Totalbabyklar

Sommerbaby på vej ;)

68 indlæg i dette emne

Okay mange tak..

Tænkte på så I ikke hjerteblik til den første scanning??

Nej, slet ikke, ved ikke om udstyret er blevet bedre siden, men 2. scanning ville vi helt sikkert se hjerteslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også mig har bestilt tid til næste lørdag.. Jeg bliver simpelhen nød til at se om der er noget oh det virkelige kan passe.. Håber sååå meget :)

Magter ikke at skal have en spontan abort igen :/

Samme her, det er fandme hårdere end man tror :( Og hvis det absolut skal være en fuser igen, så vil jeg hellere vide det i uge 8 end 12 ;)

Hvor langt er du henne når du skal scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her, det er fandme hårdere end man tror :( Og hvis det absolut skal være en fuser igen, så vil jeg hellere vide det i uge 8 end 12 ;)

Hvor langt er du henne når du skal scannes?

Efter min egen udregning er jeg 7+0 uger men efter lægens er jeg 7+5 :) så må se om det er alt for tidligt :/ håber jeg ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke, ved ikke om udstyret er blevet bedre siden, men 2. scanning ville vi helt sikkert se hjerteslag :)

Okay :/ så er jeg nok for tidligt ude.. Men så må vi håbe jeg kan se noget andet :) :) en dejlig lille spir som er i livmoren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min egen udregning er jeg 7+0 uger men efter lægens er jeg 7+5 :) så må se om det er alt for tidligt :/ håber jeg ikke..

Ok. Nej det skulle da ikke være for tidligt? Man skulle da gerne kunne se om der er baby på det tidspunkt!? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :/ så er jeg nok for tidligt ude.. Men så må vi håbe jeg kan se noget andet :) :) en dejlig lille spir som er i livmoren :)

Jeg har altså også læst mig til at man gerne skulle kunne se hjerteblink fra uge 7? Nogle steder endda uge 6..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også med her. Har fået positiv svar på blodprøve. Efter 4 års forsøg (inkl inseminering og reagensglas forsøg).

Har termin 28. Juni.

Skal se hjerteblink i uge 7 og scannes igen i uge 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper også med her. Har fået positiv svar på blodprøve. Efter 4 års forsøg (inkl inseminering og reagensglas forsøg).

Har termin 28. Juni.

Skal se hjerteblink i uge 7 og scannes igen i uge 10.

Åhr, hvor fedt!! Tillykke, hvor sejt! Bliver så glad når det lykkes for nogen efter så lang kamp!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 26 juni - jeg blev gravid i første forsøg, stoppede med p-piller for 3 mdr siden efter 10 års brug. Så det er helt fantastisk for mig og min kæreste at det gik så stærkt! Havde vi slet ik regnet med. Vi er simpelthen så glade. :yay

Jeg er idag 4+2 uger henne. Og skal til første lægeundersøgelse d. 29 okt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 26 juni - jeg blev gravid i første forsøg, stoppede med p-piller for 3 mdr siden efter 10 års brug. Så det er helt fantastisk for mig og min kæreste at det gik så stærkt! Havde vi slet ik regnet med. Vi er simpelthen så glade. :yay

Jeg er idag 4+2 uger henne. Og skal til første lægeundersøgelse d. 29 okt :)

Tillykke med det - hvor vildt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det - hvor vildt! :)

Tak  :) Tillykke til alle jer andre også :) Meget hyggeligt man kan dele oplevelser og følelser herinde :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak  :) Tillykke til alle jer andre også :) Meget hyggeligt man kan dele oplevelser og følelser herinde :P

Ja, det er fantastisk! Især når man ikke er så langt til at ville offentliggøre det endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er fantastisk! Især når man ikke er så langt til at ville offentliggøre det endnu :)

Ja lige præcis. Har delt det med to veninder, men resten af vennerne og familien får det først er vide når vi ved alt er okay, altså efter uge 12 :baby2

Perfekt timing at man kan fortælle det i julen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lige præcis. Har delt det med to veninder, men resten af vennerne og familien får det først er vide når vi ved alt er okay, altså efter uge 12 :baby2

Perfekt timing at man kan fortælle det i julen :)

Ok, kun mig og manden ved det her - det er så mærkeligt :) Skal have tryghedsscanning omkring uge 7. Hvis der viser dig virkelig at være en baby der, så tænker vi at vi fortæller det til de nærmeste, og så offentligt efter uge 12 :)

Ja, det er virkelig perfekt at man sådan kan fortælle det til folk i julen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså også læst mig til at man gerne skulle kunne se hjerteblink fra uge 7? Nogle steder endda uge 6..

Det er vist ikke alle der kan se hjerteslag så tidligt, eller sådan var det i hvert fald for 4 år siden :)

Men har også læst flere steder at vi burde kunne se det ved første scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, kun mig og manden ved det her - det er så mærkeligt :) Skal have tryghedsscanning omkring uge 7. Hvis der viser dig virkelig at være en baby der, så tænker vi at vi fortæller det til de nærmeste, og så offentligt efter uge 12 :)

Ja, det er virkelig perfekt at man sådan kan fortælle det til folk i julen :)

Vi har valgt at være meget åbne omkring vores behandling så alle e nærmeste har vidst det, så det er nærmest kun arbejdet der ikke ved det denne gang.

Vi har dog sagt at det er meget tidligt osv, så vi snakker ikke mere baby før efter nf :)

Glæder mig dog til ikke at skulle skjule det længere, det føles længere pga behandlingen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist ikke alle der kan se hjerteslag så tidligt, eller sådan var det i hvert fald for 4 år siden :)

Men har også læst flere steder at vi burde kunne se det ved første scanning :)

Ok, kan godt være så, har jeg bare læst :)

Men om ikke andet, kan man da i hvert fald se om der er en baby eller ej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt at være meget åbne omkring vores behandling så alle e nærmeste har vidst det, så det er nærmest kun arbejdet der ikke ved det denne gang.

Vi har dog sagt at det er meget tidligt osv, så vi snakker ikke mere baby før efter nf :)

Glæder mig dog til ikke at skulle skjule det længere, det føles længere pga behandlingen ;)

Det kan jeg sagtens forstå, det er jo også en anden situation :) Meget få ved at vi overhovedet er i gang.. Kun dem der nåede at få besked sidst jeg aborterede :) Så folk skal ikke vide det, før vi i hvert fald har set liv :)

Og hvor glæder jeg mig bare helt vildt til at se om der virkelig er noget - og SÅ til at fortælle det!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg skal til scanning næste lørdag sagde jeg bare skulle være over 6+0 så skulle vi nok få noget at se :)

Jeg glæder mig sååå meget :)

Her ved os er det eller ikke særlig mange der ved noget mit arbejde gør fordi jeg har haft/har det så dårligt også min søster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der hvor jeg skal til scanning næste lørdag sagde jeg bare skulle være over 6+0 så skulle vi nok få noget at se :)

Jeg glæder mig sååå meget :)

Her ved os er det eller ikke særlig mange der ved noget mit arbejde gør fordi jeg har haft/har det så dårligt også min søster :)

Også det jeg har læst mig til,. Nogle steder 6+0, andre først 7+0..

Vi må se hvor længe vi kan gå uden at fortælle det til nogen overhovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa synes det er rigtig svært ikke at sige noget.. Men ja da vi mistede sidste gang viste de kommende bedsteforældre det men synes vi vil vente denne gang til vi er sikker :) selvom det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa synes det er rigtig svært ikke at sige noget.. Men ja da vi mistede sidste gang viste de kommende bedsteforældre det men synes vi vil vente denne gang til vi er sikker :) selvom det er svært.

Ja det er meget svært!

Men man vil også bare gerne være foruden at skulle sige (igen), nå, jeg har altså aborteret!! :( Så vil jeg meget hellere kunne sige, jeg er gravid og DER ER en baby!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er meget svært!

Men man vil også bare gerne være foruden at skulle sige (igen), nå, jeg har altså aborteret!! :( Så vil jeg meget hellere kunne sige, jeg er gravid og DER ER en baby!! :)

Nemlig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig. :)

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig ind. :) Termin ca. d. 17/6. Tror jeg :) havde en SA i juli og kunne ikke mærke æl på samme måde som inden den.. Men tror det er deromkring. Men lad os se om scanningen er enig når jeg når dertil. Eller hvis, men det håber jeg da meget at jeg gør denne gang.

Mine forældre har allerede fået det at vide, da vi har været ved at snakke ferie, som dette har indflydelse på. Og regner også med at min kærestes forældre og vores søskende får det at vide snart igen. De vidste det også sidst, og den støtte vi fik da jeg mistede var uundværlig. Men håber det går som det skal denne gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER