Totalbabyklar

Sommerbaby på vej ;)

68 indlæg i dette emne

Hej :)

Ja så har jeg endelig fået en positiv test :) så drømmebabyeb er på vej,: og håber så meget den lille spir vil blive siddene :)

Forventet termin 14 juni :)

Hvordan har I andre det,? Har I mange symtomer ??

Håber der er andre det følger med så vi er nogen stykker. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååååh havde jo også selv termin 14. Juni (2013). Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!

Så vil jeg der også melde mig ind i juni-gruppen :)

Jeg har termin d. 9. juni. Indtil videre har jeg ikke så mange symptomer. Kun lidt oppustet mave om aftenen og tissetrang om natten.

Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer :-)

Termin ca 14 juni :-)

Jeg har det ærlig sagt elendigt, og hader det lidt allerede. Jeg har kvalme, dårlig mave, lignende, ømme dutter-det var vist det... :-(

Må ærlig talt indrømme at jeg synes det er værre end forventet.

Jeg har dog været til lægen, og alt ser fint ud, og det hele er bekræftet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor dejligt, vi lige er nogen stykker der kan følges ad :)

Jeg synes også lige pt at det er rigtig hårdt at være gravid

Har sååå meget kvalme, hovedepinde,ømme bryster og er mega træt og rigtig ondt i maven :/ men lad os håbe det bare er er overgang :) der er jo en dejlig grund til det hele :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Termin 2/6 ca.

Har som første gang virkelig problemer med kvalme og opkast så skal prøve akupunktur i morgen. Håber det virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nål i armen. Håber det virker mod kvalmen!

post-7871-0-21435700-1381325274_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også set de famøse to streger :yay

Jeg har termin omkring 15. juni - glæder mig til at følges med jer andre! Indtil videre har jeg bare uren hud, ømme bryster og ondt i lænden! Hvornår kan man mon almindeligvis forvente, at kvalmen dukker op? Jeg håber selvfølgelig, at den bare helt bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der nål i armen. Håber det virker mod kvalmen!

Du må endelig skrive hvis det hjælper så kunne det være jeg skulle prøve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også set de famøse to streger :yay

Jeg har termin omkring 15. juni - glæder mig til at følges med jer andre! Indtil videre har jeg bare uren hud, ømme bryster og ondt i lænden! Hvornår kan man mon almindeligvis forvente, at kvalmen dukker op? Jeg håber selvfølgelig, at den bare helt bliver væk :)

Uhh hvor dejligt :) skønt vi er en flok som kan følges :) og skrive om de ting vi oplever :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu er jeg efterhånden også klar til at melde mig under fanerne :)

Jeg er 5+0 idag og har termin d 13. juni :)

Vi har allerede en moslemås på 3 år, men har ventet længe på at nr 2 skulle lykkedes (begge børn vil være icsi børn) :)

Jeg har kvalme, og den tiltagende, men ellers ikke så mange symptomer, men kvalmen er nu også nok ;)

Vi skal se blyp eller blypper d 28. oktober, jeg fik sat to æg op, så muligheden er der jo for tvillinger, men kan nu godt nøjes med en ;)

PS. Jeg hed tidligere marina29, hvis der skulle være nogle gamle bib'er, der kigger forbi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu er jeg efterhånden også klar til at melde mig under fanerne :)

Jeg er 5+0 idag og har termin d 13. juni :)

Vi har allerede en moslemås på 3 år, men har ventet længe på at nr 2 skulle lykkedes (begge børn vil være icsi børn) :)

Jeg har kvalme, og den tiltagende, men ellers ikke så mange symptomer, men kvalmen er nu også nok ;)

Vi skal se blyp eller blypper d 28. oktober, jeg fik sat to æg op, så muligheden er der jo for tvillinger, men kan nu godt nøjes med en ;)

PS. Jeg hed tidligere marina29, hvis der skulle være nogle gamle bib'er, der kigger forbi :)

Uhhhh hvor dejlig for jer :)!

Får man noget ud af en tidlig scanning ? Vi ved nemlig ikke helt om vi vil, men det er måske fordi frygten er stor for om der er noget eller ej. Da vi jo sidste gang var afsted fik afvide at jeg var igang med spontan abort :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh hvor dejlig for jer :)!

Får man noget ud af en tidlig scanning ? Vi ved nemlig ikke helt om vi vil, men det er måske fordi frygten er stor for om der er noget eller ej. Da vi jo sidste gang var afsted fik afvide at jeg var igang med spontan abort :/

Da jeg ventede Elisa fik vi en scanning i uge 8, og her kunne vi se en vingummibamse og dens madpakke, og det var kæmpe stort for os :) Ved 2. Scanning var jeg ca i uge 10, og her så vi hjerteslag og en lille bitte baby der moonede os, endnu et kæmpe øjeblik :)

Jeg mener de siger at når man har set baby i de to scanninger når er risikoen for abort omkring 1-2 pct, efter der er set hjerteslag, så hvis I er i tvivl, kan jeg kun anbefale det om ikke andet for at se at alt er ok :)

Nu har jeg jo ikke prøvet andet, men jeg kan slet ikke forstå at man kan vente helt til nf for at se baby, jeg kunne slet slet ikke få nok, og havde også behov for at blive overbevist om at det altså virkeligt skete, og det ikke kun var noget jeg forestillede mig :)

Jeg fik også en kønsscanning i uge 14, samt jeg var med i et forsøg hvor de målte blodtilførslen i navlestregen ved scanning, så jeg blev nok scannet 8-10 gange :)

Denne gang 'nøjes' jeg med de to scanninger fra klinikken, kønsscanning, nf og md :)

Fandt lige de gamle scanningsbilleder, her jeg kan lge dem ind :)

post-7911-0-15503700-1381692222_thumb.jpg

post-7911-0-78087200-1381692231_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige set de fantastiske to streger i går! Er 4+3 i dag, med termin 20 juni..

Har svært ved at tro på det, da jeg aborterede i april.. Dog er det mere virkeligt denne gang da jeg ikke har fået menstruation. Det fik jeg sidst som normal, tog kun test fordi jeg følte mig lidt anderledes..

Men denne gang kom der ingen menstruation og har meget tunge, ømme bryster, er mega træt og har stor lyst til lakrids ;)

Men nu må vi se, tror først på det når jeg har set at der er noget - så overvejer en tryghedsscanning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg vil også med i klubben Tog en test i lørdags da jeg syntes der var noget anderledes ved min krop, og havde ventet min mens i nogle dage.. Fik klodsved på panden da de 2 lyserøde streger kom frem! I panik gik jeg de 2,5 km ned i byen og købte yderligere 2 tests som viste samme resultat.. Min kæreste (og naturligvis far til barnet) er på rejse, så måtte grædende overbringe ham beskeden over Skype. Vi er nu kommet frem til at vi er død-skræmte over hvad vi går ind til, men samtidig er vi glade og stolte..

Har haft lidt svært ved at regne med frem til præcis hvor langt jeg er, men omkring 20/06/14 skulle vi gerne have et lille vidunder..

Jeg har haft (og har stadig) meget svært ved at forstå det - og dermed også tage alle de forholdsregler som man nu skal gøre som gravid.. Især som nu hvor jeg ikke mærker noget til det (udover lette smerter fra livmoderen).. Hva siger i andre, har i haft en periode hvor i ikke hel har troet på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg vil også med i klubben Tog en test i lørdags da jeg syntes der var noget anderledes ved min krop, og havde ventet min mens i nogle dage.. Fik klodsved på panden da de 2 lyserøde streger kom frem! I panik gik jeg de 2,5 km ned i byen og købte yderligere 2 tests som viste samme resultat.. Min kæreste (og naturligvis far til barnet) er på rejse, så måtte grædende overbringe ham beskeden over Skype. Vi er nu kommet frem til at vi er død-skræmte over hvad vi går ind til, men samtidig er vi glade og stolte..

Har haft lidt svært ved at regne med frem til præcis hvor langt jeg er, men omkring 20/06/14 skulle vi gerne have et lille vidunder..

Jeg har haft (og har stadig) meget svært ved at forstå det - og dermed også tage alle de forholdsregler som man nu skal gøre som gravid.. Især som nu hvor jeg ikke mærker noget til det (udover lette smerter fra livmoderen).. Hva siger i andre, har i haft en periode hvor i ikke hel har troet på det?

Velkommen - og fedt vi har samme terminsdato :)

Kender det alt for godt! Jeg tror ikke helt på det, før jeg ser en baby til scanning :) Specielt fordi jeg aborterede sidst :(

Men der skal nok være en baby til os begge to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg vil også med i klubben Tog en test i lørdags da jeg syntes der var noget anderledes ved min krop, og havde ventet min mens i nogle dage.. Fik klodsved på panden da de 2 lyserøde streger kom frem! I panik gik jeg de 2,5 km ned i byen og købte yderligere 2 tests som viste samme resultat.. Min kæreste (og naturligvis far til barnet) er på rejse, så måtte grædende overbringe ham beskeden over Skype. Vi er nu kommet frem til at vi er død-skræmte over hvad vi går ind til, men samtidig er vi glade og stolte..

Har haft lidt svært ved at regne med frem til præcis hvor langt jeg er, men omkring 20/06/14 skulle vi gerne have et lille vidunder..

Jeg har haft (og har stadig) meget svært ved at forstå det - og dermed også tage alle de forholdsregler som man nu skal gøre som gravid.. Især som nu hvor jeg ikke mærker noget til det (udover lette smerter fra livmoderen).. Hva siger i andre, har i haft en periode hvor i ikke hel har troet på det?

Velkommen - og fedt vi har samme terminsdato :)

Kender det alt for godt! Jeg tror ikke helt på det, før jeg ser en baby til scanning :) Specielt fordi jeg aborterede sidst :(

Men der skal nok være en baby til os begge to ;)

Sådan har jeg også haft det, og har det til dels stadig sådan, og det er på trods af at vi var i behandling. Jeg har slet slet ikke kunne forstå at det kunne lykkedes for os igen, mit hovedet har slet ikke kunne følge med, hvilket har betydet søvnløse nætter med bekymringer om symptomerne, blodprøve og tissetestene nu også viser rigtigt, og forberedelserne er en helt anden bekymring, jeg har slet ikke kunne slukke på hjernen.

Vi skal have en scanning d. 28. oktober, og jeg tæller ned hver eneste dag, og synes der er alt for lang tid igen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det, og har det til dels stadig sådan, og det er på trods af at vi var i behandling. Jeg har slet slet ikke kunne forstå at det kunne lykkedes for os igen, mit hovedet har slet ikke kunne følge med, hvilket har betydet søvnløse nætter med bekymringer om symptomerne, blodprøve og tissetestene nu også viser rigtigt, og forberedelserne er en helt anden bekymring, jeg har slet ikke kunne slukke på hjernen.

Vi skal have en scanning d. 28. oktober, og jeg tæller ned hver eneste dag, og synes der er alt for lang tid igen :/

Nej det er vildt :) Og især når man ikke har et barn i forvejen og ikke har prøvet en hel graviditet før. Det er så surrealistisk om det virkelig skal være nu man skal prøve det.

Jeg her bestilt tid til en selvbetalt scanning den 8 november, hvor jeg er 8 uger henne. Vil gerne se om der er noget, da jeg har prøvet at abortere.. Har ikke lyst til at gå helt til uge 12 hvis det går galt igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, det havde jeg ogs gjort, hvis jeg var blevet naturlig gravid :)

Det er det gode ved alle de mange penge vi har betalt for behandlingen, 2 stk tryghedsscanninger :)

11 dage tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et tillykke med graviditeten herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, det havde jeg ogs gjort, hvis jeg var blevet naturlig gravid :)

Det er det gode ved alle de mange penge vi har betalt for behandlingen, 2 stk tryghedsscanninger :)

11 dage tilbage :)

Ja det er jo fedt, noget godt skal der også være ved jeres situation jo :) Jeg glæder mig også virkelig til at få det bekræftet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede Elisa fik vi en scanning i uge 8, og her kunne vi se en vingummibamse og dens madpakke, og det var kæmpe stort for os :) Ved 2. Scanning var jeg ca i uge 10, og her så vi hjerteslag og en lille bitte baby der moonede os, endnu et kæmpe øjeblik :)

Jeg mener de siger at når man har set baby i de to scanninger når er risikoen for abort omkring 1-2 pct, efter der er set hjerteslag, så hvis I er i tvivl, kan jeg kun anbefale det om ikke andet for at se at alt er ok :)

Nu har jeg jo ikke prøvet andet, men jeg kan slet ikke forstå at man kan vente helt til nf for at se baby, jeg kunne slet slet ikke få nok, og havde også behov for at blive overbevist om at det altså virkeligt skete, og det ikke kun var noget jeg forestillede mig :)

Jeg fik også en kønsscanning i uge 14, samt jeg var med i et forsøg hvor de målte blodtilførslen i navlestregen ved scanning, så jeg blev nok scannet 8-10 gange :)

Denne gang 'nøjes' jeg med de to scanninger fra klinikken, kønsscanning, nf og md :)

Fandt lige de gamle scanningsbilleder, her jeg kan lge dem ind :)

Okay mange tak..

Tænkte på så I ikke hjerteblik til den første scanning??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo fedt, noget godt skal der også være ved jeres situation jo :) Jeg glæder mig også virkelig til at få det bekræftet! :)

Også mig har bestilt tid til næste lørdag.. Jeg bliver simpelhen nød til at se om der er noget oh det virkelige kan passe.. Håber sååå meget :)

Magter ikke at skal have en spontan abort igen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER