Tullemulle

Testdag den 12 okt 2013

53 indlæg i dette emne

Hej er der andre der har test dag den 12 okt ? Eller tæt der på ? Kunne være fedt at følge hinanden lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej men jeg har fødselsdag d. 12/10 ;) Jeg har testdag d. 17 okt. så det er da tæt på.... Det er i hvert fald helt sikker at jeg tager en snyde test på min fødselsdag... Bare for liiiiiggee... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej mnl ej hvor spændene ! Så må vi håbe den er der ! Skriver her den 12 hvad den siger, det må du også gerne, tror desværre min er negativ øv øv :( ... Hej SigneFlor Tillykke med fødselsdagen til den tid, kunne sgu da være en jorden bedste fødselsdagsgave ! Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 22 skal der testes her.. Har ægløsning idag, så der skal hygges godt med manden i aften <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare med at komme op på "hesten" :) hvor lang tid har i prøvet ? Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det.. :-) Droppede P-pillerne i juli. Det er ikke så længe men længe nok! Hva med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej mnl ej hvor spændene ! Så må vi håbe den er der ! Skriver her den 12 hvad den siger, det må du også gerne, tror desværre min er negativ øv øv :( ... Hej SigneFlor Tillykke med fødselsdagen til den tid, kunne sgu da være en jorden bedste fødselsdagsgave ! Knus

Skal jeg nok :) Tolker alle mulige tegn og får vist forvirret mig selv mere og mere! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg kender det kun alt alt for godt ! Vi har prøvet i 6 måneder nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så må jeg nok hellere forberede mig på at der kan gå længere tid end man lige regner med.. Men tænker virkelig, hvor svært kan det lige være altså, er det ikke det kroppen er bygget til? Men der er selvfølgelig mange faktorer der spiller ind.

Håber de to streger finder vej til os.. Good luck d. 12 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede også det gik noget hurtigere at blive gravid, ligesom når man altid har fået af vide man "skal huske at bruge beskyttelse, for man bliver bare såååå hurtig gravid" haha hvor bliver det lige af ?? Tak og held og lykke på din test dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da også lige med på den 12. Egentlig først den 13., men prøver en test på lørdag så jeg kan se om jeg må drikke lørdag aften :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha spændene ! .. Har du nogle symptomer ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oppustet mave men det prøver jeg at lade være med at lægge for meget i. Kan lige så godt være mens på vej. Sidste måned gik lidt over gevind i forhold til at tolke symptomer så jeg prøver at holde mig i skindet. I øvrigt havde jeg i mine to andre graviditeter ingen symptomer de første tre måneder udover træthed fra 6.-7. Uge. Så manglen på symptomer burde jeg måske mere tolke som et tegn, hi hi :-)

Anyways, fik i hvert faldet hygget rigeligt omkring ÆL så nu må vi se. Held og lykke til jer andre:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til jer alle!

Jeg snyde-testede nu her fordi jeg stadig har kvalme - bragende negativ (ikke morgen urin og rigtig tidligt) :unsure Må se om jeg kan holde mig i skindet, men testmonsteret er virkelig dukket op! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allehånde: det er så træls man bilder sig alle mulige underlige symptomer ind, har det må samme måde, jeg har sat med mega mega ømmebryster i 10 dage, håber det er et "rigtig" tegen, og ikke noget jeg bilder mig ind :( ..ja Det burde du nok tolke som et tegn ;)

Mnl, øv hvor træls, håber så meget den er posetiv snart ! :( jeg tog faktisk også en i går med efterdagsurin, total negativ :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej ;)

Jeg har faktisk testsag d 10/10, men.... Tog en test igår og den var negativ, så har lidt mistet modet. Derfor tester jeg nok først lørdag, hvis mens ikke er kommet, for så er min kæreste også hjemme ;)

Krydser fingre for os alle ;)!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er posetiv lørdag, når den ikke var i dag :( <3 kender godt det med man ikke kan vente, puha tænk på alle de penge man har brugt på gt .. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydetesteren her tog en imorges - negativ :huh Men ville også kun være 3+3 i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mnl den skal nok nå at vise posetiv ! Håber jeg også min gør, tager også en snyder i morgen tidlig, hvis jeg er gravid er jeg 3+8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mnl den skal nok nå at vise posetiv ! Håber jeg også min gør, tager også en snyder i morgen tidlig, hvis jeg er gravid er jeg 3+8 :)

Mener du ikke 3+6/4+2? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom - så blev håbet skudt ned! Mens er kommet! Jeg håber at kunne frembringe to streger i novmember i stedet!

Puha skuffelsen er svær at sluge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom - så blev håbet skudt ned! Mens er kommet! Jeg håber at kunne frembringe to streger i novmember i stedet!

Puha skuffelsen er svær at sluge!

Øv... På'en igen. Kender alt for godt det med at blive skuffet... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom - så blev håbet skudt ned! Mens er kommet! Jeg håber at kunne frembringe to streger i novmember i stedet!

Puha skuffelsen er svær at sluge!

Også her. Øv bøv, på den igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom - så blev håbet skudt ned! Mens er kommet! Jeg håber at kunne frembringe to streger i novmember i stedet!

Puha skuffelsen er svær at sluge!

Også her. Øv bøv, på den igen...

Øv til jer begge.. Håber at den er der næste måned :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER