mille1981

Tigerspring - Termin Eller Fødselsdato?

10 indlæg i dette emne

Jeg er nysgerrig efter at høre, om jeres babyer følger tigerspring efter terminsdagen som der jo står de gør?

Noah er jo født 17 dage efter termin, så synes det er lidt vildt hvis han 5 uger gammel allerede skulle være i gang med hans andet tigerspring?

Det første spring passede fint med at han var ekstra ked og sådan, men det var også et par dage hvor han havde lidt hård mave, hvilket jo sagtens kan være årsagen til han dårlige humør.

I dag er han heldigvis glad, efter en skod-dag i går...

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er AB født 8 dage over termin og tigerspring har altid været nærmest på klokslettet fire dage før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra er født 1 uge før termin, men hun følger meget godt terminsdagen med spring. Specielt det sidste spring var spot on terminsdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke rigtig opdaget Dictes spring.. Hun har da off-dage, men ikke noget jeg sikkert kan sige er tigerspring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse har tigerspring efter terminsdatoen, så han har altid 2 uger forud i forhold til at han er født 11 dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Anna har det altid passet bedre med fødselsdato end terminsdato. Hun er født 8 dage før termin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Viggas tigerspring er ikke ret tydelige men tror faktisk det passer bedre med hendes fødselsdag end terminsdatoen. Født 9 dage efter termin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah ligger vist lidt midt imellem den NF-scanningstermin, jeg fik i Dk og saa sin foedselsdag, som ogsaa er cyklusterninsdag... Jeg har ikke kunnet sige, at det er paa klokkeslet, synes jeg, bare kunnet konstaterer, at naa ja, det er vel ogsaa tid til det igen nu :)

Vi har nu langt fra maerket lige meget til dem alle, hvis det kan vaere en hjaelp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er født 3 uger for tidligt og følger tigerspringene meget godt i forhold til hans fødselsdato og ikke terminsdatoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke rigtig mærket nogle af hans tigerspring.

Han havde et par dage hvor han ikke sov om dagen som han plejede hvor det passede med han skulle være i spring 4 men det var også lige op til bryllup/Barnedåb hvor vi var lidt stressede så det kunne også have været derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER