tullemor87

Spændt, nervøs, nød til at dele!

6 indlæg i dette emne

Jeg er så nervøs for i dag 13.30, hvor jeg skal til NF. Pyh, pyh, pyh altså!!!!

Måtte bare dele det med jer tøser! Er så nervøs for om der er liv - når man har mistet 4 gange, er man nok lidt en sortseer...

Alle spørger mig om jeg ikke bare kan mærke om det er rigtigt - og jeg kan bare ikke mærke en skid!!! Har da haft ondt dernede, og jeg har ikke blødt eller noget, der ligner. Jeg har kvalme, sure opstød og alt muligt andet... Men jeg ved sgu da ikke, om det er rigtigt!!!

Nå, men 13.30 i dag - kryds fingre please <3 skriver selvfølgelig status, når jeg kommer hjem om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke i dag. Hvis det er nogen trøst så er det meget normalt ikke at kunne mærke noget særligt på det her tidspunkt. Og at være meget nervøs er vist også normalt :rolleyes håber din baby har det godt, og om 1-2 mdr skulle du gerne mærke meget mere til den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er blevet krydset til den store guldmedalje!

Kan godt forstå du er/var nervøs. Det er jeg også, selvom jeg ikke har haft tidligere aborter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er godt, alt er godt!!! Vores lille vildbasse er helt perfekt og kunne ikke ligge stille <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre!

Ja, vores lille pus svømmede også rundt og hyggede sig. Det er sjovt at se som der er liv derinde.

Håber det gav tryghed. Nu er du så langt og alt er gået godt og rigtigt, lige efter bogen, så mon ikke du er heldig denne gang. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre. Jeg var begyndt at blive en lille smule nervøs ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER