skruk

allergi

5 indlæg i dette emne

Jeg er selv multiallergiker, og tanken sidder der jo om baby også får noget af det:( hvilke forholdsregler skal vi tage mht ting vi skal købe til baby, altså madras, tøj, bleer osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En latexmadrass er super god i forhold til at husstøvmider ikke kan overleve i madrassen. (Og så er den ergonomisk og lækker ;))

De fleste bleer i dag har astma og allergimærket eller tilsvarende, dog har pambers en lotion i, hvor der er parfume i. Så jeg ville bare styre uden om pambers

Hvis du skal give flaske, kan din læge give dig recept på allergivenligt erstatning.

Med henblik på tøj, så tror jeg det vigtigste er hvordan du vasker det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En latexmadrass er super god i forhold til at husstøvmider ikke kan overleve i madrassen. (Og så er den ergonomisk og lækker ;))

De fleste bleer i dag har astma og allergimærket eller tilsvarende, dog har pambers en lotion i, hvor der er parfume i. Så jeg ville bare styre uden om pambers

Hvis du skal give flaske, kan din læge give dig recept på allergivenligt erstatning.

Med henblik på tøj, så tror jeg det vigtigste er hvordan du vasker det.

Okay, så jeg behøver ikke købe de der specielle lagner til husstøvsmidder? bruger jeg nemlig selv:) vaskepulveret er super allergivenlig allerede:) og tak for råd med pampers, vi håber lidt at bruge dem fra REMA1000, kender du noget til dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vælger bleer m svanemærket er du sikker på at der ikke er parfume i.

Remas er ganske fine mindes dog at de mindste bleer ikke var små nok til min lille fis, da han var nyfødt så vi startede m libero, som vi så blev afhængige af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt remas det første år, og de er virkelig gode. De har også allergimærker :)

Jeg kender ikke noget til særlige lagener, men vil ikke tro det er nødvendigt, når nu miderne ikke kan leve i madrassen. Bare du vasker betrækket ofte, så vil jeg tro du er sikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER