MLM

Hvad skal i lave i efterårsferien ?

30 indlæg i dette emne

Her hos mig tager vi i sommerhus et par dage, kun mig og ungerne.

I nærheden af sommerhuset ligger der en bolchebutik/ fabrik der laver det i hånden.

Der har jeg meldt os på kursus i at lave bolcher i 3 timer.

Vi skal male på sten, bygge stenmonstre, lave kastanjefigur.

Ellers skal vi nok samle LEGO, et par gange i Legoland og en tur i svømmehallen.

Hvad skal i ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arbejde - men i uge 41 smutter vi til Mallorca - det er jo liiiiige om lidt fårk jeg glæder mig der er ca. 25 grader dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag og tirsdag i uge 42, er bare almindelige dage. Børnene skal i pasning, manden skal arbejde og jeg skal hvile :)

Onsdag holder jeg børnene hjemme, vi skal bage en masse til friseren, lave græskarmænd og hygge :)

Torsdag-fredag-lørdag-søndag har manden fri vi skal til Halloween i Tivoli Friheden, svømmehallen og i biffen og se Olsen banden. Også skal vi gøre det sidste klar til Wilmas ankomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde - men i uge 41 smutter vi til Mallorca - det er jo liiiiige om lidt fårk jeg glæder mig der er ca. 25 grader dernede :)

Fedt jeg vil sgu med :)

Kunne faktisk godt bruge en uge på en solseng med drinks i hånden uden unger.

Nå men det er mine drømme som taler der, det bliver nok omkring om 20-25 år. :)

God tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal arbejde, så normal uge for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag og tirsdag i uge 42, er bare almindelige dage. Børnene skal i pasning, manden skal arbejde og jeg skal hvile :)

Onsdag holder jeg børnene hjemme, vi skal bage en masse til friseren, lave græskarmænd og hygge :)

Torsdag-fredag-lørdag-søndag har manden fri vi skal til Halloween i Tivoli Friheden, svømmehallen og i biffen og se Olsen banden. Også skal vi gøre det sidste klar til Wilmas ankomst :)

Ej det lyder hyggeligt, måske jeg skulle klemme en bif tur ind i programmet.

God ferie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal arbejde, så normal uge for os.

Øv øv men så har i jo ferie på et andet tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv men så har i jo ferie på et andet tidspunkt :)

Det har vi nemlig. Vi holder i hvert fald en god lang juleferie. Elsker juleferien :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at sove til kl 7 :D

Vi har et par få ting løst planlagt alt efter vejret.

Og så skal vi en tur i Djurs sommerland :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal en tur til København og besøge min søster i nogle dage. Ellers er manden og jeg igang med at lægge tag på en tilbygning herhjemme, det skulle vi gerne blive færdige med i løbet af efterårsferien. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal transkribere interviews og Mar skal vaccineres. Så det er der ikke meget ferie over :rolleyes

Lyder hyggeligt med bolche-kursus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på årets sidste marked på Vitskøl Kloster lørdag og søndag i uge 41. Dernæst er der fra mandag til fredag middelalderdage på Møntergården i Odense, hvor jeg skal hjælpe til.

Når det er slut står den bare på sommerhushygge med min studiegruppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nada - Isaac har hele ferien hos sin far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved det ikke endnu.

Sikkert lidt lektier men også fridage med Felix. Måske tager vi i Aqua, hvor der er Halloween tema.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner med at skulle nyde min nyfødte baby! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline og jeg holder fri torsdag og fredag. Tror vi forsøger om vi kan lokke min veninde og hendes datter med i legeland, ellers er der ikke lavet planer endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal arbejde, da det er min arbejdsuge

Det er okay med mig, jeg arbejder jo 7 7, så 7 dages arbejde, og så 7 dages fri. Så har fri i uge 41 og 43. Desuden så har jeg hele foråret haft fri i alle ferierne og på helligdagene, fordi at jeg netop arbejder i de lige uger. Så synes vist at en uges fri i efterårsferien tilkommer min kollega, som arbejder modsat af mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejde i vuggestuen! Ferie er noget jeg holder næste år :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hel normal uge for vores vedkommende. Der er kamp om uge 42 på arbejdet og så længe jeg har små børn, så tager jeg gerne en anden uge. Har derfor først ferie i uge 47.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal råhygge med ungerne og lave lige det, vi har lyst til <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jacob skal arbejde 60 timer+ så jeg skal være "alene" mor med Simon og arbejde selvfølgelig, så ikke meget ferie her.

Har dog taget en fridag i uge 43 så simon og jeg kan gå i tivoli og se Halloween udstillingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde ferie og har intet fast på programmer endnu, det er ren luksus :yay vi tager nok et par dage i Silkeborg, begge mine brødre bor der med deres familier, og ellers skal vi nok en tur i Birkegårdens haver til Halloween, og måske i svømmehallen og helt sikkert på en masse ture i skoven med Dicte og vores hunde. Ihhhhh hvor jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager lige en uge med 4 gæstebørn (+Luna) :)

jeg skal nemlig (åbenbart) ikke have ferie i uge 42 i år....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver life as usual. Dog har Karla fri D. 17. For der skal vi til BK-møde :)

Jeg har snart eksamen, så jeg kan ikke rigtig tillade mig at holde en uge fri..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal læse de første tre dage. Torsdag skal jeg til BK-møde, og fredag holder M fri sammen med David og mig, og så tager vi i Tivoli og ser Halloween-udstillingen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER