Hinge

Hvor er i??

8 indlæg i dette emne

Hej piger..

Her er godt nok stille!! Hvordan går det med jer? Med maverne? På jobbet? Hjemme? Sport?

Håber på lidt mere liv her i gruppen..

Hos mig går det meget blandet.. Er ovenud lykkelig over at jeg endelig er begyndt at mærke overbevisende liv fra bebs, så stort ♥

Og samtidig har jeg været helt nede de sidste 10 dage.. Har haft rigtig mange plukveer og mens smerter, min læge "trøster" mig med at fortælle at det sagtens kan være en abort der er i gang, selvom der er fin hjertelyd.. Dejligt beroligende!! Nå, der er heldigvis kommet mere ro på de sidste dage, så krydser fingre for at han bliver hvor han er :)

Og håber på at der kommer en raskmelding til mig i næste uge :)

Ud over det, så har vi rigtig fået gang i navne snakken, efter vi har fundet ud af, at det er en dreng vi skal have :) Synes det er svært..

Er der nogen af jer, der allerede har fundet navn til bebs? ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger..

Her er godt nok stille!! Hvordan går det med jer? Med maverne? På jobbet? Hjemme? Sport?

Håber på lidt mere liv her i gruppen..

Hos mig går det meget blandet.. Er ovenud lykkelig over at jeg endelig er begyndt at mærke overbevisende liv fra bebs, så stort ♥

Og samtidig har jeg været helt nede de sidste 10 dage.. Har haft rigtig mange plukveer og mens smerter, min læge "trøster" mig med at fortælle at det sagtens kan være en abort der er i gang, selvom der er fin hjertelyd.. Dejligt beroligende!! Nå, der er heldigvis kommet mere ro på de sidste dage, så krydser fingre for at han bliver hvor han er :)

Og håber på at der kommer en raskmelding til mig i næste uge :)

Ud over det, så har vi rigtig fået gang i navne snakken, efter vi har fundet ud af, at det er en dreng vi skal have :) Synes det er svært..

Er der nogen af jer, der allerede har fundet navn til bebs? ?

Lige på besøg. Jeg har i laaaaang tid (siden uge 15-16 stykker) haft rigtig mange plukkeveer (hvert 5.-10. minut døgnet rundt) ofte fulgt af smerter. Og jeg har været til en milliard (okay 12) scanninger indtil videre plus ctg-kurver og en indlæggelse til observation. Og vores små tvillingebabyer har det skønt og vokser rigtig fint! Så det behøver ABSOLUT ikke være en abort. Dumme læge!

Kram til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet plukveer, troede ikke man kunne få dem så tidligt, men det kan man åbenbart. Fik at vide at det var vigtigt at tjekke om man har en blærebetændelse når man har plukveer, da plukveer kan forårsages af blærebetændelse.

Vedr. navn - vi har valgt ikke at få at vide om vi får en dreng eller pige, så det bliver spændende til februar. Og det er noget helt nyt i familien (i forhold til hvad vores søskende har gjort).

Fysisk har jeg det godt. Jeg kan passe mit arbejde.

Jeg er bare lidt mere træt.

Synes det er det psykiske der fylder mest. Bekymringer og ja, i det hele taget lidt sværere ved at samle mig om tingene. Kender I det?

Var ret øm i maven forleden (ikke plukveer) og kunne ikke tænke på andet end at alt var ok. Ringede til jordemodertelefonen og kunne ikke bruge svaret til noget, synes jeg, men hun var ikke bekymret, men måtte heller ikke komme ind til et tjek.

Har oplevet søvnløshed nogle gange, hvor jeg vågner kl 2-3 og ikke kan sove mere. Det er rigtig anstrengede. Kender I det? Har læst at hormonerne kan speede :-(. Så er man altså ikke meget værd næste dag.

Det var lidt herfra.

Knus til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

ja her er lidt stille...

sikke da en udmelding af få øv :(

her går jeg sygmeldt da jeg ikke er klar psykisk, nogle dage er beder end andre nogle dage har jeg svært ved at hænge sammen alle de begrymninger der er med den her gang jeg mistet jo ved fødslen i jan månede og er blevet rimlig hurtig gravid igen.. så min læge har sygmeldt mig indtil jeg går på barsel..

ellers går det rigtig godt, hun er meget aktiv inden i maven og til scanning er hun bare bare helt perfekt hun vejer lige præcis det hun skal( er ellers vand til at få små børn) vi har ikke rigtig vist hvad hun skulle hedde så vi var på bibloteket for at låne en navne bog, og tror måske efterhånden vi er blevet enig om hvad hun skal hedde :D

ej hvor sjovt du siger det Nina det er nmelig lige sådan jeg har det om natten vågner, også ligger jeg bare vågen lys vågen går på wc men ligger og vender og drejer mig.. men har aldrig hørt om hvorfor man gør det, men er glad for at se jeg ikke er den eneste der har det sådan troede jeg var mærkelig ;)

nu ser jeg bare frem til scanning om 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg. Jeg har i laaaaang tid (siden uge 15-16 stykker) haft rigtig mange plukkeveer (hvert 5.-10. minut døgnet rundt) ofte fulgt af smerter. Og jeg har været til en milliard (okay 12) scanninger indtil videre plus ctg-kurver og en indlæggelse til observation. Og vores små tvillingebabyer har det skønt og vokser rigtig fint! Så det behøver ABSOLUT ikke være en abort. Dumme læge!

Kram til dig :)

Ja DUMME læge - tak for dit svar :) Jeg tænker også at med sådan en udmelding burde hun sende mig til yderligere undersøgelser, som scanning og gynækolog, men nej... Det hjalp ikke da jeg snakkede med min kusine og hun fortæller at hun havde mange plukveer i en periode og fødte så 1 uge efter, alt for tidligt :(

Men men, der er kommet mere ro på og jeg har besluttet mig for at han bliver hvor han er de næste 20 uger - BASTA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

ja her er lidt stille...

sikke da en udmelding af få øv :(

her går jeg sygmeldt da jeg ikke er klar psykisk, nogle dage er beder end andre nogle dage har jeg svært ved at hænge sammen alle de begrymninger der er med den her gang jeg mistet jo ved fødslen i jan månede og er blevet rimlig hurtig gravid igen.. så min læge har sygmeldt mig indtil jeg går på barsel..

ellers går det rigtig godt, hun er meget aktiv inden i maven og til scanning er hun bare bare helt perfekt hun vejer lige præcis det hun skal( er ellers vand til at få små børn) vi har ikke rigtig vist hvad hun skulle hedde så vi var på bibloteket for at låne en navne bog, og tror måske efterhånden vi er blevet enig om hvad hun skal hedde :D

ej hvor sjovt du siger det Nina det er nmelig lige sådan jeg har det om natten vågner, også ligger jeg bare vågen lys vågen går på wc men ligger og vender og drejer mig.. men har aldrig hørt om hvorfor man gør det, men er glad for at se jeg ikke er den eneste der har det sådan troede jeg var mærkelig ;)

nu ser jeg bare frem til scanning om 3 uger :)

Amjab - glad for at høre du har lignende erfaringer med søvn. Synes heller ikke det er noget jeg kan læse mig til.

Det er da en frygtelig oplevelse du har med dig. Må jeg spørge hvad der skete ved fødslen?

Jeg kan godt forstå at du er ekstra bekymret, selvom der objektivt set ikke er grund til det. Min bror og hans kone mistede også et barn ved fødslen og de fik et år efter et nyt barn, og det gik fint, men deres historie har da også gjort mig noget bekymret. Jeg tager i hvert fald ikke noget for givet.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg begyndte at bløde volsom en morgen da jeg var 37+6 kom ind på fødegangen og de valgte at tage hende med akut kejsersnit få at prøve at redde hende og mig da jeg mistet meget blod de prøvet at genoplive hende i 20 min uden held :,( det viser sig bagefter at jeg har haft blodpropper i halvdelen af min moderkage og den raske side havde revet sig løs... så den her gang får jeg blodfortyndende så det forhåbelig ikke sker igen.. men hold da op synes det er hårdt at være gravid igen.. savner hende stadig alt imens jeg skal glæde mig over at jeg venter mig hende her lille mirakel vi har meget svært ved at glæde os før hun ligger i mine arme og skriger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det er da godt nok en frygelig historie, med noget der sådan kommer ud af det blå.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at miste så sent.

Du bliver heldigvis fuldt tæt nu.

Pøj pøj med resten af graviditeten

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER