Totalbabyklar

Svag streng ved 3+3..

71 indlæg i dette emne

Hej :)

Ja jeg er så spændt på om det er min tur til at skal have en lille spir at jeg ikke kunne lad være med at teste :)

Jeg er idag 3+3 HVIS jeg er gravid..

Jeg tog en test her i eftermiddags og ja ved godt at jeg skal teste med morgenurin men kunne ikke lade være da jeg kom hjem fra arbejde, da jeg siden ÆL har haft ømme vorter og idag på arbejde fik jeg sådan en omgang kvalm da jeg lugtede til fisk :/ og har også haft kvalme i en 4 dage nu..

Ja men testede men da var negativ så smed den ud, så var kæresten lige på wc og gik i skralden også kom han ind med teste som nu viste en svag nr 2 streng.. Men ja det er jo 45-50 mil siden jeg tog den..

hvad skal jeg tænke og tro???

Ligger lige et billede ved

post-6731-0-73332900-1380647040_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig oplevet de teste blive falsk positive -heller ikke efter tid og der er jo farve i, så jeg tror, at den er god nok :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg testede ligesom dig om eftermiddagen da jeg var 3+4, den var negativ så jeg smed den ud. men efter 10-15 min. kiggede jeg på den igen og den var positiv.. så jeg testede igen og den var positiv indenfor tiden.

så den kan sagtens være der, men jeg vil nok råde dig til at teste igen imorgen tidlig med morgenurin for at være sikker :)

jeg var helt sikkert gravid, og har nu en datter på 3 mdr. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende :) Håber at du får en test imorgen med to streger inden for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Ja jeg er så spændt på om det er min tur til at skal have en lille spir at jeg ikke kunne lad være med at teste :)

Jeg er idag 3+3 HVIS jeg er gravid..

Jeg tog en test her i eftermiddags og ja ved godt at jeg skal teste med morgenurin men kunne ikke lade være da jeg kom hjem fra arbejde, da jeg siden ÆL har haft ømme vorter og idag på arbejde fik jeg sådan en omgang kvalm da jeg lugtede til fisk :/ og har også haft kvalme i en 4 dage nu..

Ja men testede men da var negativ så smed den ud, så var kæresten lige på wc og gik i skralden også kom han ind med teste som nu viste en svag nr 2 streng.. Men ja det er jo 45-50 mil siden jeg tog den..

hvad skal jeg tænke og tro???

Ligger lige et billede ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super spændende. Ligesom de andre har jeg ikke oplevet en streg med farve efter tid på de teste. Test alligevel i morgen eller overmorgen. :) Håber sådan for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber at den er der, men tør ikke udtale mig - venter spændt på opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes sagtens man kan se et steg! Tror den er god nok! Håber jeg kan vise samme pind i næste uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+3/3+4 på morgenurin med en lignede test :) Prøv i morgen :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede sådan i min forrige cyklus. Endda med svag streg indenfor de 5 min, men fik mens til aftalt tid. Du KAN være gravid, men det kan også være en biokemisk graviditet - altså en der går til grunde inden den får sat sig ordenligt fast. Vent med at teste til du er "gået over tid" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan så den ud i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen kunne simpelhen ikke nå og tag en i moges så tog lige en nu her, og det er selvfølglig ikke optimat.

Der kom igen ikke noget inden for tiden, men omkring 8-9 min efter testen havde rørt urinen første gang kom der er meget svag nr 2 streng.. Og den er kun blevet tydligere som tiden er gået..

Men ja er så bange for der ikke er noget alligvel og det nok er en bio eller ja bare at det ikke er min/vores tur endnu..

Men her er lige et billede :)

post-6731-0-29211100-1380735553_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det var sådan jeg startede med at teste positiv sidst! Krydser fingrer for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jo selvfølglig også kun 3+4 HVIS jeg er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er stadig tidlig på den med at teste, så der kan sagtens nå at komme en positiv test. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan der den ud nu 1 time og 10 min efter jeg tog testen.???

post-6731-0-98867500-1380740410_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan der den ud nu 1 time og 10 min efter jeg tog testen.???

Du kan ikke regne det, når det er over tid! De tørre jo ind, så derfor kan det være streger, selvom man ikke er gravid. Jeg ville forsøge at slå koldt vand i blodet også passe på dig selv, så du ikke bliver skuffet.. Ved ventetiden er ulidelig og hård, men jo før du VED du er gravid, jo før starter bekymringerne også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan en clear blue test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ikke lige prøvet... Tror jeg tag sådan en på lørdag hvor jeg har forventet mens hvis den bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke regne det, når det er over tid! De tørre jo ind, så derfor kan det være streger, selvom man ikke er gravid. Jeg ville forsøge at slå koldt vand i blodet også passe på dig selv, så du ikke bliver skuffet.. Ved ventetiden er ulidelig og hård, men jo før du VED du er gravid, jo før starter bekymringerne også ;)

Nej er godt klar over at jeg ikke kan regne med noget før mens er blevet væk...

Så prøver også at slå tankerne lidt væk men lidt svært når jeg synes jeg har en masse symtomer :/ men håber og se om jeg kan vente med at teste igen til lørdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er gevinst :) Jeg kan ihvertfald se streger på alle 3.

Sådan så mine teste ud begge gange... Har også testet tidligt (test-monster, thats me :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Sådan ser testen ud idag 3+6 inden for tiden og med morgenurin :)

Og strengen bliver tydligere med tiden.. Men lige et billede af hvordan den så ud inden de 5 min :)

Hvad tænker inom det?

post-6731-0-28904300-1380866611_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også lige et billede som er taget 3 min efter det første billede :)

post-6731-0-74894100-1380866688_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok meget svag men jeg syns da den ser positiv ud. Tillykke, håber mens holder sig væk og du venter en sund lille spire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er meget meget svag... Derfor jeg prøver og lad være med at håbe så meget. Men det må tiden vise og mens bliver væk skal have den imorgen hvis den kommer. Men lige nu synes jeg ikke der er tegn på at den skal komme..

Men ja nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER