stilletten

Fold ud pusletaske - nu med pics

4 indlæg i dette emne

Her er mit første DIY projekt til baby.

Med få ændringer, blandt andet pladevat mellem stoflag, skråbånd langs kanter og nylon gjordstropper som hank ( de går hele vejen neden om tasken, men er ikke syet fast på de øverste 4 cm så skråbåndet kan sættes på) samt tynde bændler som lukkefunktion. I stedet for at lave en madras lagde jeg dobbelt lag pladevat på liggestykket. Jeg forventer at lægge et håndklæde hen over

Ellers er syvejledningen her fulgt. Den er fra at-skabe-er-at-leve.dk

http://at-skabe-er-a...yvejledning.pdf

post-5548-0-37499800-1381418775_thumb.jp

post-5548-0-11621600-1381418859_thumb.jp

post-5548-0-15197000-1381419125_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den skal jeg da vist hjem og lave :D Stof og mønstermuligheder er jo uendelige! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den skal jeg da vist hjem og lave :D Stof og mønstermuligheder er jo uendelige! :D

 

Ja, man kan lave den i rigtigt mange stilarter. 

Den var ikke særligt svær at lave, på nær at kantbåndet lige kræver lidt teknik. Men man kan finde et par billedblogs ved at søge på det på google, og så er det ikke så svært. Jeg har sat kantbånd på 3 ting nu, og her 3. gang er det lykkedes, så jeg er helt tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man kan lave den i rigtigt mange stilarter. 

Den var ikke særligt svær at lave, på nær at kantbåndet lige kræver lidt teknik. Men man kan finde et par billedblogs ved at søge på det på google, og så er det ikke så svært. Jeg har sat kantbånd på 3 ting nu, og her 3. gang er det lykkedes, så jeg er helt tilfreds.

Hehe, kantbånd er intet problem for mig ;) i opskriften bruger de faktisk slet ikke kantbånd? Tror også man kan folde stoffet så det bliver pænt uden :) 

 

Iiih, vil gerne lave en, men jeg VEd bare at jeg kommer til at lave en mere når vi skal have første barn, for til den tid har jeg sikkert ændret mening/smag 100 gange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER