nillemor3

NU skal i høre!

15 indlæg i dette emne

I går afhold jeg surpriseparty for min kæreste, som fylder 30 på lørdag. Jeg begyndte allerede i maj at arrangere det, så det har været længe undervejs! Meen.. på selv dagen begyndte han at opføre sig underligt, og jeg var sikker på, at nu havde han luret den.

Vi ankom til festen osv osv, og da han så siger tak til gæsterne fordi de kom osv, siger han så, at han godt vidste det, han havde luret den. Men at han til gengæld havde en overraskelse.

Så gik manden ned på knæ og friede til mig!

Så nu er jeg forlovet!!

Blev super overrasket. Det havde jeg overhovedet ikke ventet! Men ikke så overrasket, at jeg gik i fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhh!!! :loveshower Hvor stort! Tillykke! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!!! I havde meget at fejre den dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en dejlig overraskelse :D

stort tillykke hvor er det dejligt for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor dejligt!

Kæmpe tillykke! :biglove

Herhjemme har vi været kærester i 8 år her til oktober, så jeg synes snart at ham herhjemme kunne lære lidt af din forlovede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt!!! Stort tillykke!!!!! :loveshower :yay :glad :wee :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tusind tak allesammen. Det er kæmpestort. Helt fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh, hvor er han da sød! Stort tillykke med din nye titel :) Hvornår regner i med brylluppet skal være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november gruppen.

Et stort TILLYKKE til dig! :loveshower

I hart godt nok begge to haft jeres at holde skjult!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal I have.

Vi har ikke snakket dato eller tidspunkt endnu. Men jeg kan godt li tanken om at det er indenfor et år, så det håber jeg på. Men nu har vi jo lige en fødsel og barnedåb der skal overståes, og så skal der spares sammen til bryllup, så det kommer nok til at vare lidt tid. Jeg tænker også jeg skal være færdig med amning inden, for tænker at amning+brudekjole=bøvl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak skal I have.

Vi har ikke snakket dato eller tidspunkt endnu. Men jeg kan godt li tanken om at det er indenfor et år, så det håber jeg på. Men nu har vi jo lige en fødsel og barnedåb der skal overståes, og så skal der spares sammen til bryllup, så det kommer nok til at vare lidt tid. Jeg tænker også jeg skal være færdig med amning inden, for tænker at amning+brudekjole=bøvl :)

Jo, men det der med 1 år er jo gammel skik, så der ikke lige pludselig dukkede babyer op på nogle mærkelige tidspunkter, og det er i jo ligesom ud over. (Selvom jeg SIMPELTHEN ikke kan forstå, hvordan det har kunnet lade sig gøre, når nu I ikke er gift! ;))

Jeg tror også, jeg ville prioritere, at amningen var i hvert fald næsten færdig og at baby var så gammel, at den kunne blive passet måske noget af tiden...

Og tillykke igen - det er bare så stort! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en overraskelse.

Kæmpe stort tillykke herfra :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER