Pada

barnedåb/navngivning

3 indlæg i dette emne

Hej tøser! :)

Vi er så småt begyndt at snakke barnedåb herhjemme.. Vi kan ikke helt bestemme os for hvornår vi skal holde det.

Indtil nu overvejer vi sidst i januar eller først i februar, men har man overskud "allerede" der? Der vil Elliot være lidt over tre mdr gammel.. Jeg tænker også bare at det er lidt vildt at vente længere? Eller hvad? Vi kan jo næsten heller ikke gøre det tidligere, for så ramler man ind i forsinkede julefrokoster osv...

Hvad gør i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, vi har besluttet, at det bliver allerede 7. december. Det er ret tidligt - han vil være ca. 2 måneder. Men det hænger sammen med, at vi for det første har en MEGET lille dåbskjole - ingen i min familie har været ældre end 2½ måned ved dåb ;) For det andet har min mand meget lidt familie, så det er ret vigtigt, at de alle sammen kan komme, og hans niece har termin d. 27/12... Så - det ene med det andet. Men altså, dåben skal jo ikke finde sted på noget særligt tidspunkt. I princippet kunne I jo sagtens vente og så holde en sommerfest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt barnedåb og booket lokaler til den 19. Januar.

Magnus var også 4 måneder da vi holdte hans dåb, og det gik super fint med overskud osv. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER