TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg kan virkelig snart ikke klare A's græderi længere. Jeg ender med at blive sindssyg af, at høre på det døgnet rundt. Og stakkels T, de sidste par uger har det næsten været umuligt at lave noget med hende, fordi A hele tiden skal trøstes...

Nu har A både fået tjekket infektionstal, Urin, øre, mave osv osv osv. Og lægen kan slet ikke finde ud af, hvorfor hun næsten konstant virker som om hun har smeter :(

Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal overleve, hvis det skal være sådan her i meget længere tid endnu :(

Av av av, det lyder ikke rart... :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tager vi lige endnu en tur. A skriger og skriger og har gjort det i snart en time. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre længere, jeg kan slet ikke trøste hende mens det står på :(

Har aftalt med D, at på mandag tager vi A til lægen sammen, og så må vi holde på at det altså er på tide at det her bliver undersøgt til bunds.. Det kan bare ikke være rigtigt, at mit barn skal have SÅ ondt, så ofte!

:kram det lyder hårdt :kram2

Har I prøvet noget alternativ behandling? Tænker måske noget kranio sekral terapi?

Men godt I får hende undersøgt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede Noah i går var de stadig indenfor med en del børn. N gad ikke hjem, så vi legede lidt med nogen af de andre børn.

De bad om at tage en kuffert ned, så pædagogen kom og tog den ned. Vupti sad der 8 børn rundt om hende. I kufferten er der laminerede kort med tegninger der symboliserer en sang, og børnene trækker så en sang af gangen.

Hvor var det bare fantastisk at opleve alle børnene synge med og lave fagter til sangene :biglove

Og der blev holdt skarpt øje med, om jeg også lavede fagter til samgen og kiggede på Noah mens han sang. Sådanne situationer må det altså være fedt at være pædagog :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tager vi lige endnu en tur. A skriger og skriger og har gjort det i snart en time. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre længere, jeg kan slet ikke trøste hende mens det står på :(

Har aftalt med D, at på mandag tager vi A til lægen sammen, og så må vi holde på at det altså er på tide at det her bliver undersøgt til bunds.. Det kan bare ikke være rigtigt, at mit barn skal have SÅ ondt, så ofte!

 

Puuuh, det lyder hårdt :( Jeg er helt færdig hvis min søn skriger i bare 10 minutter, så kan godt forstå i er meget brugt efterhånden. Det lyder som en god plan at få det undersøgt bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en drøm at være græsenke, når ens tumling opfører sig SÅ eksemplarisk som min søn i dag! Håber det bliver ved - og hvor er det bare skønt vi kan hygge os sådan sammen  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en drøm at være græsenke, når ens tumling opfører sig SÅ eksemplarisk som min søn i dag! Håber det bliver ved - og hvor er det bare skønt vi kan hygge os sådan sammen  :7himmel

^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ingen sag at skulle tage sig af sin tumling når han har besøg af sin 9-Årige kusine... Jeg skal kalde når det er spisetid og skifte bleer efter behov, men derudover, så leger han bare med sin store kusine :LOL

Hun har givet ham overtøj på, de er ude at cykle osv.

I love it! Jeg ser stort set heller ikke junior, når der er niecer/kusiner i farvandet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede Noah i går var de stadig indenfor med en del børn. N gad ikke hjem, så vi legede lidt med nogen af de andre børn.

De bad om at tage en kuffert ned, så pædagogen kom og tog den ned. Vupti sad der 8 børn rundt om hende. I kufferten er der laminerede kort med tegninger der symboliserer en sang, og børnene trækker så en sang af gangen.

Hvor var det bare fantastisk at opleve alle børnene synge med og lave fagter til sangene :biglove

Og der blev holdt skarpt øje med, om jeg også lavede fagter til samgen og kiggede på Noah mens han sang. Sådanne situationer må det altså være fedt at være pædagog :biglove

Nåhr, hvor fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var jeg stolt af min tumling i går, som på trods af manglende lur opførte sig eksemplarisk og charmerede alle til 40 års fødselsdag i går :)

Hun gik helt i svime over min ene kusine, som har langt knaldrødt farvet hår. Hun ville så gerne sidde ved siden af "Ariel" som hun kaldte hende :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har haft feber siden fredag eftermiddag. Fredag var hun fået omkuld omkring kl 18 allerede og sovet meget urolig. I går ville hun kun sidde hos mig hele dagen og sov on/off hele dagen og igen en urolig nat. I dag har det været lidt mere gang i hende men hun er stadig flad. Lige nu ligger hun på Jonas' mave og sover. Jeg tror ikke hun kommer i vs i morgen :( jeg hader sygdom og så synes jeg det er ved at være lang tid hun har haft feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja har fået et borde/bænke sæt og hun bruger det rigtig meget.

Hvor ville jeg ønske at hun havde fået det mens jeg var gravid, for det havde gjort det noget nemmere for tykke mor at lege med end at sidde på gulvet

Men nu glæder jeg mig så bare over at vi kan lege mens lillebror sidder i viklen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst skønt at være i bad. Først kunne jeg ikke overtale ham, men nu har han siddet i 40 minutter og vil stadig ikke op :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja har fået et borde/bænke sæt og hun bruger det rigtig meget.

Hvor ville jeg ønske at hun havde fået det mens jeg var gravid, for det havde gjort det noget nemmere for tykke mor at lege med end at sidde på gulvet

Men nu glæder jeg mig så bare over at vi kan lege mens lillebror sidder i viklen

Fedt! Vi har desværre ikke plads <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, jeg bliver nødt til at fortælle om min skønne, skønne, lille store dreng - ♡Jeg har mødt min knight in shining armor! Han hedder Vitus og bliver snart 2. Forleden til aftensmaden fik manden og jeg en øl. Jeg blev først færdig med min og tager (selvfølgelig) mandens glas og tager en tår af hans. Hvortil han siger hov nej, fingrene væk, Vitus kan du tampe dumme mor og sige hun ikke må stjæle min øl - og slår mig over fingrene. Overhovedet ikke hårdt på nogen måde, det så heller ikke hårdt ud og det hele foregår i øvrigt mens vi griner og hygger. Men Vitus kigger med stor alvor på sin far, stiller sig mellem os, laver stoptegn med hånden og siger med afdæmpet men klar og alvorsfuld stemme - Stop Far.

 

Åhr altså, tud, kan nogen mor ønske sig en bedre søn?  :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså, jeg bliver nødt til at fortælle om min skønne, skønne, lille store dreng - ♡Jeg har mødt min knight in shining armor! Han hedder Vitus og bliver snart 2. Forleden til aftensmaden fik manden og jeg en øl. Jeg blev først færdig med min og tager (selvfølgelig) mandens glas og tager en tår af hans. Hvortil han siger hov nej, fingrene væk, Vitus kan du tampe dumme mor og sige hun ikke må stjæle min øl - og slår mig over fingrene. Overhovedet ikke hårdt på nogen måde, det så heller ikke hårdt ud og det hele foregår i øvrigt mens vi griner og hygger. Men Vitus kigger med stor alvor på sin far, stiller sig mellem os, laver stoptegn med hånden og siger med afdæmpet men klar og alvorsfuld stemme - Stop Far.

 

Åhr altså, tud, kan nogen mor ønske sig en bedre søn?  :7himmel 

:biglove :biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop med at vokse blev der sagt!!!!!

Vinterstøvler i størrelse 27, omg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30tqj38.jpg

= topmadras BIDT i stykker!

Har vi fået mus tænker i måske - næ næ, bare overtræt 2årig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man søge om ekstra børnepenge fordi man bliver ædt ud af huset af sin tumling???

Knægten åd 3,5 pølsebrød til frokost :lol :lol Og en kæmpe portion ris med karrysovs og noget kylling til aftensmad. Jeg ved ikke med eftermiddagsmad fordi jeg sov :whistling

Så vil jeg også have, den der topmadras var virkelig dyr :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der vil overtage en tumling der bare ikke gider falde i søvn? Hverken til middag eller aften. Jeg er TRÆT at putninger, som oftest med skrigende tumling.

Jo mere vi er på hans værelse, jo mere skriger han :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Pixie er blevet forkølet med let feber :(

Hun har stadig let til smil men hoster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv havde 37.6 i morges så endnu en hjemmedag til hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har haft feber siden fredag eftermiddag. Hun var rigtig træt og splat i weekenden, men har de sidste to dage haft perioder hvor hun livede op og legede. Her til eftermiddag/aften steg temperaturen til lige under 39 igen. Jeg regner med hun også skal være hjemme i morgen (jeg tror ikke hun er rask og Jonas mener vi skal se tiden an :rolleyes).

Ville I ringe til lægen i morgen hvis der er feber igen? :unsure Hun er jo i bedring men nu er det 5-6 dage hun har haft feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har haft feber siden fredag eftermiddag. Hun var rigtig træt og splat i weekenden, men har de sidste to dage haft perioder hvor hun livede op og legede. Her til eftermiddag/aften steg temperaturen til lige under 39 igen. Jeg regner med hun også skal være hjemme i morgen (jeg tror ikke hun er rask og Jonas mener vi skal se tiden an :rolleyes).

Ville I ringe til lægen i morgen hvis der er feber igen? :unsure Hun er jo i bedring men nu er det 5-6 dage hun har haft feber.

Ja, ville ringe til lægen! Edith havde sådan en omgang, da hun var omkring et år og havde lungebetændelse og fik antibiotika. Der var ingen andre tegn på lungebetændelse, andet end feber der steg om aftenen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også ringe! Jeg har fået af vide at feber kun er ok i 3 dage og så skal der være meget tydelig bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså... Junior to år har fået begyndt på partout st ville ind i mors seng at sove om aftenen... Det gjorde egentlig heller ikke så meget - det startede med nogle urolige aftener og højgravide mor, der ikke magtede at farte frem og tilbage til Jans værelse, tage op, putte, sidde på skammel osv, og o starten var det okay effektivt til at få ro.. Men nu er det ved at udvikle sig til, at man skal ligge derinde i soveværelset og glo i plus en time med ham, og han bliver drønked, hvis man går...

Det holder ikke... Navnlig fordi jeg har termin om to uger, og min mand bliver den vildeste brumme-brokke-sure-trold, hvis han skal hænge på loftet med vågen hobbit i timer om aftenen <_<

Jeg orker samtidig næsten ikke tanken om en større kamp om af ontering af det privilegium :( Jeg hader, når han er vildt ulykkelig om aftenen, hader at min mand bliver så sur og gal, hvis der er større ballade med ham (og så hælder til at lade ham ligge og græde meget længere, end hvad jeg vil være med til), og jeg er bare for tung og træt og besværet til at tage store kampe om aftenen på det her punkt *mangler lidt en passende smiley her*...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.