TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

:yay, selvom Cassandra er drøn træt idag, så fortsætter hun de gode toilet takter fra igår :loveshower

Hvor er hun god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dicte og jeg har haft en skøn dag sammen med mormor i Birkegårdens Haver :loveshower

(hvis nogen bor i nærheden (tæt på Slagelse) kan det klart anbefales især til små børn!)

Vi har klappet dyr, og leget på alle legepladserne, og bare haft god tid. Dicte har været så glad, og er kommet med mange guldkorn, bla til en ældre dame med rollator 'du har også en klapvogn' sagde hun højt og tydeligt :p

Årh hvor er jeg glad for vi kom afsted og fik en rigtig dejlig hyggedag inden lillesøster kommer :biglove

At det så lidt blev en kamp med middagsluren er så en anden sag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, det der med børns simple logik og den måde de bare siger lige hvad de tænker på kan være farlig! :D :rolleyes

Vi har jo en sort hund, så Lise er vant til at der ligger sorte hundehår på gulvet og nogle gange kan der være hundehår der sætter sig andre steder.

Så her igår aftes havde vi Pers søster til spisning, så udbryder Lise pludselig ved bordet "Mor har hundehår på tissekonen!" :o Per og hans søster var FÆRDIGE af grin og jeg kunne have krøbet i et mussehul! :lol men det er jo logisk nok at hun tror det er hundehår, når det nu er det eneste sted jeg har hår og det er meget mørkere end mit hår på hovedet :P men hold nu op hvor jeg ikke håber hun siger det til andre personer og mere pinlige steder!!!

Hvor er hun bare god :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har i dag været ved frisør for første gang, og hun var bare så dygtig, hun har gået resten af dagen og sagt "dame klippe mig, Caroline har sommerhår".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en meget træt Ida idag. Hun kom en time senere i seng igår, da vi varebil farfars fødselsdag. Idag har hun så valgt af springe luren over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå i soveværelset til 'afkøling' og Dicte kommer ind og fjoller rundt i sengen. Jeg har kun undertøj på, og pludselig kigger hun på min mave og siger 'ikk se lillesøster' hvorefter hun lægger hovedet på skrå og siger 'kuk kuk' og giver min mave et kys og bagefter laver en kæmpe pruttelyd med munden på min mave :kuller Hun er simpelthen den skønneste lille pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå i soveværelset til 'afkøling' og Dicte kommer ind og fjoller rundt i sengen. Jeg har kun undertøj på, og pludselig kigger hun på min mave og siger 'ikk se lillesøster' hvorefter hun lægger hovedet på skrå og siger 'kuk kuk' og giver min mave et kys og bagefter laver en kæmpe pruttelyd med munden på min mave :kuller Hun er simpelthen den skønneste lille pige!

:biglove

Ronja elsker at kilde lillesøster og også give hende kys og ae hende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har haft en dejlig dag sammen med far, bedstemor og bedstefar og en kusine mens mor har hygget i Aalborg med en veninde :) Men han havde da lige tid til at give mig et kram da jeg kom hjem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor simon har sovet dårligt.

En kombination af varmen og drømme, pyh vi er helt kvæstede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange bliver jeg altså overrasket over hvor meget PIGE Cassandra er. Igår skulle vi handle ind, et sted hvor vi normalt også køber sko til børnene. Cassandra var helt ekset for at skulle i skotøjsforretningen, hvilket vi også skulle, da hun skulle have nye sutsko. Hun var fyr og flamme i forretningen og da vi fandt de rigtige sko, så ville hun absolut ikke give slip på dem og sad bare og krammede dem. Det er altså lidt sjovt at opleve og jeg tror vi bliver købt fattige sko og tøj om nogle år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Caroline kom i juniorseng få dage inden hun blev 2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Jeg mener Sebastian var 2-2 1/2 år. Han fik en flexa seng som kan være lav, halvhøj eller helhøj, men den startede som lav.

Vi regner med Cassandra får Sebastians seng om få mdr. Da vi køber en ny helhøj seng til ham til skolestart. Cassandra får derfor hans som så bliver lav, der er hun så 2 1/2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Min niece fik juniorseng et par måneder før hun fyldte 2, da hun fik pladsmangel og begyndte at vågne af det om natten.

Silke Elia sover jo i vores seng, men ønsker sig en Flexa seng i 2 års fødselsdagsgave, som kan laves til lav og halvhøj med hule under :) - hvornår hun så kommer i den må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanille havde en perfekt fødselsdag i går.. Min store pige altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanille havde en perfekt fødselsdag i går.. Min store pige altså..

Forsinket tillykke med hende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Junior seng 2 år, halvhøj 2,5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har i andre skiftet tremmesengen ud med en halvhøj seng eller en juniorseng ??

Felix var 2,5 år men begyndte først at sove i den da han var 2,75 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi også købt sandaler. Rimelig svært at finde sandaler der både passer OG er pæne i juli måned. Men det er jo alt for varmt med sko. Og William går konstant, kravler slet ikke mere og bryder sig ikke om bare tær og græs :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanille havde en perfekt fødselsdag i går.. Min store pige altså..

Stort tillykke med hende og dejligt det blev en god dag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende og dejligt det blev en god dag! :yay

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie knækkede koldbøtte koden igår :yay er liiidt stolt af hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt Dicte i dagpleje iført stråhat og fiskenet :) De skal på sommerhus tur, og hun glæder sig meget til at komme på stranden og fiske. Vi har bare verdens skønneste dagpleje :wub :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt Dicte i dagpleje iført stråhat og fiskenet :) De skal på sommerhus tur, og hun glæder sig meget til at komme på stranden og fiske. Vi har bare verdens skønneste dagpleje :wub :yay

Det lyder godt nok hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

argh

Simon er dækket af vabler og røde knopper, så nu må det hedde både læge

og nf i dag. Totalt øv at manden så ikke kan komme med til skanningen.

Det er bare totalt øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.