TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Monky Tonky land var lidt af en skuffelse og Lasse gad ikke rigtig være der. Sikkert pga for mange store børn der legede lidt for vild.

Til gengæld var badelandet lige noget for ham. Hold op hvor han hyggede sig og grinede hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Monky Tonky land var lidt af en skuffelse og Lasse gad ikke rigtig være der. Sikkert pga for mange store børn der legede lidt for vild.

Til gengæld var badelandet lige noget for ham. Hold op hvor han hyggede sig og grinede hele tiden.

Ja monkey tonkey land blev også for vildt da vi var i Lalandia, på grund af de store børn. Eller Ida synes ikke det var for vildt, men det synes mor og far at det var. Og det der monkey tonkey land for 0-4 år i Billund var kun et rum med kugler og en rutsjebane ikke ligefrem noget at råbe hurra for.

Men badelandet var et hit. Især vandrutscjebanerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, det der med børns simple logik og den måde de bare siger lige hvad de tænker på kan være farlig! :D :rolleyes

Vi har jo en sort hund, så Lise er vant til at der ligger sorte hundehår på gulvet og nogle gange kan der være hundehår der sætter sig andre steder.

Så her igår aftes havde vi Pers søster til spisning, så udbryder Lise pludselig ved bordet "Mor har hundehår på tissekonen!" :o Per og hans søster var FÆRDIGE af grin og jeg kunne have krøbet i et mussehul! :lol men det er jo logisk nok at hun tror det er hundehår, når det nu er det eneste sted jeg har hår og det er meget mørkere end mit hår på hovedt et :P men hold nu op hvor jeg ikke håber hun siger det til andre personer og mere pinlige steder!!!

:haha den skal da vist føjes til Lise's guldkorn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja's mest brugte spørgsmål lige i øjeblikket er "hvad hedder du mor/far/Pjevs/Daniel" mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja monkey tonkey land blev også for vildt da vi var i Lalandia, på grund af de store børn. Eller Ida synes ikke det var for vildt, men det synes mor og far at det var. Og det der monkey tonkey land for 0-4 år i Billund var kun et rum med kugler og en rutsjebane ikke ligefrem noget at råbe hurra for.

Men badelandet var et hit. Især vandrutscjebanerne ;)

Nøjagtig det samme i rødby. Det rum for de små fandt Lasse alt for kedeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra har lige sagt at hun skulle tisse, gå op til toilettet sætte sig og tisse :yay

 

Min store dygtige pige, :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra har lige sagt at hun skulle tisse, gå op til toilettet sætte sig og tisse :yay

Min store dygtige pige, :7himmel

Yeah så gjorde hun det lige igen. Kom op til mig i køkkenet, sagde hun skulle tisse og holdt sig til hun sad på toilettet :yay

Det kan jeg godt vende mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah så gjorde hun det lige igen. Kom op til mig i køkkenet, sagde hun skulle tisse og holdt sig til hun sad på toilettet :yay

Det kan jeg godt vende mig til :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha den skal da vist føjes til Lise's guldkorn :D

 

Good point :super den må jeg lige få tilføjet :D

 

Yeah så gjorde hun det lige igen. Kom op til mig i køkkenet, sagde hun skulle tisse og holdt sig til hun sad på toilettet :yay

Det kan jeg godt vende mig til :)

Hvor er hun bare dygtig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, det der med børns simple logik og den måde de bare siger lige hvad de tænker på kan være farlig! :D :rolleyes

Vi har jo en sort hund, så Lise er vant til at der ligger sorte hundehår på gulvet og nogle gange kan der være hundehår der sætter sig andre steder.

Så her igår aftes havde vi Pers søster til spisning, så udbryder Lise pludselig ved bordet "Mor har hundehår på tissekonen!" :o Per og hans søster var FÆRDIGE af grin og jeg kunne have krøbet i et mussehul! :lol men det er jo logisk nok at hun tror det er hundehår, når det nu er det eneste sted jeg har hår og det er meget mørkere end mit hår på hovedet :P men hold nu op hvor jeg ikke håber hun siger det til andre personer og mere pinlige steder!!!

haha!!! Ej hvor er hun go hende Lise! Og pinligt for dig... håber også at hun kan gemme de mest pinlige til derhjemme....  :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare dygtig! :yay

Ja :) hun har gået uden ble siden 14-14.30 tiden og har ikke så meget som dryppet og har selv sagt til.

Det havde jeg ikke set komme og håber bare hun er lige så sej imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon Marius nye dyne er en drømmedyne :D Han har bare giver sig til at sove i aften og der sker sjældent...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon Marius nye dyne er en drømmedyne :D Han har bare giver sig til at sove i aften og der sker sjældent...

Hvor skønt, håber da at det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft vågen lille mus siden 2.30...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er gået ind på værelset og lege, jeg vil lige tjekke til ham - og får så de sure øjne og en dør i hovedet. Shit han bliver stor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Monky Tonky land var lidt af en skuffelse og Lasse gad ikke rigtig være der. Sikkert pga for mange store børn der legede lidt for vild.

Til gengæld var badelandet lige noget for ham. Hold op hvor han hyggede sig og grinede hele tiden.

Ok så lyder det ikke som om der sker noget ved at vente lidt endnu med at tage dertil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så lyder det ikke som om der sker noget ved at vente lidt endnu med at tage dertil ;)

Jeg kunne forestille mig det er fordi der er for mange mennesker. Vi var der for 2 måneder siden, og Dicte var helt vild med det :)

Vi var der op til påske, og tog hjem lørdag hvor der begyndte at komme rigtig mange gæster, og det fik jeg helt stress over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så lyder det ikke som om der sker noget ved at vente lidt endnu med at tage dertil ;)

Tror lidt det kommer an på hvilket barn man har og så hvor mange mennesker der er. Vi var i Monkey tonkey land i både Rødby og Billund sidste sommer, hvor Lise jo kun var 1 1/2 år og hun var altså vild med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne forestille mig det er fordi der er for mange mennesker. Vi var der for 2 måneder siden, og Dicte var helt vild med det :)

Vi var der op til påske, og tog hjem lørdag hvor der begyndte at komme rigtig mange gæster, og det fik jeg helt stress over!

Faktisk er der langt flere mennesker i badelandet end i legelandet. Men måske var det også fordi at moren ikk gider, når der står 5-7 større drenge og skyder bolde løst på hinanden i boldbadet og vi snakker nok fra 7 år og op. Det er ikk et sted for en 2 årige i mine øjne.

Pt er der fyldt op i de fleste huse, men vi ka sagtens være i badelandet uden de store problemer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay, selvom Cassandra er drøn træt idag, så fortsætter hun de gode toilet takter fra igår :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror lidt det kommer an på hvilket barn man har og så hvor mange mennesker der er. Vi var i Monkey tonkey land i både Rødby og Billund sidste sommer, hvor Lise jo kun var 1 1/2 år og hun var altså vild med det!

Ida var også vild med det. Det var mere mig der ikke brød mig om det på grund af alle de større børn der legede vildt. Ida er sådan et barn jo vildere jo bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William væltede i dag over en lille papkasse og slog hovedet ned i gulvet. Han blødte fra mund, næse og kind. Shit jeg blev forskrækket og William bare skreg og skreg :(

Heldigvis stoppede det hurtigt med at bløde og har efterladt ham med en kæmpe læbe og en rift på kinden :( De matcher til de to buler fra i onsdags.

Jeg føler mig total øv. Tænker at jeg burde have grebet ham. Eller set det var en farlig leg med kassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William væltede i dag over en lille papkasse og slog hovedet ned i gulvet. Han blødte fra mund, næse og kind. Shit jeg blev forskrækket og William bare skreg og skreg :(

Heldigvis stoppede det hurtigt med at bløde og har efterladt ham med en kæmpe læbe og en rift på kinden :( De matcher til de to buler fra i onsdags.

Jeg føler mig total øv. Tænker at jeg burde have grebet ham. Eller set det var en farlig leg med kassen.

Det er nok ikk sidste gang det vil ske og han var jo sikkert bare nysgerrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William væltede i dag over en lille papkasse og slog hovedet ned i gulvet. Han blødte fra mund, næse og kind. Shit jeg blev forskrækket og William bare skreg og skreg :(

Heldigvis stoppede det hurtigt med at bløde og har efterladt ham med en kæmpe læbe og en rift på kinden :( De matcher til de to buler fra i onsdags.

Jeg føler mig total øv. Tænker at jeg burde have grebet ham. Eller set det var en farlig leg med kassen.

Det er aldrig sjovt når de slår sig, men en god mor lader jo sit barn udfordre motorikken, lader dem prøve sig selv af, lader dem lære med kroppen. De vil få skrammer, blodtud og blå mærker men det er "kun" på kroppen ikke på sjælen husk det!

Man skal selvfølgelig ikke lade dem gøre hvad som helst, men en kasse er da en ok ting at lege med/på. Det kunne lige så godt ske med en ting fra bobles som er designet til børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk er der langt flere mennesker i badelandet end i legelandet. Men måske var det også fordi at moren ikk gider, når der står 5-7 større drenge og skyder bolde løst på hinanden i boldbadet og vi snakker nok fra 7 år og op. Det er ikk et sted for en 2 årige i mine øjne.

Pt er der fyldt op i de fleste huse, men vi ka sagtens være i badelandet uden de store problemer.

Det forstår jeg godt... Altså der skal være plads til alle, men jeg bliver også irriteret i sådan situationer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.