TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Marius har lært at sige traktor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Felix har fået en ny lastbil med helikopter på. han hygger sig med at ligge ude i gangen og kører med den sammen med nogle små biler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Cassandra så småt begyndt, at få lidt tysk ind i hendes ordforråd. Så hun siger Ja (på tysk) Mama, nein danske og ceus. Jeg havde først regnet med det tyske kom når hun startede pasning, men hun hører jo meget når vi nu bor her.

Så er jeg bare spændt på hvor meget og hvor længe hun blander dansk/tysk sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså verdens mest uartige tumling i dag :rolleyes

Lige kommet hjem fra indkøb, havde stillet poserne indenfor døren, Lilly op af vognen og tøjet af, så kom hun ned på gulvet mens jeg selv fik overtøj af og så sku jeg lige ind og kysse min kæreste - døren stod åben og jeg var virkelig kun ude af køkkenet i 2 minutter, men da jeg kom tilbage havde Lilly fundet indkøbsposerne og taget alle 6 æg ud af æggebakken og slået dem ud på gulvet! SÅ dygtig :D Åh altså! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså verdens mest uartige tumling i dag :rolleyes

Lige kommet hjem fra indkøb, havde stillet poserne indenfor døren, Lilly op af vognen og tøjet af, så kom hun ned på gulvet mens jeg selv fik overtøj af og så sku jeg lige ind og kysse min kæreste - døren stod åben og jeg var virkelig kun ude af køkkenet i 2 minutter, men da jeg kom tilbage havde Lilly fundet indkøbsposerne og taget alle 6 æg ud af æggebakken og slået dem ud på gulvet! SÅ dygtig :D Åh altså! :klap

hæ hæ! Så kan mor lære at sætte poserne op på bordet en anden gang! ;) hun havde sikkert en fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har lært at sige traktor :loveshower

Det har Luna også lige lært her i weekenden! ;) Tra-trer! Tra-trer! Tra-trer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså verdens mest uartige tumling i dag :rolleyes

Lige kommet hjem fra indkøb, havde stillet poserne indenfor døren, Lilly op af vognen og tøjet af, så kom hun ned på gulvet mens jeg selv fik overtøj af og så sku jeg lige ind og kysse min kæreste - døren stod åben og jeg var virkelig kun ude af køkkenet i 2 minutter, men da jeg kom tilbage havde Lilly fundet indkøbsposerne og taget alle 6 æg ud af æggebakken og slået dem ud på gulvet! SÅ dygtig :D Åh altså! :klap

Haha jamen hun har sikkert syntes at det var ret spændende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig?! HVad gør han så hvis det sker når han er alene med hende??

God bedring til hende, håber du kommer afsted.

Han holder sig for næsen og får det hurtigt overstået, og prøver på ikke at kaste op. Generelt er han ikke sart, men lige der kan han bare ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han holder sig for næsen og får det hurtigt overstået, og prøver på ikke at kaste op. Generelt er han ikke sart, men lige der kan han bare ikke..

sådan er Mads også! Han gør det kun, når jeg ikke er hjemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er i gæstedp for første gang, men afleveringen gik fint sagde min mand. Så er moren rolig.

:ditto til det- dog med M. :D Er spændt på at høre, hvordan det er gået :unsure

Hvordan var det gået med Lasse? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan er Mads også! Han gør det kun, når jeg ikke er hjemme :P

Min mand er også sådan. Med den store var det da han begyndte at spise fast mad, så kunne han ikke, med Cassandra har han slet ikke kunnet. Kun når han er tvunget til det, når jeg ikke er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hæ hæ! Så kan mor lære at sætte poserne op på bordet en anden gang! ;) hun havde sikkert en fest!

Haha jamen hun har sikkert syntes at det var ret spændende! :D

Åh ja, så fik jeg det lært! Og ingen tvivl om det det var enormt spændende med knase og sjaske.

Her hjemme er det i øvrigt også mig som skifter næsten alle bleer, vores puslebord er åbenbart for lavt til min høje mand og jeg gider ikke høre på hans jamren over at ryggen gør ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Lasse. Han havde været glad hele formiddagen sagde gæstedp, men efter hans urolige lur var han ked og hun fornemmede at han måske havde ondt for tænder pga han tog hånden op til munden for at klø sig der. Han lå og sov, da jeg kom pga han havde været så træt og vågnet ulykkelig op. Hjemme forsatte det og jeg gav panodil og kiggede i hans mund. Ganske rigtigt det er en hjørnetand på vej.

Nu er han faldt i søvn pga det har gjort så ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto til det- dog med M. :D Er spændt på at høre, hvordan det er gået :unsure

Hvordan var det gået med Lasse? :)

Faktisk okay taget i betragtning af at han havde ondt for tænder. Det lover godt at han ikke var sur ved aflevering. Nu ser vi lige om han kommer afsted i morgen - hvis han stadig har ondt, så blir han hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan er Mads også! Han gør det kun, når jeg ikke er hjemme :P

Det må jeg fortælle manden! Tror han føler sig lidt alene om at have det sådan :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg fortælle manden! Tror han føler sig lidt alene om at have det sådan :P

Min mand undgår også helst bleerne, hvis jeg alligevel er hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand undgår også helst bleerne, hvis jeg alligevel er hjemme.

Hihi, her gik jeg og troede at jeg var den eneste, der havde så sart en mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, her gik jeg og troede at jeg var den eneste, der havde så sart en mand :D

Der er åbenbart flere sarte mænd, end vi lige gik og regnede med! Min mand er super til alt (næsten) bare IKKE bæ-bleer! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Herhjemme er det mig der er sart med lortebleerne (og alt muligt andet) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er også lidt sart med de der lorte bleer.... Så jeg har købt gummihandsker til ham :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er også lidt sart med de der lorte bleer.... Så jeg har købt gummihandsker til ham :P

vi har masser af gummihandsker.... Men det hjælper jo desværre ikke på lugten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, har hygget sådan med C i dag. Hindbær jagt og tur på marken, og så elsker jeg min kæreste. Shit, han er fantastisk. Kommer straks ind ad døren og kysser Caroline, leger med hende, får hende til at grine, og putter hende endda også. ELLLLSKEEER HAM <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er heldigvis slet ikke sart med lortebleer og opkast mm så det bliver delt lige. Jeg synes nu det er dejligt vi kan dele dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, har hygget sådan med C i dag. Hindbær jagt og tur på marken, og så elsker jeg min kæreste. Shit, han er fantastisk. Kommer straks ind ad døren og kysser Caroline, leger med hende, får hende til at grine, og putter hende endda også. ELLLLSKEEER HAM <3

Hvor er det bare dejligt for jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev den sidste flaske udfaset... Farvel putteflaske - hun tog 10 min længere end normalt om at falde i søvn og var mere urolig, men det er da en succes.

Og så er hun begyndt at kalde mig for haps, fordi min mand spurgte hende om mor var ligeså god som ostehaps.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.