TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Vi har haft den hyggeliste eftermiddag i sdr. anlæg, helt på Albert præmisser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nuhr! :biglove

Vi bliver da vist nødt til snart at lave playdate, hvis du og Mie er friske på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, tandskøge. Vær venlig at hold dig væk i nat :klap

Håber virkelig at hendes tænder bare ville bryde igennem alle samme i nat, så hun kan få lidt ro. :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bliver da vist nødt til snart at lave playdate, hvis du og Mie er friske på det?

Ja da :) vi kunne måske finde en af de dage hvor jeg har tidligt fri (lidt et koordineringsarbejde mht bilen men det må da kunne lade sig gøre :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft den hyggeliste eftermiddag i sdr. anlæg, helt på Albert præmisser :)

Vi har så ofte snakket om at vi vil derned men vi er aldrig kommet af sted :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en dag med mange ligegyldige kampe, tog Maliva og lille syge mig på legepladsen inden spisetid. Så fik hun rendt krudt af og hun var da også eksemplarisk indtil ca. 15 minutter før vi skulle op - der stak hun af, ud på parkeringspladsen.

Der fik hun også pænt at vide at det ville jeg bestemt ikke ha' og at hun nu skule holde mig i hånden på vej hjem.

Hvilket hun så også gjorde og da vi kom ind i opgangen, startede en ny "kamp" :rolleyes

Nå, men hovedsagen er; dagen sluttede godt af, med en lille glad familie :wub

Så det er da kun godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har så ofte snakket om at vi vil derned men vi er aldrig kommet af sted :rolleyes

Jeg syntes virkelig at der er mange gode ting til de små dernede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, tandskøge. Vær venlig at hold dig væk i nat :klap

Håber virkelig at hendes tænder bare ville bryde igennem alle samme i nat, så hun kan få lidt ro. :baby3

Enig! Hold nu op det er synd for dem :(

M. Har fået tand nr. 10 igennem, den er på 2 dages synlighed mere fremme end tand nr. 9 :o

Vi har tyet til Panodil, hun har tydeligt ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ar været den dejligste weekend, vi har bare været hjemme og har haft masser af mor og Dicte kvalitetstid :biglove Far er kommet til skade, og har tilbragt hele weekenden på sofaen :(

Idag var Dicte ude og ride for først gang, hun var så sød og god til det, det varmede mors hestepige hjerte, hold op hvor var det bare kært :7himmel Hvor blev min baby af?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da :) vi kunne måske finde en af de dage hvor jeg har tidligt fri (lidt et koordineringsarbejde mht bilen men det må da kunne lade sig gøre :P )

God idé! smider lige en sms i morgen, så kan vi aftale nærmere! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft den dejligste dag med min lille familie :wub Sophia sov fra 18.30 - 08.30??! Har været et omvandrende smil hele dagen og intet mindre end fantastisk :wub

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal kunne undvære hende fra imorgen tidlig til torsdag eftermiddag :boo

Det bliver så fandens hårdt, og for at det ikke skal være lægen skal jeg på endnu et kursus af samme varighed om 3 uger igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun en halv times lur til formiddag:-( Men tilgengæld faldt hun hurtig i søvn hertil aften, rigtig tidlig og jeg hører ikke til hende, kun hvis hun ikke kan finde sin sut.

Clara har fået dårlig mave:-( Så hun får en hjemmedag i morgen sammen med sin farmor:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig! Hold nu op det er synd for dem :(

M. Har fået tand nr. 10 igennem, den er på 2 dages synlighed mere fremme end tand nr. 9 :o

Vi har tyet til Panodil, hun har tydeligt ondt.

Karla er også på panodil. Der er 2 tænder lige under det ømme tandkød og en kindtand, der er delvist på vej. Heldigvis får vi dem overstået på en gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God nat, med kun en opvågning :) men hun var en krig om at falde i søvn i går aftes, tror først hun sov omkring kl 21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fri i dag og ligger og lytter til felix der sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet ca halvanden time usammenhængende i nat :( Zoey raller og vil drikke vand konstant. Desuden blev hun ved at tage min hånd og ligge på hendes mave. Gaab mor er træt :( tror det blir en lang dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en nat :( Maliva og J har fået sovet. Jeg måtte ligge mig på sofaen for Js snorken og hold nu op, hvor har jeg bare lagt elendigt. Er slet ikke udhvilet :( og så er jeg stadig syg.

Piv piv piv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er helt ved siden af sig selv. Er ked og ryster. Han har ikke feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har bare været rigtig sød her til morgen :loveshower stik modsat hele dagen i går <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, bøv.. Hjemme med en tumling med mega dårlig mave.. Jeg har en vigtig forelæsning i aften, og den er sat på spil nu. C har først fri sent, og han kan på ingen måde skifte en ble efter dårlig mave. Han har svært ved at skifte en almindelig lortble uden at kaste op, så vil ikke udsætte ham for det her. Håber det bliver bedre hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er i gæstedp for første gang, men afleveringen gik fint sagde min mand. Så er moren rolig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt kameluldssokker og vinterstøvler til Luna! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også skrevet dette indlæg i vil gerne være gravid small talk. Jeg har lige søgt om at skrive mit afgangsprojekt næste forår. Så babyprojekt er udskudt lidt tror jeg... Jeg vil gerne have afsluttet studiet inden der kommer en baby mere, forestiller mig det bliver hårdt at komme tilbage fra barsel og så igang med projektet. Jeg har desværre en tidsfrist på hvornår jeg senest kan afslutte mit studie, og selv om jeg stadig har 2,5 år tilbage, så går det jo hurtigt med graviditet og barsel.

Bum bum... Det er ikke nemt, og jeg elsker at planlægge, og nu har jeg ingen plan om hvornår baby skal komme.... :huh

Men jeg er også sikker på jeg får nok at se til med barn, studie og arbejde. Det er ind imellem en svær balancegang at være mor. Dicte er uden tvivl 1. prioritet, men jeg vil også gerne udvikle mig i mit job, OG have tid til min familie og veninder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer med syge børn! Det lyder til der er mange der er hårdt ramt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, bøv.. Hjemme med en tumling med mega dårlig mave.. Jeg har en vigtig forelæsning i aften, og den er sat på spil nu. C har først fri sent, og han kan på ingen måde skifte en ble efter dårlig mave. Han har svært ved at skifte en almindelig lortble uden at kaste op, så vil ikke udsætte ham for det her. Håber det bliver bedre hurtigt!

Virkelig?! HVad gør han så hvis det sker når han er alene med hende??

God bedring til hende, håber du kommer afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.