Posted September 28, 2013 Nu er der jo nogle der ikke har fb , men er der nogle der er pp instagram Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2013 Jeg bruger insta en del.. Evamab :) Det er dog mest krea-ting, indretning og dagligdag.. Der er ikke så meget baby at vise endnu.. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2013 Jeg har også instagram, der er dog intet baby relateret derinde endnu men det kommer der helt sikkert når det bliver mere offentligt . Er dog ikke så meget for at skrive navn her før det er 100% offentliggjort da alle jo kan gå ind og se disse tråde :) Hvis man er interesseret i at følge kan man sende pb - kunne være meget sjovt at følge med på insta også :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2013 Jeg er også på insta hvis det stadig har interesse ;) (hedder theonebelle) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2013 Nu spørger jeg lige dumt, men hvordan virker det :help Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2013 Nu spørger jeg lige dumt, men hvordan virker det :help. Du opretter dig bare også uploader man billeder Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2013 . Du opretter dig bare også uploader man billeder Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2013 Skal man have facebook? Nej heldigtvis ;) .... Har jeg heller ikke Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2013 Nej heldigtvis ;) .... Har jeg heller ikkeSuper :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2023 If you're looking to elevate your Instagram game like I did, you're in for a treat. This nifty tool is a game-changer. Instazoom allows you to zoom in on photos and videos on Instagram effortlessly, just like you can on other platforms. Share this post Link to post Share on other sites