tsecret

Jeres egen seng - gør i noget ved den inden baby?

8 indlæg i dette emne

Ja altså jeg tænker om der er nogen der f.eks. sender dyne til rens eller selv vasker det eller noget i den stil?

Vi har en stor dobbeltdyne, fire hovedpuder og en topmadras som jeg kunne tænke mig at få vasket inden bebs nok alt andet lige kommer til at ligge deri (selvom han ikke skal sove i sengen...). Vi har undersøgt, og det er hundedyrt at få renset, så det tror jeg vi dropper igen. Og så må jeg se om jeg ikke selv kan få vasket dyne og puder, men topmadrassen og selve madrassen kan jeg jo ikke gøre så meget ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg slet ikke tænkt over.. Men vi vasker dyner og puder ca. hver 2-3 måned, så de ikke bliver "adr-agtige". Topmadras-betrækket får også en tur ca. hver 3. måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg slet ikke tænkt over.. Men vi vasker dyner og puder ca. hver 2-3 måned, så de ikke bliver "adr-agtige". Topmadras-betrækket får også en tur ca. hver 3. måned.

Vores er allerede adr-agtige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er allerede adr-agtige ;)

Tror også for længst vi er ovre det punkt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i gang med at vaske hele baduljen inkl. babys nye dyne - vil ikke have der sidder kemikalier i fra fabrikken nemlig. I Jysk kan man købe specialsæbe til dyner og puder - tror ikke man skal bruge almindelig vaskepulver og heller ikke skyllemiddel. Så vasker jeg dem ved 60 grader, så støvmiderne dør, og så tørretumbler jeg det bagefter med 2 tennisbolde - ellers klumper fjerene sammen, så det er vigtigt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS: Vi har en rullemadras af bomuld over topmadrassen, så den kan man nemt tage af og vaske, det kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke gjort noget ved det og regner bestemt heller ikke med det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke gjort noget ved det og regner bestemt heller ikke med det. :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER