Mamasan

Et farvel igen..

14 indlæg i dette emne

I mandags (uge 9) var vi til TS, hvor jordemoder ikke kunne finde hjerteblink. Tirsdag kørte vi på sygehuset og fik bekræftet, at Blyp var gået til i uge 8 :o En MA blev sat igang, og jeg sidder nu herhjemme, sølle og venter på det er overstået. Har virkelig ikke i min vildeste fantasi troet der ville være noget i vejen, så det kom som et mega chok for os.

MA må nok være noget af det mest forfærdelige jeg har været igennem, og håber og krydser fingre for det var en engangsforestilling for os.

Alt held og lykke til jer andre i denne gruppe der stadig har jeres små vidundere i maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører ikke til her, men kan ikke forlade tråden uden at give dig et kram! Havde selv en SA i uge 8 sidste år..

Tusind mange :kram2 og tanker herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører heller ikke til herinde men et kram skal du have! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører heller ikke til her, men ville ikke klikke videre uden at sende et kram. Hvor må det være hårdt! Håber det er en engangsforestilling og at I kommer godt igennem og bliver klar igen på den anden side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor trist at høre.

Håber at i snart kommer ovenpå igen og får en bebs i maven . Man siger jo at så snart man har mod på det er det bare om at prøve igen fordi der er gode chancer .

Alt held og lykke til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af at høre at "Blyp" er gået til, og du nu er i gang med en MA :(

Jeg har lige været til scanning og også fået den nedslående besked, at fosteret er gået til grunde :(

Jeg håber at vi begge hurtigt bliver gravide igen. Sender dig mange tanker :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører heller ikke til her, men ville lige give et kram! Var der selv sidste sommer og det er bare frygteligt.

Held og lykke! Kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Meget trist at høre - jeg ønsker dig alt det bedste og held og lykke fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Sikken en omgang! Har selv fået medicinsk abort sidste år pga. MA. Det var rigtig hårdt og varede 4 dage før alt var overstået. Så kender alt til det.

Håber du kommer godt igennem den næste, svære tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh dit stakkels pus!

Sikke noget man nogle gange bliver udsat for.

Mange knus, kram og tanker fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Alle de bedste tanker herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres kram og tanker. :tak Det er virkelig rart!

Prøver at holde modet opppe, det er satme svært med alle i vores omgangskreds der "spytter" unger ud til højre og venstre, mens de leverer stikpiller om, at vi da også snart skal igang. :klap

Kan mærke jeg stadig er super følsom og hormonerne eksploderer rundt i kroppen. Det ene øjeblik skælder jeg over ingenting, og det næste tuder jeg over det samme. :prik

 

Hvor er jeg ked af at høre at "Blyp" er gået til, og du nu er i gang med en MA :(

Jeg har lige været til scanning og også fået den nedslående besked, at fosteret er gået til grunde :(

Jeg håber at vi begge hurtigt bliver gravide igen. Sender dig mange tanker :kram

Det er jeg VIRKELIG ked af at høre, det har været det forfærdeligste at gennemgå og er Så ked af du skulle igennem det samme.

Vi havde på intet tidspunkt forestillet os der kunne være noget galt med Blyp, så det var virkelig nedslående, at få af vide der intet hjerteblink var.

 

Jeg håber du er ved at være på toppen igen, det må have været en hård måned for dig. :kram Jeg håber det snart går den rigtige vej, og I står med to streger igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER