KatrineK

Tip til natbelysning

5 indlæg i dette emne

Jeg kom i tanke om, at sidst vi havde en baby herhjemme, blev vi anbefalet at købe denne lampe fra IKEA

spoka-natlampe__0097670_PE238442_S4.JPG

Den er super god til natlige bleskift, hvor man har behov for lys til at se hvad man laver, men ikke har behov for så meget lys at alle vågner helt op.

Den er uden ledning, så man kan flytte rundt på den som man vil og som man har behov for. Lyset skifter mellem blå og grøn, men kan godt standses ved en af farverne. Den findes også i en rød udgave. :)

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70150982/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, super fedt at vide den fungerer som natlys.. Vi har nemlig købt den røde! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Happy Lights lyskæde. Den fungerer altså også bare perfekt til natte-pusleri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en Pabobo Super Nomade natlampe på nettet. Jeg ville gerne have noget, som jeg også kunne bruge som læselampe, så prøvede at finde noget med hvidt lys. Om den er ideel til pusle- amme- læselampe ved jeg ikke endnu, da jeg først lige har bestilt den. Den er lidt dyr, men man kunne også få en, der hedder Pabobo Nomade natlampe, som er halv pris af Super Nomade lampen. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også komme med et billigt fif: en rød pære i din helt almindelige natlampe. Det er SUPER godt, og lyset er helt rart i de trætte natteøjne + det er ikke træls at sove i hvis man som mig tit falder i søvn med lyset tændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER