tazdiginez

Malivas guldkorn

102 indlæg i dette emne

Jeg tænker at det er på tide at oprette en tråd herinde, da Maliva er begyndt at ha' mange små guldkorn hist og pist.

Jeg vil gerne ha' dem samlet et sted og dele dem med jer på samme tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maliva 2 år.

Igår aftes da J og Maliva skulle i bad, satte J sig på toilettet og tissede, netop for at Maliva ikke skulle prikke og pege osv. :P

Maliva står så og kigger ned til Js unævnelige og ned i kummen og hepper på hendes fars tisseri. Jeg står og siger til J "no pressure" og vi er flade af grin begge to. J begynder at tisse og Maliva udbryder et sejrskrig og et "dyyyyygtig faaar" imens hun klapper! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva 2 år.

I morges da Maliva spiste morgenmad, der slog hun en ordentlig bøvs. J siger så "hov, er du fars gris" og Maliva slår derefter en kæmpe bøvs mere og siger ja. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Maliva mærker hendes lillebror sparke og bliver helt forskrækket. 2 sekunder efter udbryder hun "FY illebor, du må ikke slå!" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Maliva og far sidder og pjatter.

Far lyder som en Murloc fra WoW.

Maliva kigger meget forskrækket på sin far og efter ca. 30 sekunder med intens stirren, udbryder hun "kom nu far!" Og far siger lyden igen, hvorefter Maliva efterligner og bagefter siger "moooonster Mabiba!" Og løber rundt i stuen og råber Murlock lyde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg giver Maliva noget tøj, hun kaster det på gulvet. Jeg siger derefter til hende "Maliva, jeg vil IKKE ha' at du kaster med ting" - efterfulgt af et "forstår du det?" :)

Maliva står og tænker lidt, for derefter at sige "FY!" Og pege på tøjet. Jeg prøver så godt jeg kan ikke at grine og sige "ja, nemlig!" Og så går Maliva og jeg bryder ud i latter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva leger med hendes DUPLO klodser og nogle af dem er lyserøde/pink

Hun spørger hvad farve den er. J svarer hende med "den er lyserød skat" og Maliva svarer "høøøød" og J siger; "Nej skat, LYSE-rød" og så siger jeg noget SÅ dumt som; "du kan også sige PINK" og Maliva udbryder "PIK!" 

J og jeg griner og Maliva reagerer på det ved at hoppe og synge "Pikke, pik, pik, piiiiik,pikke" :D

 

Åhhhhh :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

He he :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva leger med hendes DUPLO klodser og nogle af dem er lyserøde/pink

Hun spørger hvad farve den er. J svarer hende med "den er lyserød skat" og Maliva svarer "høøøød" og J siger; "Nej skat, LYSE-rød" og så siger jeg noget SÅ dumt som; "du kan også sige PINK" og Maliva udbryder "PIK!" 

J og jeg griner og Maliva reagerer på det ved at hoppe og synge "Pikke, pik, pik, piiiiik,pikke" :D

 

Åhhhhh :D

Haha!! Ja, så fik du den! ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha sikke mange gode hun kommer med for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er bare SÅ skøn og der kommer bare så mange herlige udtalelser hele tiden!  :biglove

Så mange, at jeg slet ikke kan følge med og få dem skrevet ned.

 

For at give et eksempel - hvis J spørger Maliva, hvor klaphatten er; så løber hun ud og peger på mig.

Eller da jeg skulle putte Maliva i autostolen, på vej hjem fra mormor og morfar og hun ikke ville med hen til bilen - så J kørte lige 2 meter frem og Maliva gik i totalt panik.

Da hun kommer i autostolen siger jeg så; "dååååmme far, sådan at forskrække dig hva? - kan far sige undskyld?" 

Og Malivas svar var "Ja, dumme, dumme, dumme far! Dumme far! Far sige unggyl!" i gentagelse på omkring 1 minuts tid :P

 

Der er SÅ mange herlige guldkorn fra hende KONSTANT for tiden. 

Hun er simpelthen bare så sjov, altså :D :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidligere i dag, vimser jeg rundt og rydder lidt op. 

Maliva følger troligt efter og hjælper lidt til og pludseligt klapper hun mig i røven og siger højt "HAPSEMÅS!".

 

Jeg ANER ikke, hvor hun har fået det fra. Det er ikke noget J gør i dagligdagen eller... :P

Tror virkeligt det er noget hun har fundet på, på stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tidligere i dag, vimser jeg rundt og rydder lidt op. 

Maliva følger troligt efter og hjælper lidt til og pludseligt klapper hun mig i røven og siger højt "HAPSEMÅS!".

 

Jeg ANER ikke, hvor hun har fået det fra. Det er ikke noget J gør i dagligdagen eller... :P

Tror virkeligt det er noget hun har fundet på, på stedet.

:lolhit !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tidligere i dag, vimser jeg rundt og rydder lidt op.

Maliva følger troligt efter og hjælper lidt til og pludseligt klapper hun mig i røven og siger højt "HAPSEMÅS!".

Jeg ANER ikke, hvor hun har fået det fra. Det er ikke noget J gør i dagligdagen eller... :P

Tror virkeligt det er noget hun har fundet på, på stedet.

Fantastisk! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ude for at gå en tur, og Maliva snubler over en lille kant i fliserne. Hun falder lige så lang hun er og jeg skynder mig over til hende.

Mig: Faldt du lige?

M: Jaerh.

Mig: Op igen skat.. *hjælper op* sikke noget, slog du dig?

M: Jaerh mor

Mig: hvor slog du dig skat?

M: *peger på jorden* Der!

Maliva løber videre og J og jeg er færdige af grin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ude for at gå en tur, og Maliva snubler over en lille kant i fliserne. Hun falder lige så lang hun er og jeg skynder mig over til hende.

Mig: Faldt du lige?

M: Jaerh.

Mig: Op igen skat.. *hjælper op* sikke noget, slog du dig?

M: Jaerh mor

Mig: hvor slog du dig skat?

M: *peger på jorden* Der!

Maliva løber videre og J og jeg er færdige af grin

:D Minder mig om min far som altid sagde til mig når jeg slog mig "Skete der noget med bordet?" (eller hvad jeg nu havde slået mig på).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER