tazdiginez

Hvad kan jeg gøre?

5 indlæg i dette emne

Hej de damer.

Jeg har været ved lægen i dag og er blevet "clearet" for svangerskabsforgiftning. Det er dejligt, men jeg har stadig de forfærdelige symptomer.

Jeg har mavesmerter i alle afskyggender, plukveer på stribe, ondt når han mosler derinde. En alt-overskyggende kvalme, hovedpine og åndenød.

Jeg har smerter i ryggen ved lænden og faktisk så føles mavesmerterne lidt som veer, uden egentligt at være det.

Jeg skal stadig tisse hele tiden og fokuserer for ikke at gå i panik over smerterne, de går ikke længere i sig selv når jeg ligger og prøver at slappe af. :(

Jeg fik at vide at det højest sansynligt "bare" var en virus i tarmsystemet eller i maven og at jeg skulle tage det med ro. Ikke provokerer noget, som f.eks. at gå langt, bærer på Maliva osv.

Men kan det virkeligt passe?

Og hvad kan jeg gøre? Jeg kan jo ikke ligge på sofaen for evigt og dingle den. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså helt ærligt så ville jeg nok insistere på en scanning!!! Du er jo nervøs og det hjælper INGENTING - "vist bare" er bare ikke godt nok når det handler om en baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft stærke smerter hele dagen og regner stærkt med, at ringe til jordemoder i morgen og forlange et tjek.

Jeg er nemlig utryg ved disse smerter og alle de plukveer - hvad nu hvis de rent faktisk gør noget de ikke skal?

Det værste er at jeg INGEN appetit har, så jeg får ikke spist nok overhovedet og det bekymre mig også.

Så uanset hvad, så ringer jeg i morgen og banker i bordet. Det kan ikke passe at jeg skal ha' det sådan her uden at ha' en forklaring på, hvorfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mærkeligt nok :blink

Så har jeg det HELT fint i dag... what?!

Har lidt kvalme, men mavesmerterne er der bare slet ikke..

Rygsmerterne er der, men slet ikke i samme grad og jeg har for første gang i snart en uge, sovet natten igennem :blink

Appetiten er stadig væk, men jeg tvinger mig selv til at spise på klokkeslet.

Hmm... mystisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du får det igen, så ring til jordemoderen med det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER