Caramia

1. del af min vægttabskamp

47 indlæg i dette emne

Lige min tanke!

Hvis den ene kropsdel ikke duer, så må jeg prøve med én af de andre - der er jo nok at tage af :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUHUUU! Jeg kan nu konstatere at jeg godt kan træne med min hulahop ring for knæet :-D

Så jeg har lige gjort dagens gode gerning - ud over at jeg har spist MINDRE END det antal kalorier jeg må idag... Ih jeg håber at det giver et positivt resultat på vægten;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hula'er stadig derud af hver aften og kan faktisk mærke at jeg bliver bedre og bedre til at holde den kørende...

De blå mærker på mave og ryg tager også til i antal :D Men hvad, det er jo stadig smadder sjovt, så jeg fortsætter ufortrødent ;)

Og så har Christina lige lært at rejse sig op - uden at støtte sig til møbler osv. Jeg er SÅ STOLT!!

Her er en lille video af hende... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor :respekt for at du har fået styr på hula-ringen!! Jeg har ikke prøvet sådan en i mange år, og jeg tvivler på at jeg kan få den til noget som helst :D

Og nårrrhh... hvor er hun da bare skøn, din lille pige... kan GODT forstå mor er stolt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Troldemor :)

Angående hulahop ringen må jeg hellere ligge den lidt på hylden (dog ikke forevigt!).

Mine blå mærker i siden er nemlig helt sorte nu - og rigtig store, så jeg tør simpelthen ikke at fortsætte lige de første dage. Jeg har ellers ikke overdrevet brugen af den eller noget. Jeg har fulgt instruktionerne, men som Michael siger, så er det godt at det ikke er en af mine tæer der ser ud som min side, for så havde han da troet at der var gået koldbrand i den. :o :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg er syg! Det startede igår aftes lige efter aftensmaden, hvor jeg pludselig fik kvalme og måtte ud og kaste op:-(

Det fortsatte hele natten og noget af idag også, så jeg har foreløbig ikke fået fast føde i mig - det kommer direkte op igen:-(

Til gengæld er min vægt blevet flottere af det... 97,4 kg sagde vægten imorges :-)

Jeg ved dog godt at det er væske jeg har tabt og at vægten kommer til at stige igen ligeså snart jeg får fast føde igen - så i mellemtiden sørger jeg for at nyde de fine cifre på vægten;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søndag morgen blev Michael helt blød om hjertet da Christina vågnede fra sin nattesøvn og var i det skønneste humør med smil, grin og "Far" på læben. :kuller

Og i sin rus spurgte han om ikke vi skulle gå igang med at lave én mere i den kommende cyklus (som så startede igår, mandag). Vi havde ellers planlagt at vente et par måneder mere, men jeg var sjovt nok ikke længe om at sige ja. Så nu håber jeg at jeg kan præstere de berømte to streger omkring den 24. marts :glad

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uii hvor spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går ikke så godt med motionen for tiden. :numse

Mit knæ er stadig ikke helt i orden. Ikke nok til at jeg tør vove mig ud en ny omgang Zumba i hvert fald. Jeg er bange for at gøre det endnu værre.

Til gengæld er mine sorte/blå mærker nu mere brunlige/røde og det kan ikke vare længe før jeg kan bruge hulahop ringen igen. Det kommer dog an på hvor i min cyklus jeg er. Man må jo ikke bruge den når man er gravid - hvilket giver ret god mening nu hvor jeg har set hvad sådan en fætter gør ved ens mave/ryg! Hehe. :D

Så fra mens og frem til ægløsning skal jeg give den gas igen, indtil jeg står med en positiv graviditetstest. Og så sørger jeg for at få presset nogle ekstra gåture med hunden ind i "programmet". Fx. var vi i skoven i søndags ved Torup Slott der ligger i et naturreservat, få kilometer fra os. Dér gik vi en markeret rute på 2,3 km. Og igår var jeg ude og gå i 1 time efter aftensmaden. :)

Michael, Christina og vores hund Luna

20p01j.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser hyggeligt ud.. Held og lykke med at tabe dig, kosten i sig selv kan jo også gøre meget.. :) Vidste ikke det med hulahopringen, det er lidt vildt den ligefrem kan gøre noget ondt ved en graviditet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motionen går det ikke så godt med for tiden. Jeg døjer stadig med mit knæ, så det bliver ikke til ret meget andet end gåture med vores hund. :klap

Min læge har kigget på knæet og konstateret at det ikke er ledbånd osv. den er gal med, men at det godt kan tage lang tid før det blev i orden igen.

I mellemtiden har jeg forsøgt at ændre mine morgenmadsvaner.

I hverdagene plejer jeg at spise 1 skive rugbrød med 2 skiver ost på - og drikke en kop kaffe til.

I weekenderne plejer Michael at købe noget morgenbrød, hvor jeg spiser 2 boller med ost og drikker kaffe til.

Nu ser min morgenmad (hele ugen) i stedet sådan ud:

200 g Cheasy 0,1% yoghurt med vanille

30 g Skælskør jordbærgrød, kalorielet

30 g Isis Classic Crunch müsli

5 stk Mandler

Der til drikker jeg 1 krus koffeinfri Pukka the. ("Cleanse" med brændenælde, fennikel, pebermynteblade, aloe vera juice og lakridsrod). :)

Min vægt idag siger forøvrigt: 97 kg :hurra

Mon det er alt det sex vi har dyrket for at fange ægløsningen der har gjort sin indvirkning på vægten? :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motionen går det ikke så godt med for tiden. Jeg døjer stadig med mit knæ, så det bliver ikke til ret meget andet end gåture med vores hund. :klap

Min læge har kigget på knæet og konstateret at det ikke er ledbånd osv. den er gal med, men at det godt kan tage lang tid før det blev i orden igen.

I mellemtiden har jeg forsøgt at ændre mine morgenmadsvaner.

I hverdagene plejer jeg at spise 1 skive rugbrød med 2 skiver ost på - og drikke en kop kaffe til.

I weekenderne plejer Michael at købe noget morgenbrød, hvor jeg spiser 2 boller med ost og drikker kaffe til.

Nu ser min morgenmad (hele ugen) i stedet sådan ud:

200 g Cheasy 0,1% yoghurt med vanille

30 g Skælskør jordbærgrød, kalorielet

30 g Isis Classic Crunch müsli

5 stk Mandler

Der til drikker jeg 1 krus koffeinfri Pukka the. ("Cleanse" med brændenælde, fennikel, pebermynteblade, aloe vera juice og lakridsrod). :)

Min vægt idag siger forøvrigt: 97 kg :hurra

Mon det er alt det sex vi har dyrket for at fange ægløsningen der har gjort sin indvirkning på vægten? :haha

Lyder som noget lækkert og sund morgenmad du er begyndt at spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig og motiverende tråd- Jeg skal vist vist langt tilbage og finde min tråd frem igen!

Jeg elsker min hula-hop ring!! JEg er helt sort og blå i siden.. Det er 6 dag i træk.. det er lidt ømt, når jeg går igang, men jeg gør det godt nok.. Mon det er farligt??

FLOT med de vægttabt - Jeg synes, at du er sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage, og fedt du har holdt din vægt!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som noget lækkert og sund morgenmad du er begyndt at spise :)

Jeg prøver i hvert fald - og det smager rigtig godt :D

Sikke en dejlig og motiverende tråd- Jeg skal vist vist langt tilbage og finde min tråd frem igen!

Jeg elsker min hula-hop ring!! JEg er helt sort og blå i siden.. Det er 6 dag i træk.. det er lidt ømt, når jeg går igang, men jeg gør det godt nok.. Mon det er farligt??

FLOT med de vægttabt - Jeg synes, at du er sej!

Tusind tak :)

Jeg tror ikke at de blå mærker er så farlige, så længe man ikke overskrider deres anbefalinger om max. 1-2 minutter om dagen i starten.

Jeg venter dog lige en uge mere og ser om jeg kan præstere en positiv graviditetstest eller ej, før jeg ved om jeg fortsætter... eller om jeg skal holde 9 måneders pause ;)

Velkommen tilbage, og fedt du har holdt din vægt!! :)

Tusind tak, søde Charlotte :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt sjovt at fælge dig.. du er jo lige et par måneder længere fremme end jeg .. Håber du snart står med en positiv test i hånden og i mellemtden håber jeg du lige når at få smidt nogle flere kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt sjovt at fælge dig.. du er jo lige et par måneder længere fremme end jeg .. Håber du snart står med en positiv test i hånden og i mellemtden håber jeg du lige når at få smidt nogle flere kg :)

Så håber jeg at du kan gøre mig kunsten efter. :P

:goodluck og :bd til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har boet hos mine forældre i den forgangne uge og har derfor holdt pause fra alt det der slanke halløj. Jeg trængte til en afslapningsuge, skal vi ikke kalde det dét;-)

Da jeg så steg på vægten her til morgen for at se på skaderne, så havde jeg gudhjælpemig tabt mig!!

LØRDAGENS MORGENVÆGT: 95,7 kg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare SUPER dejligt!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare SUPER dejligt!! :kram

Tak Charlotte!

Ja humøret fik lige et ekstra hak opad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til de nysgerrige kan jeg fortælle at jeg endnu ikke har taget på, her hvor jeg er 11+0 :balloon

Det er da slet ikke så tosset endda!! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER