lovelife<3

helt ny... hvor lang tid fra læge til 1. besøg hos fertilitetsklinik?

5 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Min mand og jeg har forsøgt at blive gravide i over 2 år, nu er vi endelig blevet henvist til fertilitetsklinik i Dronninglund.

Jeg går dog og venter på at få taget blodprøver på 20. og 24. dagen efter min menstruation. Men de sidste 3 måneder har det passet elendigt i forbindelse med mit arbejde, da det har krævet at jeg tog med på udlandsrejse.

Ærgerligt at det er sådan noget det sinker forløbet.

Nå, men det jeg egentlig ville høre om var hvor lang tid der ca. går fra blodprøverne (og hvis de er ok!) er taget til man kommer til det første besøg på fertilitetsklinikken? Så vidt jeg har hørt skulle det gå okay hurtigt i Dronninglund..

Og en anden ting. Hvis nu jeg skulle være så uheldig at blive sendt til udlandet igen! (på 20. eller 24. dagen) når jeg skal have taget bodprøver, ville det så være helt nytteløst at få taget blodprøve på f.eks 20. og 25. dagen? Eller SKAL det være på 20. og 24. dagen? Jeg er nemlig bange for at der godt kan gå laaang tid:(

Håber der er nogen der kan svare på mine lidt mærkelige spørgsmål:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke det er noget problem med 20. dagen og 25. dagen, men spørg din læge eller ring til Dronninglund.

Vi var til samtale ved lægen i maj og var til samtale i starten af august. Det er først når lægen har prøveresultaterne at de kan vidersende jer. Vi stødte jo så ind i en sommerferie, så jeg tror det var derfor der gik så "lang" tid ved os.

Og dem vi snakkede med i Dronninglund var bare supersøde. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været i dronninglund, og de er bare rigtig flinke.

Vi var ved samtale ved vores læge i juni og var til første samtale/undersøgelse i dronninglund slut august. Nu går vi og venter på nogle prøvesvar, og da jeg spurgte dem, hvor lange tishorisonterne var sagde sygeplejersken, at vi havde chance for at starte i 2013 - shit! jeg havde håbet, at vi kunne gå i gang med det samme, men når de ikek engang er sikre på, at det bliver i 2013, så er der godt nok længe til:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar. Jeg er godt nok glad for at høre at de er så søde og flinke i Dronninglund.

Men så må vi bare håbe på at vi kommer hurtigt til:) Det er efterhånden ved at være uudholdeligt at gå og vente på, men det ender I jo nok desværre alt for godt:(

Ja, jeg må lige prøve at høre lægen hvad hun siger, det kan jo være at det ikke har den store betydning, hvis alt andet ellers ser fint ud..

Men endnu engang tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da lige tilføje, at vi også bare skulle vente på svarene på blodprøverne mht. hiv og div, og så kunne vi gå i gang - så der mener jeg ikke der var den store ventetid. Dog skulle jeg have haft lavet en vandscanning også, så skulle vente en ekstra cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER