Charlotte - mig og mine

Hvordan er det med de hovedpuder der?

12 indlæg i dette emne

Sofia har en sammenrullet juniordyne i sin seng, for at give tryghed. Men jeg tror ikke hun har brug for den mere(hun har tyk sengerand også).

I stedet tænkte jeg på at sætte en pude i hovedenden. Så der ikke pludselig var helt tomt.

Men hvordan er det med de hovedpuder der?

Når de er helt små må de jo ikke ligge på en hovedpude, men hvad med nu?

Umiddelbart skulle puden bare stå så hun ku begrave hovedet lidt i den, men hun kommer jo også til at lægge oven på den nogen gange.

Har jeres tumlinge hovedpuder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Erica har en hovedpude - mens oftest bliver den smidt uden for sengen inden hun falder i søvn! :P Det er meget sjældent hun bruger den, så hun får lov til at have den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har hovedpude og har haft det længe. Fik en hel flad en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla har lige fået en hovedpude, og hun er glad for den. Hun sov tit med hovedet på dynen, og sov bedst med hovedet hævet lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse har sovet med hovedpude en uges tid nu og han sover bare bedre efter det. Det er bare en af de flade der var med babydynen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna fik sin babypude med i seng da hun var ca. et år og den blev hurtig en kær ven næsten på højde med yndlingsbamsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas har også fået en hovedpude for ikke så længe siden, men det er også sådan en af de flade som fulgte med babydynen. Jeg synes han sover bedre med den, end han gjorde uden.. men jeg ved ikke om det bare er mig eller om der er noget om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har også fået sin pude for nyligt. Og den giver altså lidt ekstra tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn har fået den hovedpude der fulgte med juniordynen, så der er lidt fylde i den. Han bruger den nogle gange, men ikke hver dag. Der er også dage hvor den havner i fodenden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna fik sin babypude med i seng da hun var ca. et år og den blev hurtig en kær ven næsten på højde med yndlingsbamsen :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia har altid haft sin hovedpude i sengen, netop sol "fyld" og tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lærke har også en hovedpude (fik hun da hun blev 1 år da det ikke er anbefalet før)

Anyways - puden ligger i den ene ende og dynen som regel i den anden, og så mosler hun lidt rundt, sætter sig op og lader sig falde ned med hovedet i enten dynen eller puden :) lidt skæg for hende tror jeg, det er blevet en leg at komme i seng.

Nogle gange ligger puden udenfor sengen om morgen men det er sjældent. De fleste gange ligger den sammen med dynen i den ene ende af sengen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER