Kristine001

Stofbleer syes - nu med strik

33 indlæg i dette emne

post-5117-0-24751900-1383126621_thumb.jp

Jeg har strikket den første ting i mit liv ud over sokker, og det blev til denne babytrøje af noget uld jeg havde liggende, den er bestemt ikke perfekt, men jeg er meget stolt :)!

post-5117-0-03187700-1383126629_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej den er da super fin :respekt

(Hehe inden jeg kom ind i tråden, troede jeg, at du havde strikket en ble. Det ville alligevel have været old-school :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ville godt nok være gammeldags XD kunne godt finde på at strikke blebukser men måske ikke lige bleer :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er endelig kommet igang med at sy igen efter eksamenerne :)! Er nu gået i gang med at sy dem i en onesize version der kan justeres :)

dE0YvKR.jpg

Em8bHqs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de flotte :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de flotte :respekt

Mange tak :D er også stolt :p har fået ny symaskine i vinters og den syr bare vildt godt, så det hjælper en del på udseendet at syningerne er pæne og regelmæssige :)

Nu er problemet bare at rigtig meget af mit pul-stof er med blomster og nu har vi jo fundet ud af det er en dreng vi venter, men en dreng kan da sagtens have blomster på måsen kan han ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :D er også stolt :p har fået ny symaskine i vinters og den syr bare vildt godt, så det hjælper en del på udseendet at syningerne er pæne og regelmæssige :)

Nu er problemet bare at rigtig meget af mit pul-stof er med blomster og nu har vi jo fundet ud af det er en dreng vi venter, men en dreng kan da sagtens have blomster på måsen kan han ikke? :)

Jo det synes jeg sagtens. Vores havde også en lilla og en med svampe/blomster på. De er sgu alligevel ligeglade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det synes jeg sagtens. Vores havde også en lilla og en med svampe/blomster på. De er sgu alligevel ligeglade ;)

Ja du har ret :p.. Mon ikke han er fuldstændig ligeglad, så kan jeg vel også være det :) heller ingen grund til at starte på kønsopdelingen for tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER