Myliona

Camilles cake smash

16 indlæg i dette emne

Nu er det vist tid, til at jeg får vist Camilles cake smash billeder herinde også!

Først, fik vi taget nogen "almindelige" af hende, i anledning af hendes fødselsdag.

post-3938-0-14721200-1378477667_thumb.jp

Min smukke pige:

post-3938-0-74875800-1378477674_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cake smash collagen fra fotografen. Vi har alle billederne hver for sig også..

post-3938-0-57135300-1378477742_thumb.jp

post-3938-0-38806900-1378477751_thumb.jp

KAGEMONSTER!

post-3938-0-98684200-1378477746_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller :kuller :kuller :kuller

post-3938-0-23604100-1378477860_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Christian og jeg, ikke er sammen mere, ville vi gerne have et "familiebillede" til Camille :)

Flere har sagt de synes det var mærkeligt, men jeg er rigtig glad for det og tror sådan noget kommer til at betyde noget for Camille :)

post-3938-0-39084800-1378477942_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun sød! :) Og hvad kan jeg sige - den kage var bare selv ude om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun kær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes det er super i samles til fællesbillede! Det synes jeg ikke er spor mærkeligt overhovedet, tror du har ret i hun blir glad for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er godt nok dejlig :loveshower

Mht familiebilledet, så tænker jeg ikke det er spor mærkeligt, det er jo for Camilles skyld og hun vil helt sikkert elske at ha et billede hvor hendes forældre er glade sammen, selv om I ikke længere danner par. Håber for hendes skyld at I vil blive ved med at kunne være glade sammen af og til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes det er super i samles til fællesbillede! Det synes jeg ikke er spor mærkeligt overhovedet, tror du har ret i hun blir glad for det

:ditto Helt enig. Mine forældre er heller ikke sammen og det er HELT ok, men jeg er stadig SÅ glad for mit billede fra mit og Brians bryllup, hvor jeg er sammen med BÅDE min mor og min far, og jeg ville have elsker at have haft sådan et billede fra barndommen. :)

Og hvor er hun bare bedårende :loveshower :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine billeder :) Synes også, at det er fint, at I får taget "familie"-billede med Camille :) Det gjorde vi også ved min bonusdatters konfirmation - altså billeder, hvor kun pigen og hendes forældre var på og billeder, hvor brødrene også var med og så et hvor vi to bonusforældre også var med på. Det er jo noget man gør for barnets skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også selv at vi bliver ved at få taget sådan nogle billeder.. Var dog ked af, da en veninde ikke mente det var et "familiebillede".. For vi ER altså Camilles familie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er godt nok dejlig :loveshower

Mht familiebilledet, så tænker jeg ikke det er spor mærkeligt, det er jo for Camilles skyld og hun vil helt sikkert elske at ha et billede hvor hendes forældre er glade sammen, selv om I ikke længere danner par. Håber for hendes skyld at I vil blive ved med at kunne være glade sammen af og til.

:ditto

Cutie Pie :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske billeder af en super smuk pige! :loveshower

Jeg er særlig vild med "kagemonster" billedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom Christian og jeg, ikke er sammen mere, ville vi gerne have et "familiebillede" til Camille :)

Flere har sagt de synes det var mærkeligt, men jeg er rigtig glad for det og tror sådan noget kommer til at betyde noget for Camille :)

post-3938-0-39084800-1378477942_thumb.jp

Det er da et super godt billede og en god ide - det vil betyde meget for hende, når hun bliver større. Min bonusdatter var tre år, da min mand og hendes mor blev skilt, så hun kan ikke rigtig huske dem sammen (hun er 11 idag) - og hun blev helt overvældet, da hun for nogle år siden så nogle gamle billeder af hende som lille, hvor de begge to var sammen med hende - det satte ligesom noget på plads for hende :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er hun altså bedårende, og har det flotteste røde hår :biglove

Jeg synes slet ikke det er spor mærkeligt med familiebilleder. Mine forældre, som blev skilt da jeg var 3 år, har været rigtig gode til fortsat at tage det til specielle lejligheder, og det er jeg rigtig glad for den dag i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastiske billeder! Og hvor er det bare flot, at I vælger et familiebillede. Det vil Camille sætte pris på og det viser bare, hvor voksne og ansvarlige forældre I er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER