Barbamama

Barbamamas julekalendersaga!

274 indlæg i dette emne

Ej hvor smart :) Tror dog efterhånden at jeg er nået så langt, at jeg kan støtte mig op af det jeg har og så gider jeg måske ikke bruge tiden på hjælpetråde :blush Men det kunne godt være noget, jeg gjorde næste gang måske :)

Du kan jo også tegne det op med en blyant - gerne en fra en syforretning, der er lige til at gnide væk igen bagefter. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også helt op til en selv - heldigvis ;-)

Jeg arvede en masse broderier og nogle af dem var der lavet hjælpetråd i - det var jo vildt smart, så jeg gik lystigt igang. Har fortrængt hvor langt jeg nåede, men på et tidspunkt opdagede jeg at en af "søjlerne" var 11 tern bred i stedet for kun 10! ARGH siger jeg bare ;-) Så jeg plejer selv at tripletjekke at jeg har sat trådene rigtigt ;-) Jeg har været mere perfektionistisk end jeg er nu, så der blev pillet op ved den mindste lille fejl. Nu er jeg blevet for doven ;-)

Argh ikke så godt med 10/11 :prik

Hehe altså jeg piller op, hvis jeg laver et felt forkert men der stopper min perfektionisme så også :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt en julekalender alligevel :badgirl

Har bestilt denne. Hvor lang tid gik der før du fik din pakke leveret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg bestilt en julekalender alligevel :badgirl

Har bestilt denne. Hvor lang tid gik der før du fik din pakke leveret?

Hvor er den fin :loveshower Hmm, det gik ok hurtigt. To dage, tror jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Okay takker... Der må jeg lige ind og kigge.

Ja god idé :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt idag :zzz Har kun orket at brodere med en halv tråd. :rolleyes Så det er kun blevet til en bette smule mere julemandsryg:

xldrbOU.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også kommet med på bølgen... kunne dog ikke finde det rette juletræstæppe, synes dem jeg kan finde er så grove... Så er startet på nogle små billeder indtil jeg forhåbentligt finder det rette :) Ellers har jeg måske fundet noget til lillesøsters værelse med ugler :D

Og hvor er du bare kommet langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også kommet med på bølgen... kunne dog ikke finde det rette juletræstæppe, synes dem jeg kan finde er så grove... Så er startet på nogle små billeder indtil jeg forhåbentligt finder det rette :) Ellers har jeg måske fundet noget til lillesøsters værelse med ugler :D

Og hvor er du bare kommet langt :)

Tak :) Og hvor hyggeligt at du er i gang også :D Hvad er det for billeder, du laver? Julebilleder, eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det har drillet idag :klap Mine "starttråde" bagpå har filtret sig sammen, jeg kom til at lave hul i min tegning, der er fejltryk på tegningen og jeg synes ikke, at jeg er kommet ret langt idag selvom jeg har siddet med det længe <_<

Nå, men lidt har da også ret:

mX4acad.jpg

Og det store område over bæltet skal stort set kun være én farve, så jeg tænker at jeg kan nå langt imorgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, du er da nået ret langt. Det er virkelig et nørklearbejde, så synes det er super, at du kan lave på det hver aften :super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, du er da nået ret langt. Det er virkelig et nørklearbejde, så synes det er super, at du kan lave på det hver aften :super :)

Hehe ja, det er fast arbejde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så rykkede jeg sgu! :D Synes i hvert fald selv, at der er sket meget idag :glad

PqE2Cat.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På søndag har jeg i øvrigt været igang i en måned. Dvs. hvis jeg skulle være færdig til december, så skulle jeg have nået ca en tredjedel nu...

Jeg tror sgu først at den bliver færdig til næste år. Men jeg synes alligevel at jeg er nået et godt stykke på en måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På søndag har jeg i øvrigt været igang i en måned. Dvs. hvis jeg skulle være færdig til december, så skulle jeg have nået ca en tredjedel nu...

Jeg tror sgu først at den bliver færdig til næste år. Men jeg synes alligevel at jeg er nået et godt stykke på en måned :)

Så kan du glæde dig over at hygge med julebroderi i december måned ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du glæde dig over at hygge med julebroderi i december måned ;-)

Hehe ja og dét vil jeg glæde mig til :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens fremskridt og dermed frugten af én måneds arbejde:

5r4s1p4.jpg

Det er sgi da ok, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens fremskridt:

lNGa5DE.jpg

Det ser lidt mærkeligt ud, synes jeg, men jeg tror nok at det er rigtigt. Det røde helt til venstre under hånden er julemandens anden arm, og det røde med et "hul" er hans mave (hullet er en knap), hmm giver det mening? :chin:

Nå ja, og en ekstra lille milepæl idag:

qobdmdp.jpg

Jeg har nu opbrugt første "rulle" garn og har dermed et tomt hul i min plade med garn. May there be many many more! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja man har da længe kunne se, hvad det skulle forestille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja man har da længe kunne se, hvad det skulle forestille :)

Ja det synes jeg også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt broderi-fri siden i mandags, der har simpelthen været andre ting :) Men så har jeg til gengæld taget et ret godt nyk idag, synes jeg :)

xBThkxP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt broderi-fri siden i mandags, der har simpelthen været andre ting :) Men så har jeg til gengæld taget et ret godt nyk idag, synes jeg :)

xBThkxP.jpg

Det er bare rigtigt fint. Jeg elsker bare broderier, det er lidt ligesom et puslespil :-) Og man bliver glad af at se de små sting forme motiver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor det bare kører... Man kan godt se der sker noget. Det jeg broderer er 4 små nissebilleder, kan tage et billede på et tidspunkt. Men lige nu strikker jeg lidt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dit broderi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER