Barbamama

Barbamamas julekalendersaga!

274 indlæg i dette emne

Dejlig tråd Mette!

Men det er lidt irriterende at du ikke sætter billederne ind direkte. Et sødt lille  og kan gøre en verden til forskel :) (du kan også kopiere linket direkte fra imgupr hvis du trykker på "get embed codes --> BBCode)

Kunne bare være rart at skulle slippe for at åbne et nyt vindue for at kunne se dine billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd Mette!

Men det er lidt irriterende at du ikke sætter billederne ind direkte. Et sødt lille og [\img] kan gøre en verden til forskel :) (du kan også kopiere linket direkte fra imgupr hvis du trykker på "get embed codes --> BBCode link)

Kunne bare være rart at skulle slippe for at åbne et nyt vindue for at kunne se dine billeder :)

Tak :)

Og jamen, jeg vil også frygtelig gerne sætte billeder direkte ind, men jeg synes ikke, at jeg kan få det til at fungere? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skråstregen vender forkert ;) - beklager den også gør det i min vejledning - tjekkede først bagefter :oops

EDIT: har lige rettet det, så det står rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det ikke sådan ud, når du kopierer dit link? Så skal du nemlig bare vælge nummer to, så er det der helt automatisk ;)

vOAuH4t.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skråstregen vender forkert ;) (beklager den også gør det i min vejledning - tjekkede først bagefter :oops )

Hmm når jeg vender den rigtigt får jeg en meddelelse om at jeg ikke må bruge billedformat i dette forum :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg må gerne sætte den her ind :chin:

vOAuH4t.png

Og nej sådan ser det ikke ud på min imgur :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test 2

wiRSobB.jpg

Nææææh! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test 2

wiRSobB.jpg

Nææææh! :D

Fantalastisk!! :yay Hvordan gjorde du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver jo næsten en update:

hPyCrcl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver jo næsten en update:

hPyCrcl.jpg

dejligt du fandt ud af det! :loveshower :glad :bunny :yay :7:

Har kun gidet kigge halvdelen af dine (og andre, der også kun linker) billeder, da jeg synes det er så træls man skal åbne (og lukke) et nyt vindue hver gang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantalastisk!! :yay Hvordan gjorde du?

Jeg downloadede den app, der hedder imgur istedet for den, der hedder imgurApp. Og så valgte jeg BBcode i rullemenuen. Så jeg får stadig ikke den skærm, du viste, men det virker da alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor bliver det fint! :loveshower Har næsten lyst til at starte en tråd med mit patchwork projekt også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg downloadede den app, der hedder imgur istedet for den, der hedder imgurApp. Og så valgte jeg BBcode i rullemenuen. Så jeg får stadig ikke den skærm, du viste, men det virker da alligevel ;)

Min App hedder imgupr, så det er nok der forskellen er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvor bliver det fint! :loveshower Har næsten lyst til at starte en tråd med mit patchwork projekt også :D

Det kan du da bare gøre, det er vel det, vi har et kreaforum til :D

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min App hedder imgupr, så det er nok der forskellen er :)

Arh ja :) Men pyt, bare det virker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det fint ud allerede.

Jeg tror at det med den sorte er for at den kommer til at se massiv ud. Men du kan jo brodere den alm. og så se hvordan det kommer til at se ud til sidst, om det behøver stikkesting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhada :kram Men ja, broderi er da i hvert fald stillesiddende :D Og ja, jeg synes også det er rart med en samlet pakke, jeg kunne i hvert fald ikke overskue at finde og afmåle garn selv osv :wacko Jeg har købt her: http://www.bellabroderioghobby.dk/product.asp?product=324 Synes de har vildt mange søde mønstre :kuller

Tusind tak! Så er det bare om at beslutte sig, heldigt vi skal have tvillinger, så jeg kan vælge to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak! Så er det bare om at beslutte sig, heldigt vi skal have tvillinger, så jeg kan vælge to ;)

Haha jeg trøstede mig også med, at jeg nok kommer til at lave flere, da jeg havde svært ved at vælge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det fint ud allerede.

Jeg tror at det med den sorte er for at den kommer til at se massiv ud. Men du kan jo brodere den alm. og så se hvordan det kommer til at se ud til sidst, om det behøver stikkesting ;)

Tak :) Og ja, jeg tænker, at jeg tager stikkestingene til sidst, også så de "lægger øverst" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er der fyraften med broderiet ;) Men jeg synes også, at jeg er nået ok langt :)

G2PUORf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig broderet meget (!!!!!) da jeg var yngre, men har ikke kunnet overskue så stort et projekt som sådan en julekalender er, så længe jeg studerer. Så KÆMPE meget :respekt for at du har kastet dig ud i det.

Glæder mig til at følge processen og se det færdige resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.. Endnu én! Jeg er også igang med en julekalender til min nevø. Startede faktisk sidste efterår, men nåede aldrig at blive færdig, så starter tidligt i år og håber på at blive færdig! :)

1148218_10201832661197882_843475118_n.jpg?oh=9e74896b76b75785372fd9112a79a2ae&oe=522E82BA&__gda__=1378856146_8db8ebbc72b3a8e2e5ae42bae7bd5fd9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over dit projekt :)

Jeg lavede en til min mand sidste efterår, mens han var i Afghanistan, så ved hvilket kæmpe projekt det kan være ;)

Ville bare sige at du kan se om det er stikkesting eller korssting ved at farveindikatoren (sandsynligvis et tegn af en slags) fylder en firkant - altså står inde i en firkant - så er det et korssting. Stikkesting er de hvor tegnet for farven er 'ovenpå' en streg mellem to firkanter.

Håber det giver mening :) (og beklager hvis en anden har forklaret det, har ikke læst alle indlæg)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare et sejt projekt. Og hurra for alle dine detaljer, sjovt at følge fremgangen :yay

Jeg har været med til at brodere en julekalender. Min søster (som er 12 år ældre end mig) startede da hun var lille. Da jeg var lille broderede jeg videre og da hun så fik børn, færdiggjorde vi den sammen. Det tog i alt 35 år. Så mon ikke du kan gøre det hurtigere end os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER