Barbamama

Barbamamas julekalendersaga!

274 indlæg i dette emne

Såååå gider jeg ikke mere for idag :) Status:

CZagw1u.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:glad

Du er så sej til det der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad

Du er så sej til det der!

Tak :kiss Håber, at jeg kan have den færdig til næste jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Håber, at jeg kan have den færdig til næste jul :)

Selvfølgelig kan du det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, du er kommet langt.

 

Jeg er drøn misundelig på dit projekt. Det er SÅ hyggeligt at brodere altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det! :)

Ja det tænker jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, du er kommet langt.

Jeg er drøn misundelig på dit projekt. Det er SÅ hyggeligt at brodere altså!

Tak :kiss Du må da bare i gang med et projekt også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow :o Det ser godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow :o Det ser godt ud :)

Tak :kiss Tror også den ender med at blive ret fin :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flot!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig ordnet et lille hængeparti pg gjort hånden færdig. Jeg synes bare den ser lidt underlig ud, men jeg ved ikke om det bare er fordi den mangler de sorte streger? Hvad tænker I?

oiNiGuD.jpg

Den ser sådan her ud på tegningen:

9ZLW46U.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke at du kan bedømme det uden det sorte. Men jeg synes det ser helt perfekt ud :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke at du kan bedømme det uden det sorte. Men jeg synes det ser helt perfekt ud :jul12:

Tak :kiss Satser på at det er rigtig nok så :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så, hvad det blev til idag :)

RcjtmwQ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare fint :) Tror også hånden er helt perfekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det til at finde ud af? Jeg tænker når man sådan aldrig har broderet før? Min man har den fineste broderede julesok som nok er en million år gammel (mindst ;)), med navn og det hele på, og tænker at det kunne være så fint at lave en til prinsessen til næste år, som en familietradition. (Og en oplagt mulighed for at få lov at lave noget julet når december er ovre, hehe ;)) Men ved ikke om det er noget jeg kan finde ud af, har aldrig broderet før, og vil jo gerne ende med noget pænt man kan gemme i mange år :)

Synes det ser super flot ud det du har gang i, og respekt for at kaste dig ud i så stort et projekt! :)

Må vi se et billede af din mands sok ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det bare fint :) Tror også hånden er helt perfekt :yay

Taaaak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det til at finde ud af? Jeg tænker når man sådan aldrig har broderet før? Min man har den fineste broderede julesok som nok er en million år gammel (mindst ;)), med navn og det hele på, og tænker at det kunne være så fint at lave en til prinsessen til næste år, som en familietradition. (Og en oplagt mulighed for at få lov at lave noget julet når december er ovre, hehe ;)) Men ved ikke om det er noget jeg kan finde ud af, har aldrig broderet før, og vil jo gerne ende med noget pænt man kan gemme i mange år :)

Synes det ser super flot ud det du har gang i, og respekt for at kaste dig ud i så stort et projekt! :)

Ork ja :) Altså det er jo mit aller første broderiprojekt, jeg anede ikke hvordan man gjorde, da jeg startede :D Men jeg har fået god hjælp af de søde piger herinde :lovebk Og jaja, der er måske nok et par steder, hvor jeg tænker, at det kunne have været pænere, hvis jeg havde været mere øvet, og jeg har også måttet pille op et par gange, men selve det at brodere er sådan set let nok (siger hende, der synes det er ret så svært at strikke ;)). Jeg tænker bestemt, at du roligt kan kaste dig ud i det! :goodluck Og du kan jo altid skrive og spørge om hjælp :)

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om det godt kan lade sig gøre :D

Fandt så godt nok lige ud af at han åbenbart har fået sokken på et besøg hos en tidligere kæreste i USA :unsure , så den er ikke er gammel, og næppe hjemmelavet, og så går

det sjove måske lidt af det igen?

Så må du igang med at lave en ny en til ham istedet :D Det bliver den jo så selvfølgelig ikke gammel af, men trods alt hjemmelavet ;)

Jeg kiggede på nogle broderede julepuder igår. Jeg købte dem så ikke, synes ikke at pengene lige var til julepuder, men hvis de havde, så havde det ikke gjort mig noget at de hverken var gamle eller hjemmelavede. :) Men omvendt synes jeg at Valdemars kalender bliver lidt mere særlig fordi den er hjemmelavet. Så både og. Det er nok en smagssag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er du gået død i dit broderi? siden vi ikke har set flere billeder siden den 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg er vist gået en smule død for tiden :blush Måske holder jeg juleferie :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg er vist gået en smule død for tiden :blush Måske holder jeg juleferie :whistling

det er også okay, måske du skal lægge det til side til september :) så kan de nå at blive færdig til næste jul, og du bliver ikke træt af årstiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaarh så længe regner jeg ikke med, at det får lov at ligge ;) Og jeg bliver da aldrig træt af jul! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så NU skal jeg i gang her igen :) Broderiet har været på juleferie længe nok, så her til aften tog jeg hul på pelsen på julemandens rumpe (Se dét var en sætning, jeg aldrig havde troet, at jeg skulle ytre :D):

SCfCLnX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER