nillemor3

gravidfoto - gode idéer?

9 indlæg i dette emne

Jeg skal ind og have lavet et foto af mig+mave om en uge. Det skal være en fødselsdagsgave til kæresten. Fotografen bad mig tænke over, hvad jeg godt kunne tænke mig, inden jeg kommer. Men har ik så mange idéer. Har i nogle gode idéer? Da jeg vejer lige nok til at være helt "slank" og lækker, skal det være noget, som ikke lige fremhæver det knap så flotte. Vil gerne se lidt lækker ug, og ikke med bare bryster (i hvert fald ik sådan uden jeg holder hånden for eller sådan noget.) Kom med alle jeres gode idéer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kan lige vise et par af dem jeg fik taget af fotograf Tina Liv

post-4050-0-02900100-1378386492_thumb.jpg

post-4050-0-09528200-1378386493_thumb.jpg

post-4050-0-42691300-1378386494_thumb.jpg

post-4050-0-18127800-1378386495_thumb.jpg

post-4050-0-21944900-1378386496_thumb.jpg

post-4050-0-21032100-1378386497_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dog nogle gode billeder! Den kjole du har på, er det en de havde der, eller er det din egen? Jeg har bare fået besked på af fotografen, at jeg sådan set selv bestemmer alt. Vil bare ik have for meget "flæs" på billedet. tænker et billede, der er skåret lige under maven. Lidt lissom det øverste af dine billeder, bare mere fra siden og skåret en anelse længere oppe. Men kan ikke beslutte mig for om jeg skal være bar eller have noget på... Og om jeg skal have en sjov detalje med eller ej (han nævnte, at nogle fx stabler klodser med bogsaver på maven, hvor navnet står, har små babysko med eller sådan noget). Suuuk det er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk ikke en kjole men bare et langt stykke stof fotografen havde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to billeder, af dem hvor jeg er alene, som jeg er rigtig glad for :) post-3938-0-84116300-1378416240_thumb.jp Det her, fordi det viser kønnet - det var de første sko hun fik! Og det andet, er et, som var SÅ grænseoverskridende.. jeg er småchubby, og var slet ikke sikker på jeg havde lyst til at få et billede med "bar mave"... Jeg har en sort tanktop på, som bare er rullet op :) post-3938-0-29984100-1378416226_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det nogle gode billeder! Jeg tænker ogs¨det bliver mega grænseoverskridende, men jeg vil så gerne have et mavebillede, når nu det nok er sidste gang jeg har sådan et mave. Man skal aldrig sige aldrig, men ville være så smadder ærgerligt, hvis det virkelig ER sidste gang og man så står om x år og tænker "hvis jeg dog bare havde et billede fra dengang". Jeg må hellere få lagt et billede herind, når min kæreste har fået gaven (der går lige en måned), :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det nogle gode billeder! Jeg tænker ogs¨det bliver mega grænseoverskridende, men jeg vil så gerne have et mavebillede, når nu det nok er sidste gang jeg har sådan et mave. Man skal aldrig sige aldrig, men ville være så smadder ærgerligt, hvis det virkelig ER sidste gang og man så står om x år og tænker "hvis jeg dog bare havde et billede fra dengang". Jeg må hellere få lagt et billede herind, når min kæreste har fået gaven (der går lige en måned), :)

Sådan havde jeg det også. Og jeg tænkte også at om ikke andet, ville jeg have billedet så jeg "alene" kunne tage det frem, og sige "Jeg gjorde det".. Og ja, jeg er faktisk blevet helt stolt af resultatet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget disse 14 dage før jeg fødte og ville kun have sort/hvid billeder.

Det første er kun af min mave med mine og manden hænder på.

Det andet er af mig alene og fra siden.

Vi synes det var pænest at billederne blev beskåret lige under maven.

Håber du kunne bruge den inspiration, som du finder herinde...

post-6642-0-09055200-1378753947_thumb.jp

post-6642-0-08715300-1378754241_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg været afsted! Det var så fint og slet ik så underligt som jeg havde regnet med. Jeg har kun set de uredigererde billeder (hvad det så end betyder), men jeg er super glad, tilfreds og STOLT! Hvor ser jeg godt ud! hihi

Og hvor er det svært at jeg skal holde billederne hemmeligt for kæresten helt til 5. oktober!

Fik både taget med en fin kjole på, med et tørklæde viklet omkring, i undertøj, men med fokus på maven og så et kun med trusser, hvor jeg holder for brysterne. å fine billeder altså.

Desværre betyder det også, at når jeg lavede så mange forskellige slags, var det jo ikke til at vælge, så hvad der egentlig skulle have været 1 billede til 460kr blev det til 7 billeder til knap 2800kr!

Men hvad. Det er nok vores sidste barn, så sidste chance for sådanne billeder, og så fylder kæresten 30, så det er både godt givet ud og også en flot gave på en rund fødselsdag :)

Glæder mig sindssygt til at vise ham billederne, og Når han har fået dem, skal I også nok få et smugkig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER