Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Krydserne fingre for at I alle kommer ind på uddannelse!

Og er lidt misundelig, for ville sådan ønske jeg selv kunne tage noget mere uddannelse - især hvis det gav bedre jobmuligheder

tak :) Er du ikke glad for dit job? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er dælme to vidt forskellige ting :LOL Held og lykke til dig også! Nu er der kun en måned tilbage :D

haha ja ! :D tak ! ja kun en måned!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en bachelor i spansk og international virksomhedskommunikation (dog nærmest ubrugelig da det kun er en bachelor) og en kandidat i kultur, kommunikation og globalisering - International migration og etniske relationer ;)

Hvor er det du bor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en bachelor i spansk og international virksomhedskommunikation (dog nærmest ubrugelig da det kun er en bachelor) og en kandidat i kultur, kommunikation og globalisering - International migration og etniske relationer ;)

Hvad med noget forhandling eller måske indkøb for en større virksomhed, hvor det kræver indsigt i hvilken kulturel baggrund vedkommende på den anden side af bordet har?

Og ellers lyder det til at du er kvalificeret til at undervise i kommunikation og kultur på et erhvervsakademi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg havde en samtale med min a-kasse i juni lige efter afsluttet virksomhedspraktik. Men har ikke haft med jobcentret siden april.

Er det sandsynligt at blive indkaldt til samtale i løbet af juli?

Ikke fordi jeg skal på ferie alligevel, men det ville da være meget rart at kunne planlægge lidt udflugter ind imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg havde en samtale med min a-kasse i juni lige efter afsluttet virksomhedspraktik. Men har ikke haft med jobcentret siden april.

Er det sandsynligt at blive indkaldt til samtale i løbet af juli?

Ikke fordi jeg skal på ferie alligevel, men det ville da være meget rart at kunne planlægge lidt udflugter ind imellem.

Er det ikke hvert halve år man skal ved jobcenteret? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke hvert halve år man skal ved jobcenteret? :chin:

Ingen anelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget mig sammen og skrevet til en gammel "kollega" som siden har fået et nyt job som jeg synes er rigtig spændende. Lidt grænseoverskridende (for mig i hvert fald) når jeg ikke har set hende i 1,5 år og vi desuden kun arbejdede sammen i 1 måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget mig sammen og skrevet til en gammel "kollega" som siden har fået et nyt job som jeg synes er rigtig spændende. Lidt grænseoverskridende (for mig i hvert fald) når jeg ikke har set hende i 1,5 år og vi desuden kun arbejdede sammen i 1 måned

 

Er det for at høre om hendes job? Eller for at høre om hun kender nogen, der kender nogen?

 

Uanset er det altid grænseoverskridende at kontakte nogen, man ikke rigtig har en kontakt til længere. :kram2 :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG jeg er lige blevet kaldt til samtale på hvad der på papiret lyder som DRØMMEJOBBET :glad :glad

Vær søde at krydse fingre for mig på torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG jeg er lige blevet kaldt til samtale på hvad der på papiret lyder som DRØMMEJOBBET :glad :glad

Vær søde at krydse fingre for mig på torsdag

:goodluck krydsede fingre herfra :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG jeg er lige blevet kaldt til samtale på hvad der på papiret lyder som DRØMMEJOBBET :glad :glad

Vær søde at krydse fingre for mig på torsdag

:goodluck :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår fik jeg sendt 7 ansøgninger!

 

jeg tror ikke at det giver noget end bare afslag, men nu er der søgt lidt;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første jobsamtale overstået, 2. Runde venter i løbet af ugen :) endelig!

Plus - jeg fik svar i går om at jeg er optaget på en top-up bachelor pr 31 august! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne arbejde for min gamle chef, som har fået nyt arbejde. Jeg har nævnt det for ham og han virker umiddelbart åben. Men jeg kan ikke helt finde ud af, hvordan jeg skal gribe det an herfra. Skal jeg opsøge ham yderligere, når vi kommer tættere på, at min barsel slutter eller hvad skal jeg gøre?

Jeg kan mærke at det er noget, som jeg rigtig gerne vil, selvom det betyder en omvæltning i vores hverdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

  

Jeg har søgt ind på en overbygning, fordi jeg desværre ikke har kunnet finde job.

Mon ikke vi alle kommer ind?

Er der godt nyt mht uddannelsen? :)

jeg starter 29/8 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Er der godt nyt mht uddannelsen? :)

jeg starter 29/8 :yay

 

Jeg starter 31/8 ;) Men var nu heller ikke i tvivl og fik egentlig besked allerede 4. juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter 31/8 ;) Men var nu heller ikke i tvivl og fik egentlig besked allerede 4. juli :)

hold da op :) det var da tidligt at få besked !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op :) det var da tidligt at få besked !

Ja, det var det, men der er også stadig ledige pladser, så måske derfor? Desuden kan man kun komme ind på den, hvis man i forvejen har en bestemt videregående uddannelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var det, men der er også stadig ledige pladser, så måske derfor? Desuden kan man kun komme ind på den, hvis man i forvejen har en bestemt videregående uddannelse.

årh okay :) men tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var det, men der er også stadig ledige pladser, så måske derfor? Desuden kan man kun komme ind på den, hvis man i forvejen har en bestemt videregående uddannelse.

 

Tillykke! Må man spørge hvilken uddannelse det er? Evt. på PM. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh okay :) men tillykke :D

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Må man spørge hvilken uddannelse det er? Evt. på PM.

Tak :) ja da, det er skam ikke hemmeligt ;) det er en professionsbachelor i international hospitality management :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) ja da, det er skam ikke hemmeligt ;) det er en professionsbachelor i international hospitality management :)

 

Den har jeg aldrig hørt om - men det lyder spændende! Det er 1½ år for dig så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom desværre ikke ind.

Tillykke til jer andre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER