Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Hvad er det nu, du er uddannet?

Bachelor i Almen Erhvervsøkonomi (HA) og cand.merc. i international marketing and management.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vente en halv time på at oplægsholdere skulle komme, for så endelig at komme igennem til firmaet og de har ikke fået formidlet aftalen ordentligt, så den var glemt :( Dårlig start på arbejdsdagen!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste og afgørende samtale i morgen. Hold nu op jeg er spændt på den gode måde ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste og afgørende samtale i morgen. Hold nu op jeg er spændt på den gode måde ☺️

Hvor spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre ansøgninger mere sendt af sted! :O

Er til gengæld lidt træt af, at jeg ikke hører fra nogle af stederne der har haft ansøgningsfrist :( er det for tidligt at miste modet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre ansøgninger mere sendt af sted! :O

Er til gengæld lidt træt af, at jeg ikke hører fra nogle af stederne der har haft ansøgningsfrist :( er det for tidligt at miste modet?

Krydser fingre! Hvornår udløb fristerne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre! Hvornår udløb fristerne?

De to af dem har allerede haft samtaler, så der er løbet kørt, den tredje havde frist i mandags og holder samtaler i næste uge. Så jeg tænker at de har kontaktet deres kandidater :( og jeg havde virkelig håbet på at høre fra den, fordi min tidligere kollega anbefalede mig at søge den og ville gøre skolelederen opmærksom på mig :rolleyes snydt! Han har ikke talt pænt nok om mig :P

Tak for krydsede fingre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fil jeg job :yay

Tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to af dem har allerede haft samtaler, så der er løbet kørt, den tredje havde frist i mandags og holder samtaler i næste uge. Så jeg tænker at de har kontaktet deres kandidater :( og jeg havde virkelig håbet på at høre fra den, fordi min tidligere kollega anbefalede mig at søge den og ville gøre skolelederen opmærksom på mig :rolleyes snydt! Han har ikke talt pænt nok om mig :P

Tak for krydsede fingre :kiss

Hmm æv - det er dødens pølse (mærkeligt udtryk) at søge job. Hvis det fortsætter, så kan du overveje at kontakte et af stederne (helst et, der ikke fik en million ansøgere, for så er sorteringen altså gået noget overfladisk) og høre, om det er noget bestemt, du bliver dømt ude på (anciennitet, fagkombination, mærkelig opsætning af CV-et, whatever) :chin:

MEN, du er lige begyndt - det er megairriterende, at de ikke bare straks springer til, men det er jo helt almindeligt at skulle søge en del :)

May the force be with you :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm æv - det er dødens pølse (mærkeligt udtryk) at søge job. Hvis det fortsætter, så kan du overveje at kontakte et af stederne (helst et, der ikke fik en million ansøgere, for så er sorteringen altså gået noget overfladisk) og høre, om det er noget bestemt, du bliver dømt ude på (anciennitet, fagkombination, mærkelig opsætning af CV-et, whatever) :chin:

MEN, du er lige begyndt - det er megairriterende, at de ikke bare straks springer til, men det er jo helt almindeligt at skulle søge en del :)

May the force be with you :D

Det havde jeg overvejet, men tror umiddelbart de alle sammen får rimelig mange ansøgninger, så ville ikke vide hvem jeg skulle kontakte :unsure

Jeg giver det lige lidt tid endnu, men det er bare svært at blive ved med at sende ansøgninger, og ikke høre noget som helst tilbage. Jeg trøster mig med at jeg trods alt har god tid endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg overvejet, men tror umiddelbart de alle sammen får rimelig mange ansøgninger, så ville ikke vide hvem jeg skulle kontakte :unsure

Jeg giver det lige lidt tid endnu, men det er bare svært at blive ved med at sende ansøgninger, og ikke høre noget som helst tilbage. Jeg trøster mig med at jeg trods alt har god tid endnu ;)

Synes virkelig også at det er dårlig stil når man intet høre.

Jeg har lige i dag fået svar fra et job som havde ansøgningsfrist d. 30/3 og afholdte samtaler i uge 15. Der havde jeg da også opgivet svar og bare antaget at de havde dårlig stil og ikke svarede :S. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes virkelig også at det er dårlig stil når man intet høre.

Jeg har lige i dag fået svar fra et job som havde ansøgningsfrist d. 30/3 og afholdte samtaler i uge 15. Der havde jeg da også opgivet svar og bare antaget at de havde dårlig stil og ikke svarede :S.

Årh øv! Det er så træls når man jo kender tidspunkt for samtaler, først at få svar bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv! Det er så træls når man jo kender tidspunkt for samtaler, først at få svar bagefter.

Yup, men havde lidt droppet det, og så er det jo bare ikke en virksomhed jeg ønsker at søge hos igen :).

 

 

Har dog søgt nogle graduate stillinger hos lidl, hvor jeg søgte to forskellige med samme svarfrist.

Dagen efter svarfrist fik jeg afslag på det ene (hurtig behandling må man sige) og det andet har jeg ikke hørt fra endnu. Så er spørgsmålet jo om de går ansøgningerne igennem for et graduate program først eller om de har grovsorteret alle nu og de kun er dem de kigger lidt videre på som ikke har hørt noget.. 

Redigeret af Carcassonne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en mail her til aften fra en jobagtent jeg var til samtale hos for 2,5 år siden, om jeg ville sende et CV, hun havde en kunde som var interesseret i mig. Så ja nu er CV sendt. Er spændt på at hører hvad det evt er for noget.

Har du hørt mere? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN :D

Så venter vi sammen :wacko

:kiss

Har du hørt noget? :chin:

Der var frist for en uge siden på det jeg søgte, så jeg har afskrevet det - øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt mere? :chin:

Næh og havde helt glemt det igen :p haha var sikkertikke rette profil men har jo heldigvis et job

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt noget? :chin:

Der var frist for en uge siden på det jeg søgte, så jeg har afskrevet det - øv!

Øvøv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh og havde helt glemt det igen :p haha var sikkertikke rette profil men har jo heldigvis et job

Heldigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ansættelsesaftale underskrevet og starter job på mandag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ansættelsesaftale underskrevet og starter job på mandag :yay

Kæmpe stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du hørt noget? :chin:

Der var frist for en uge siden på det jeg søgte, så jeg har afskrevet det - øv!

<_< Jeg synes godt de kunne give en melding :klap

Jeg fik indkaldelse til samtale på torsdag her i eftermiddag :O Jeg er overrasket :O Jeg havde slet ikke regnet med at høre mere, udover afslag. Så nu skal jeg have hovedet endnu mere i blød. Og have fundet ud af hvad jeg siger til mit job, samtalen er i arbejdstiden på torsdag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ansættelsesaftale underskrevet og starter job på mandag :yay

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Jeg synes godt de kunne give en melding :klap

Jeg fik indkaldelse til samtale på torsdag her i eftermiddag :O Jeg er overrasket :O Jeg havde slet ikke regnet med at høre mere, udover afslag. Så nu skal jeg have hovedet endnu mere i blød. Og have fundet ud af hvad jeg siger til mit job, samtalen er i arbejdstiden på torsdag :unsure

Fedt! :goodluck på torsdag!

Måske du skal til læge/tandlæge eller en af ungerne skal?

Tror da også der kommer en melding men ved bare fra egen praksis at jo længere der går jo mere sandsynligt er det jo at de arbejder med andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER