Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Du er mega sej :yiepie jeg krydser så meget fingre for dig :kiss

 

Tak :kiss

 

Jeg er sgu lidt ambivalent :rolleyes Meeeen der er jo ingen grund til at bekymre sig nu. Nu tager jeg et skridt ad gangen (hvis der bliver flere at tage).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gjorde det skisme!

Har netop sendt ansøgningen :O :goodluck til mig

Så er det bare at vente... :wacko

Fordelen ved at være i job er at man kan tage det stille og roligt.

Spændende hvad der så kommer til at ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det skisme!

Har netop sendt ansøgningen :O :goodluck til mig

Så er det bare at vente... :wacko

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en mail her til aften fra en jobagtent jeg var til samtale hos for 2,5 år siden, om jeg ville sende et CV, hun havde en kunde som var interesseret i mig. Så ja nu er CV sendt. Er spændt på at hører hvad det evt er for noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en mail her til aften fra en jobagtent jeg var til samtale hos for 2,5 år siden, om jeg ville sende et CV, hun havde en kunde som var interesseret i mig. Så ja nu er CV sendt. Er spændt på at hører hvad det evt er for noget.

Uh, uh :O :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en mail her til aften fra en jobagtent jeg var til samtale hos for 2,5 år siden, om jeg ville sende et CV, hun havde en kunde som var interesseret i mig. Så ja nu er CV sendt. Er spændt på at hører hvad det evt er for noget.

Uh hvor spændende... Håber at der sker noget:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal starte på virksomhedspraktik på mandag men har endnu ikke fået et mail om arbejdsplan som lovet... :-( Jeg håber at jeg får den i dag ellers må jeg ringe til arbejdsstedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en mail her til aften fra en jobagtent jeg var til samtale hos for 2,5 år siden, om jeg ville sende et CV, hun havde en kunde som var interesseret i mig. Så ja nu er CV sendt. Er spændt på at hører hvad det evt er for noget.

Ej, hvor er det spændende :)

Glæder mig til at høre mere :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 gode samtaler i dag så jeg må også gå i venteposition til i næste uge.

Det bliver spændende :) Håber på godt udfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det skisme!

Har netop sendt ansøgningen :O :goodluck til mig

Så er det bare at vente... :wacko

SÅDAN :D

Så venter vi sammen :wacko

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN :D

Så venter vi sammen :wacko

:kiss

Uhh, hvad har du søgt? :glad Amb?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Den afdeling jeg har sendt ansøgning til har opslået endnu en stilling - jeg overvejer at søge den, den er meget lig den anden stilling jeg har søgt..

men er så meget i tvivl!

Især efter jeg var på kursus med nogle tværfaglige kollegaer i fredags, som roste mig til skyerne for min måde at samarbejde med dem, lægerne og min måde at omgås patienterne på. Jeg er den bedste sekretær de har haft, og stod det til dem; så går jeg ikke nogen vegne- uanset om det mpyt være mig som ville eller ledelsen. Men som jeg sagde til dem, så er det svært når man føler sig truet ift. Evt. Nedskæringer.

Der er generelt gang i opslagene i tiden og der er yderligere 2 spændende stillinger, som jeg dog fravælger pga. logistik. Her til morgen er slået en deltids stilling i privat praksis op- men der er dæleme også ulemper ved privat praksis. Så skal jeg jo indrette ferie efter dem og det behøver jo ikke være børnevenligt :(

Så holder mig vist bare til det offentligt indtil børnene er ældre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh, hvad har du søgt? :glad Amb?

Jeps :) Jeg er jo ellers mest udpræget kaossekretær, men har fået øjnene op for amb. På det sidste, så nu må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk!

Så har jeg meldt ferie i næste uge (6 dage der skulle bruges inden 1. Maj)

Og så ringer de fra Randstad i dag og tilbyder mig hele næste uge på daghold! Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay inviteret til sidste samtale i et rekrutterings proces. En af de få ud af 350 ansøgere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sendt endnu en ansøgning i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay inviteret til sidste samtale i et rekrutterings proces. En af de få ud af 350 ansøgere :yay

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige i lykkes at komme til alle de samtaler? 

Jeg har endnu ikke fået mange afslag, men har ikke fået andet end afslag. :S.

Er nyuddannet så er jo allerede i tvivl om hvor meget jeg kan, og når ingen giver en muligheden synes jeg ikke ligefrem at det er nemmere at tro på sig selv:S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige i lykkes at komme til alle de samtaler?

Jeg har endnu ikke fået mange afslag, men har ikke fået andet end afslag. :S.

Er nyuddannet så er jo allerede i tvivl om hvor meget jeg kan, og når ingen giver en muligheden synes jeg ikke ligefrem at det er nemmere at tro på sig selv:S

Jeg forstår sig så godt! I de 6 måneder jeg søgte job sidst kom jeg kun til 1 samtale. Og det (midlertidige) job jeg fik, fik jeg gennem virksomhedspraktik. Jeg har en lidt speciel og ikke ret kendt uddannelse, så det er næsten nødvendigt med en samtale for at forklare hvad jeg egentlig kan. Selvom jeg tit selv kommer i tvivl om jeg egentlig kan noget som helst.

Håber der kommer nogle samtaler! Er sikker på du kan en masse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår sig så godt! I de 6 måneder jeg søgte job sidst kom jeg kun til 1 samtale. Og det (midlertidige) job jeg fik, fik jeg gennem virksomhedspraktik. Jeg har en lidt speciel og ikke ret kendt uddannelse, så det er næsten nødvendigt med en samtale for at forklare hvad jeg egentlig kan. Selvom jeg tit selv kommer i tvivl om jeg egentlig kan noget som helst.

Håber der kommer nogle samtaler! Er sikker på du kan en masse!

Må tiden jo vise :) har været ledig 1 mdr i dag så er jo også stadig mange opslag jeg har søgt men ikke fået svar på endnu:)... men tror det er nødvendigt at prøve med noget uopfordret for at få noget igennem :S hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige i lykkes at komme til alle de samtaler? 

Jeg har endnu ikke fået mange afslag, men har ikke fået andet end afslag. :S.

Er nyuddannet så er jo allerede i tvivl om hvor meget jeg kan, og når ingen giver en muligheden synes jeg ikke ligefrem at det er nemmere at tro på sig selv:S

 

Jeg ved præcis hvad du mener. Hvis jobcentret giver dig lov, så synes jeg du bør høre om du må komme på et AS3-kursus. Jobsøgningsmæssigt fik jeg ikke selv så meget ud af det, men det var super, at få sat nogle ord på mine kompetencer - både faglige og personlige. Og så føler mig sig meget mere værd efter sådan en omgang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må tiden jo vise :) har været ledig 1 mdr i dag så er jo også stadig mange opslag jeg har søgt men ikke fået svar på endnu:)... men tror det er nødvendigt at prøve med noget uopfordret for at få noget igennem :S hmm

 

Så skal det nok komme :) Men det er træls når alle andre bliver kaldt til samtale. Men det er altså også meget forskelligt i forskellige brancher. 

Mht kursus, så havde jeg virkelig meget lidt gavn af mit kursus hos AS3, hvor jeg skulle sidde i 6 uger. Men det var dog alligevel dem der hjalp med at finde virksomhedspraktik, dom så førte til job (hos AS3 :D). Så det er bestemt ikke helt dumt måske at få nogle andre ind over på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved præcis hvad du mener. Hvis jobcentret giver dig lov, så synes jeg du bør høre om du må komme på et AS3-kursus. Jobsøgningsmæssigt fik jeg ikke selv så meget ud af det, men det var super, at få sat nogle ord på mine kompetencer - både faglige og personlige. Og så føler mig sig meget mere værd efter sådan en omgang ;)

Har tilmeldt mig noget kompetanceafklaring gennem a-kassen så håber det er noget ala det samme :). 

 

Men er egentlig sygemeldt nu så bliver ikke sendt ud i noget som helst da man åbenbart enten er helt syg eller helt rask på dagpenge og ikke kan være deltidssygemeldt. Så søge jobs ligesom hvis jeg var ledig, og venter på at kommunen faktisk vil tale med mig så jeg kan komme videre om hvad der skal ske. 

Ringede for en uge siden, og de afviste mig bare for havde ikke været sygemeldt i 14 dage endnu, så hørte stadig til hos a-kassen, selvom jeg jo godt vidste jeg ikke ville være rask efter 14 dage :S irriterende man ikke bare kan komme videre....Selvom jeg ikke ved hvad videre er. Drømmen ville jo være de kunne lade mig arbejde med noget relevant, og så i flere og flere timer og se hvornår jeg ikke kan.... men tvivler på at det sker. :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det lige i lykkes at komme til alle de samtaler? 

Jeg har endnu ikke fået mange afslag, men har ikke fået andet end afslag. :S.

Er nyuddannet så er jo allerede i tvivl om hvor meget jeg kan, og når ingen giver en muligheden synes jeg ikke ligefrem at det er nemmere at tro på sig selv:S

Hvad er det nu, du er uddannet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt!

Helt vildt. Først igennem et telefoninterview, så et interview på deres kontor og nu samtale ved virksomheden. Det er på et hovedkontor for et byggemarked og tror jeg vinder lidt på at være detailuddannet i et byggemarked inden jeg er kontoruddannet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER