Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

:super :goodluck

Min kommer først afsted om nogle dage.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er total grænseoverskridende :O

Også at I sådan flytter til Jylland - men mega sejt at tage springet :yay :respekt

Du virker som en rigtig dygtig og klog kvinde, jeg er sikker på, at du nok skal gøre det godt :kiss

:kiss Narj, hvor er du sød! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Er I ved at være friske derhjemme?

Off topic, I know :)

Forresten er jeg meget enig ift. Det med at spørge kollegaer - jeg spørger da også stadig min kollega, ligesom hun spørger mig til råd, hvis der er noget vi er i tvivl om - og ved en af os det ikke,så er der en anden der ved noget :)

Rart at hører lidt enighed med synspunkt på det at spørge.

Tak fordi du spørger, Mie er lige kommet i dagpleje Idag og har kun lidt snot, min forkølelse vil ikke slippe mig, men ingen feber hos nogle af os pt. Så nu håber vi at få en weekend uden sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige vågen baby, men jeg bliver ved med ikke at få skrevet, så nu bliver det lige kort:

Jeg spørger og sparrer en masse. Min kloge dygtige chef spørger omvendt jævnligt mig om noget.

Jeg laver fejl løbende (jeg bestræber mig dog på ikke at lave den samme bøf flere gange :rolleyes ) - omvendt fanger jeg løbende fejl fra mine chefer... ;)

En af mine tidligere chefer - en sød og rar men superdygtig og ikke tossegod kvindelig højesteretsdommer - plejede at sige om fejl:

"Hvis man ikke vasker op, så knalder man heller ingen tallerkener" ;)

---

Og sikke da der er gang i den :D Tumlepigen, MamaLou, Kawon - og hvem der ellers sidder og tænker hmm på deres arbejde - op med næsen og afsted med følere og ansøgninger :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt. Er kaldt til samtale igen. I en stilling jeg ikke har søgt. Havde søgt en stilling som tastemedarbejde i selskabet men er indkaldt til deres økonomiafdeling fordi det var mere relevant. Tror ikke jobbet er slået op for har ikke set det og tjekker dagligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige vågen baby, men jeg bliver ved med ikke at få skrevet, så nu bliver det lige kort:

Jeg spørger og sparrer en masse. Min kloge dygtige chef spørger omvendt jævnligt mig om noget.

Jeg laver fejl løbende (jeg bestræber mig dog på ikke at lave den samme bøf flere gange :rolleyes ) - omvendt fanger jeg løbende fejl fra mine chefer... ;)

En af mine tidligere chefer - en sød og rar men superdygtig og ikke tossegod kvindelig højesteretsdommer - plejede at sige om fejl:

"Hvis man ikke vasker op, så knalder man heller ingen tallerkener" ;)

---

Og sikke da der er gang i den :D Tumlepigen, MamaLou, Kawon - og hvem der ellers sidder og tænker hmm på deres arbejde - op med næsen og afsted med følere og ansøgninger :glad :glad

Meget rigtigt! Dem der ikke laver noget, laver ingen fejl ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt. Er kaldt til samtale igen. I en stilling jeg ikke har søgt. Havde søgt en stilling som tastemedarbejde i selskabet men er indkaldt til deres økonomiafdeling fordi det var mere relevant. Tror ikke jobbet er slået op for har ikke set det og tjekker dagligt.

Sejt! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt. Er kaldt til samtale igen. I en stilling jeg ikke har søgt. Havde søgt en stilling som tastemedarbejde i selskabet men er indkaldt til deres økonomiafdeling fordi det var mere relevant. Tror ikke jobbet er slået op for har ikke set det og tjekker dagligt.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til samtale i dag og synes det gik rigtig godt :glad

Nu krydser jeg så bare fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til samtale i dag og synes det gik rigtig godt :glad

Nu krydser jeg så bare fingre

Krydser for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til samtale i dag og synes det gik rigtig godt :glad

Nu krydser jeg så bare fingre

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til samtale i dag og synes det gik rigtig godt :glad

Nu krydser jeg så bare fingre

Fedt! Hvornår regner du med at høre noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 30-timers kontrakt med fuldt fleksibel arbejdstid og ny sød chef, der venter på at blive skrevet under :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 30-timers kontrakt med fuldt fleksibel arbejdstid og ny sød chef, der venter på at blive skrevet under :glad

:toot :yay hvor fedt, Susanne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 30-timers kontrakt med fuldt fleksibel arbejdstid og ny sød chef, der venter på at blive skrevet under :glad

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da lige en opringning fra Randstad! De vil gerne invitere mig til infomøde omkring opstart som vikar på unibake i Holstebro!

Ja tak! :glad

1, fri for virksomhedspraktik!

2, arbejde - forhåbentlig indtil skolestart i August.

3, gode arbejdstider og god løn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da lige en opringning fra Randstad! De vil gerne invitere mig til infomøde omkring opstart som vikar på unibake i Holstebro!

Ja tak! :glad

1, fri for virksomhedspraktik!

2, arbejde - forhåbentlig indtil skolestart i August.

3, gode arbejdstider og god løn!

Fedt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg da lige en opringning fra Randstad! De vil gerne invitere mig til infomøde omkring opstart som vikar på unibake i Holstebro!

Ja tak! :glad

1, fri for virksomhedspraktik!

2, arbejde - forhåbentlig indtil skolestart i August.

3, gode arbejdstider og god løn!

Sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for med-glæde piger!

Nu venter jeg bare på den første opringning omkring 1. Vagt!

Det er desværre ikke fast vikar, men jo mere fleksibel og "villig" man er, jo flere vagter får du tilbudt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 30-timers kontrakt med fuldt fleksibel arbejdstid og ny sød chef, der venter på at blive skrevet under :glad

Det er SÅ lækkert for dig/jer - jævnt meget min drøm det der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en 30-timers kontrakt med fuldt fleksibel arbejdstid og ny sød chef, der venter på at blive skrevet under :glad

:toot :toot :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Hvornår regner du med at høre noget?

De ville ringe i starten af næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for med-glæde piger!

Nu venter jeg bare på den første opringning omkring 1. Vagt!

Det er desværre ikke fast vikar, men jo mere fleksibel og "villig" man er, jo flere vagter får du tilbudt!

Hvor fedt Sara. Håber det bliver rigtig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ lækkert for dig/jer - jævnt meget min drøm det der

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt Sara. Håber det bliver rigtig godt

Det håber jeg også! Om ikke andet er det da penge i kassen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER