Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Kæft jeg ønsker mig et job....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Normalt vis vidst kun til det uddannelsessted som man er tilknyttet/ønsker at blive tilknyttet. 

Hm tja det bliver svært... Jeg må undersøge hvor jeg skal høre til :-) Tak for dit svar:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm tja det bliver svært... Jeg må undersøge hvor jeg skal høre til :-) Tak for dit svar:-)

 

Hvad er dit spørgsmål? Måske vi andre kender svaret :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er dit spørgsmål? Måske vi andre kender svaret :). 

Jeg tror at jeg fik det jeg ville. 

 

Det var bare om man fik mere i SU, når man har børn, også selvom man er gift... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg fik det jeg ville.

Det var bare om man fik mere i SU, når man har børn, også selvom man er gift... :-)

Det gør du ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg bede om jeres hjælp?
Jeg har på min facebook (søg på tazdiginez - Jaqueline Futterup Svejgaard), et opslag, hvor jeg søger arbejde.
Vil i være søde at dele dette?

Jeg vil være jer evigt taknemlig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg bede om jeres hjælp?

Jeg har på min facebook (søg på tazdiginez - Jaqueline Futterup Svejgaard), et opslag, hvor jeg søger arbejde.

Vil i være søde at dele dette?

Jeg vil være jer evigt taknemlig!

Done. Og må jeg have lov til at sige, at det er virkelig godt skrevet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Done. Og må jeg have lov til at sige, at det er virkelig godt skrevet! :D

Tusind tak! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig mærkelig følelse, men har sendt en mail vedrørende nogle spørgsmål til en stilling der er slået op. Jeg er glad for mit job, men denne stilling er spændende og i en periode har jeg følt mig lidt udsat ift. Evt. Fyring på job, pga. En udtalelse fra min leder, så det har fået mig til at se nærmere på forskellig opslag. Jeg har lavet en ansøgning til denne stilling, men vil først lige have styr på det sidste før den ryger afsted.. Så må tiden vise, hvad der skal ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig mærkelig følelse, men har sendt en mail vedrørende nogle spørgsmål til en stilling der er slået op. Jeg er glad for mit job, men denne stilling er spændende og i en periode har jeg følt mig lidt udsat ift. Evt. Fyring på job, pga. En udtalelse fra min leder, så det har fået mig til at se nærmere på forskellig opslag. Jeg har lavet en ansøgning til denne stilling, men vil først lige have styr på det sidste før den ryger afsted.. Så må tiden vise, hvad der skal ske :)

Spændende! :o

Jeg skifter jo job 1/6 efter syv år på samme kontor - jeg har total kriller i maven :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig mærkelig følelse, men har sendt en mail vedrørende nogle spørgsmål til en stilling der er slået op. Jeg er glad for mit job, men denne stilling er spændende og i en periode har jeg følt mig lidt udsat ift. Evt. Fyring på job, pga. En udtalelse fra min leder, så det har fået mig til at se nærmere på forskellig opslag. Jeg har lavet en ansøgning til denne stilling, men vil først lige have styr på det sidste før den ryger afsted.. Så må tiden vise, hvad der skal ske :)

Spændende! :super :)

Jeg går selv og kraftigt overvejer at søge noget andet men jeg får sgu ondt i maven ved TANKEN om at SØGE :rolleyes Tal om seriøs tryghedsnarkoman og manglende tro på sig selv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! :o

Jeg skifter jo job 1/6 efter syv år på samme kontor - jeg har total kriller i maven :o

Jeg kender dig ikke men tror du er mega-sej til dit job :) (som er jurist :unsure)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig mærkelig følelse, men har sendt en mail vedrørende nogle spørgsmål til en stilling der er slået op. Jeg er glad for mit job, men denne stilling er spændende og i en periode har jeg følt mig lidt udsat ift. Evt. Fyring på job, pga. En udtalelse fra min leder, så det har fået mig til at se nærmere på forskellig opslag. Jeg har lavet en ansøgning til denne stilling, men vil først lige have styr på det sidste før den ryger afsted.. Så må tiden vise, hvad der skal ske :)

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender dig ikke men tror du er mega-sej til dit job :) (som er jurist :unsure)

:goodluck

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også ud at finde nyt job efter 8 år det samme sted :o Skal bare lige finde ud af hvad jeg gerne vil lave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender dig ikke men tror du er mega-sej til dit job :) (som er jurist :unsure)

:goodluck

  

:ditto :)

Haha, I er søde :kiss

Jo, jeg er ret god til mit nuværende job (jeps, jeg er jurist), men nu skal jeg jo på et nyt kontor og på et helt nyt sagsområde. Jeg glæder mig mest, men ind imellem slår det mig alligevel:

Hvad nu, hvis jeg bare er totalt håbløs til det :o :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, I er søde :kiss

Jo, jeg er ret god til mit nuværende job (jeps, jeg er jurist), men nu skal jeg jo på et nyt kontor og på et helt nyt sagsområde. Jeg glæder mig mest, men ind imellem slår det mig alligevel:

Hvad nu, hvis jeg bare er totalt håbløs til det :o :o :o

Så faker du bare ;)

Ej! Helt ærligt! Du er jo rigtig dygtig og super kompetent, det ved du også godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, I er søde :kiss

Jo, jeg er ret god til mit nuværende job (jeps, jeg er jurist), men nu skal jeg jo på et nyt kontor og på et helt nyt sagsområde. Jeg glæder mig mest, men ind imellem slår det mig alligevel:

Hvad nu, hvis jeg bare er totalt håbløs til det :o :o :o

I så fald er du så velformuleret og humoristisk, at de ikke opdager det, før du har fanget pointen og ikke er håbløs længere ;)

Men det ville virkelig komme bag på mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu, hvis jeg bare er totalt håbløs til det :o :o :o

Det er PRÆCIS det der som regel afholder mig fra at søge nyt. Så opdager nogen nok jeg er komplet inkompetent :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er PRÆCIS det der som regel afholder mig fra at søge nyt. Så opdager nogen nok jeg er komplet inkompetent :O

Gu er du ej!! Du skal altså lære at tænke sødere om dig selv, du er SÅ meget mere end du giver dig selv credit for!! :kiss :kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gu er du ej!! Du skal altså lære at tænke sødere om dig selv, du er SÅ meget mere end du giver dig selv credit for!! :kiss :kram2 :kiss :kram2

Tak søde :kiss

Det tror jeg på af og til men sjældent når jeg læser et stillingsopslag :rolleyes

Tror dog de forskellige ting der sker på jobbet motiverer i sig selv. Det er jo gratis at søge indtil man har skrevet under ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så faker du bare ;)

Ej! Helt ærligt! Du er jo rigtig dygtig og super kompetent, det ved du også godt!

  

I så fald er du så velformuleret og humoristisk, at de ikke opdager det, før du har fanget pointen og ikke er håbløs længere ;)

Men det ville virkelig komme bag på mig!

:kiss

Jeg må fake viden om personskat på en humoristisk måde... :chin: Easy-peasy :rolleyes

Nå, det går sq nok - det har det gjort indtil nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er PRÆCIS det der som regel afholder mig fra at søge nyt. Så opdager nogen nok jeg er komplet inkompetent :O

Det er SÅ typisk! Og gad vide, om de reelt inkompetente nogensinde tænker sådan :rolleyes

Jeg har svært ved at forestille mig, at du ikke skulle være både kompetent og en god kollega, så afsted med nogle ansøgninger - måske er det i øvrigt også noget ved din nuværende arbejdsplads, der filer lidt på selvtilliden :chin:

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kaldt til samtale :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER