Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Jeg skal til jobsamtale på tirsdag :o Og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Jeg er nærmest blevet headhuntet så der findes ikke noget jobopslag... De har ringet og spurgt om jeg ville sende en ansøgning, hvilket jeg har gjort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til jobsamtale på tirsdag :o Og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Jeg er nærmest blevet headhuntet så der findes ikke noget jobopslag... De har ringet og spurgt om jeg ville sende en ansøgning, hvilket jeg har gjort...

Har firmaet hjemmeside? Facebook? Hvilke arbejdsopgaver skal du sidde med? Kan du umiddelbart spotte nogle udfordringer i den stilling som du skal sidde i? Og kan du komme med løsningsforslag til disse?

Held og lykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jobsamtale på tirsdag :o Og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Jeg er nærmest blevet headhuntet så der findes ikke noget jobopslag... De har ringet og spurgt om jeg ville sende en ansøgning, hvilket jeg har gjort...

Ej hvor spændende held og lykke.

Jeg ville læse lidt op om virksomheden så du kender til dens strategi Mv og ellers stole på de finder dig interessant og relevant. Evt gav spørgsmål klar såsom arbejdstid, ferie perioder, overarbejde evt løn og hvad der kan være vigtigt for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jobsamtale på tirsdag :o Og ved ikke helt hvordan jeg skal forberede mig. Jeg er nærmest blevet headhuntet så der findes ikke noget jobopslag... De har ringet og spurgt om jeg ville sende en ansøgning, hvilket jeg har gjort...

Hvordan gik det i tirsdags? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det i tirsdags? :kram2

Det gik fint. Super rare mennesker. Og sikke en fantastisk kemi i mellem hinanden. Håber jeg ved mere imorgen. Spændende bliver det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint. Super rare mennesker. Og sikke en fantastisk kemi i mellem hinanden. Håber jeg ved mere imorgen. Spændende bliver det

:yay hvor dejligt :glad jeg krydser fingre for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint. Super rare mennesker. Og sikke en fantastisk kemi i mellem hinanden. Håber jeg ved mere imorgen. Spændende bliver det

Mon du har hørt noget? :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon du har hørt noget? :kram2 :goodluck

Næh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh...

Øv, jeg håber det allerbedste for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint. Super rare mennesker. Og sikke en fantastisk kemi i mellem hinanden. Håber jeg ved mere imorgen. Spændende bliver det

Mon deres godt nyt :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon deres godt nyt :goodluck :kram2

Nope. Men de havde fået et godt indtryk af mig og ville gerne have lov til at ringe en anden gang. Fornemmede de gerne ville have en der kunne starte før mig og en der ville arbejde til kl. 17... Så nu vil jeg NYDE min barsel til 30/5 i stedet for :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope. Men de havde fået et godt indtryk af mig og ville gerne have lov til at ringe en anden gang. Fornemmede de gerne ville have en der kunne starte før mig og en der ville arbejde til kl. 17... Så nu vil jeg NYDE min barsel til 30/5 i stedet for :glad

Så er det bare at nyde barslen :glad :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for 2 dage siden fik jeg afslag igen på job og nu går jeg ledig igen fra i dag da min sidste dag på Vikariat sluttede igår... Øv:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Har lige søgt en stilling i Haderslev... :chin: Well, der sker jo i hvert fald ikke noget ved at søge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Har lige søgt en stilling i Haderslev... :chin: Well, der sker jo i hvert fald ikke noget ved at søge...

Skatteankestyrelsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Har lige søgt en stilling i Haderslev... :chin: Well, der sker jo i hvert fald ikke noget ved at søge...

Skal man ønske held og lykke ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man ønske held og lykke ? :D

Det kan man godt ;) Jeg vil da gerne indkaldes - så kan vi altid se, hvor godt ønskerne matcher :p

Jeg har været til min (fantastiske) nærmeste chefs afsked i dag, så det er ikke uinteressant at finde et nyt job - og jeg vil gerne til Jylland. På den anden side er jeg lidt forkælet, så det skal ikke være et hvilket som helst job... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan man godt ;) Jeg vil da gerne indkaldes - så kan vi altid se, hvor godt ønskerne matcher :P

Jeg har været til min (fantastiske) nærmeste chefs afsked i dag, så det er ikke uinteressant at finde et nyt job - og jeg vil gerne til Jylland. På den anden side er jeg lidt forkælet, så det skal ikke være et hvilket som helst job... :chin:

 

Jamen så får du masser af  hephey og good luck herfra. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man godt ;) Jeg vil da gerne indkaldes - så kan vi altid se, hvor godt ønskerne matcher :p

Jeg har været til min (fantastiske) nærmeste chefs afsked i dag, så det er ikke uinteressant at finde et nyt job - og jeg vil gerne til Jylland. På den anden side er jeg lidt forkælet, så det skal ikke være et hvilket som helst job... :chin:

Du får et Held og lykke med herfra :) er selv rykket fra Hvidovre til Jylland (christiansfeld) for et år siden og det var en fantastisk beslutning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man læse HF på et år?

Hvis man absolut intet andet har i sit liv. Men det er ikke normalt at gøre. Jeg har kun hørt om én. Det var med fuldt skema i dagtid + aftenundervisning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været til infomøde på et job i dag.. Får opkald i morgen om de vil se mig igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ville I vælge:

1. Ny afdeling, hvor der er rig mulighed for at skabe drømmejobbet. MEN medarbejderne har lige været igennem den 3. Organisationsændring på 2,5år, hvilket i den grad præger stemningen, så den generelle snak er meget af brokkeri og surhed.

2. En vel etablerert afdeling, med rigtig gode kollegaer, som man svinger fantastisk sammen med både professionelt og privat. Men jobbet ikke særlig attraktiv og to kollegaer har allerede droppet de arbejdsopgaver du vil få pga kedsomhed. Dog er redskaberne udviklet væsentlig det sidste halve år.

Hvad er vigtigst arbejdsmiljø eller spændende job?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ville I vælge:

1. Ny afdeling, hvor der er rig mulighed for at skabe drømmejobbet. MEN medarbejderne har lige været igennem den 3. Organisationsændring på 2,5år, hvilket i den grad præger stemningen, så den generelle snak er meget af brokkeri og surhed.

2. En vel etablerert afdeling, med rigtig gode kollegaer, som man svinger fantastisk sammen med både professionelt og privat. Men jobbet ikke særlig attraktiv og to kollegaer har allerede droppet de arbejdsopgaver du vil få pga kedsomhed. Dog er redskaberne udviklet væsentlig det sidste halve år.

Hvad er vigtigst arbejdsmiljø eller spændende job?

Arbejdsmiljøet er vigtigere for mig end at det er spændende. Selvom det helst skulle være begge dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER