Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Så blev jeg ringet op hvor jeg var til samtale for 1 uge siden og tilbudt job der også :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev jeg ringet op hvor jeg var til samtale for 1 uge siden og tilbudt job der også :O

Lækkert :-)

Så skal du jo bare vælge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :-)

Så skal du jo bare vælge :-)

Mega lækkert, har truffet valget, mangler bare at skrive kontrakten under, men den skulle komme imorgen med posten. O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der nogen erhvervsjurister herinde?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Så er det ved at være slut med uddannelse for denne gang (og for altid forhåbentlig). Svendeprøven blev afleveret idag, så nu mangler der eksamen onsdag, og så var det det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Så er det ved at være slut med uddannelse for denne gang (og for altid forhåbentlig). Svendeprøven blev afleveret idag, så nu mangler der eksamen onsdag, og så var det det :yay

Fedt fedt fedt - held og lykke med eksamen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt fedt - held og lykke med eksamen :)

Tusind tak. Jeg er ikke videre tilfreds, men satser på det er godt nok til at bestå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Så er det ved at være slut med uddannelse for denne gang (og for altid forhåbentlig). Svendeprøven blev afleveret idag, så nu mangler der eksamen onsdag, og så var det det :yay

Fedt :yay godt gået :glad jeg krydser fingre for eksamen på onsdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay godt gået :glad jeg krydser fingre for eksamen på onsdag :goodluck

Tusind tusind tak. Og tak for de krydsede fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg ringet op hvor jeg var til samtale for 1 uge siden og tilbudt job der også :O

Du er da for sej :o :glad

Kan du ikke lige skrive mine ansøgninger og gå til samtale for mig også :D

Det er godt nok for få samtaler jeg bliver kaldt til og dem jeg kommer til i ny og næ resultater desværre som regel i et afslag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da for sej :o :glad

Kan du ikke lige skrive mine ansøgninger og gå til samtale for mig også :D

Det er godt nok for få samtaler jeg bliver kaldt til og dem jeg kommer til i ny og næ resultater desværre som regel i et afslag :(

Øv :( Hvilket område søger du indenfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da for sej :o :glad

Kan du ikke lige skrive mine ansøgninger og gå til samtale for mig også :D

Det er godt nok for få samtaler jeg bliver kaldt til og dem jeg kommer til i ny og næ resultater desværre som regel i et afslag :(

Øv afslag er så demotiverende. Jeg tror bare jeg var heldig? Min branche mangler ofte erfarne medarbejdere, da de fleste søger væk fra branchen, fremfor rundt mellem virksomhederne. Alle stillinger hvor jeg søger væk er desværre også afslag.

Håber du får noget medgang :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Hvilket område søger du indenfor?

Jeg søger som kontorassistent indenfor økonomi eller administration.

Jeg er bare ikke ret god til samtaler, bliver så nervøs og er ikke god til at sælge mig selv. Og de gange hvor det er lykkedes mig at sælge mig selv lidt godt, så har erfaring slået mig ud :(

Men nu har jeg været vikar igennem ca. 1,5 år, så må da snart have skabt noget erfaring sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv afslag er så demotiverende. Jeg tror bare jeg var heldig? Min branche mangler ofte erfarne medarbejdere, da de fleste søger væk fra branchen, fremfor rundt mellem virksomhederne. Alle stillinger hvor jeg søger væk er desværre også afslag.

Håber du får noget medgang :kiss :kram2

Det er så nedslående :(

Tak :) - det må vel vende på et tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jobsamtale indenfor Rotationsvikar... Starter først omkring 11 november da jeg der, har været ledig i 6 måneder... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lønforhøjelse i dag :yay :yay og lovning på at arbejde med et projekt og mulighed for resultatbonus.. er så glad og spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter 2 måneder tilbage på job er jeg i tvivl om jeg egner mig til mit job? :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 2 måneder tilbage på job er jeg i tvivl om jeg egner mig til mit job? :unsure :(

Åh, det lyder ikke rart :( hvad får dig til at tvivle? Kan det være fordi det 'bare' er rigtig svært at vende tilbage efter at have været væk længe? Jeg synes i hvert fald det tager lang tid at komme tilbage i noget der minder om en vant hverdag :kram søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 2 måneder tilbage på job er jeg i tvivl om jeg egner mig til mit job? :unsure :(

Åh, det lyder altså ikke godt søde :kram2

Måske du skal ligge efter noget andet? Og altså ikke fordi jeg ikke tror på du er kompetent til jobbet, men fordi det ikke virker til at den arbejdsplads gør noget godt for dig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 2 måneder tilbage på job er jeg i tvivl om jeg egner mig til mit job? :unsure :(

Øv :kram

Er det ikke blevet bedre med chefen? Kan huske at du ikke rigtig blev støttet i at komme tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde MorAnja, TiaK og LeneLN :kiss

Det kan godt være noget af det er fordi det stadig er en tilvænningsperiode :unsure Hvor længe kan den vare?

Jeg kigger løbende men lige nu tør jeg ikke søge noget (synes heller ikke der er noget) for min i forvejen sløje selvtillid er i bund :( Jeg føler mig SÅ inkompetent.

Det er ikke meget bedre med min chef. Altså taler da mere med ham nu men det er stadig ikke meget tid han har.

Overvejer om jeg burde booke møde med ham og fortælle hvor svært jeg synes det er men kan ikke finde ud af hvad jeg skal sige og orker ikke at komme til at tude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter 2 måneder tilbage på job er jeg i tvivl om jeg egner mig til mit job? :unsure :(

:kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde MorAnja, TiaK og LeneLN :kiss

Det kan godt være noget af det er fordi det stadig er en tilvænningsperiode :unsure Hvor længe kan den vare?

Jeg kigger løbende men lige nu tør jeg ikke søge noget (synes heller ikke der er noget) for min i forvejen sløje selvtillid er i bund :( Jeg føler mig SÅ inkompetent.

Det er ikke meget bedre med min chef. Altså taler da mere med ham nu men det er stadig ikke meget tid han har.

Overvejer om jeg burde booke møde med ham og fortælle hvor svært jeg synes det er men kan ikke finde ud af hvad jeg skal sige og orker ikke at komme til at tude.

Du bliver nødt til at handle, søde. Ingen kan holde til at føle som du gør, hvis det står på længe nok ender det måske med en depression :(

Skidt pyt med du måske kommer til at græde, det er langt fra første gang din chef oplever dette fra en kollega ;) Det viser jo bare at der skal handles, at noget skal ændres.

Jeg tror ikke på du får det ikke bedre af bare at lade stå til! Tiden læger ikke dette sår, så tag en snak med din chef om hvordan du gar det inden du en dag ikke kan overskue at tage på arbejde.

Jeg håber det er okay jeg presser dig/opfordrer dig til at handle. Det er kun fordi jeg vil dig det bedste :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver nødt til at handle, søde. Ingen kan holde til at føle som du gør, hvis det står på længe nok ender det måske med en depression :(

Skidt pyt med du måske kommer til at græde, det er langt fra første gang din chef oplever dette fra en kollega ;) Det viser jo bare at der skal handles, at noget skal ændres.

Jeg tror ikke på du får det ikke bedre af bare at lade stå til! Tiden læger ikke dette sår, så tag en snak med din chef om hvordan du gar det inden du en dag ikke kan overskue at tage på arbejde.

Jeg håber det er okay jeg presser dig/opfordrer dig til at handle. Det er kun fordi jeg vil dig det bedste :kiss

Jeg tænkte det samme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER