Lykke2013

Nu 35 dage siden sidste mens og negative tests:(

8 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg stoppede på p-piller omkring 26. Juli og fik da som normalt mens nogle dage efter. Nu er der så gået 35 dage siden sidste mens, men tester stadig negativ. Er det normalt at ens cyklus er ekstremt lang første gang efter pille stop??

Håber selvfølgelig på at vi har været heldige i første hug, men tør ikke håbe på det når jeg tester negativ:(

Jeg har haft lidt graviditet symptomer, såsom stive og ekstremt ømme nippes hele tiden (beklager den slibrige detaljer) og ekstremt meget udflåd næsten så jeg troede jeg havde tisset ;) Men kan disse ikke også bare være tegn på meunstraton er på vej?? Selvom det har stået på i halvanden uge nu:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Keder det alt for godt Jeg fik en meget kort og let blødning første gang og derfter er der gået. 53 dage uden mens :( er overbevist om at kroppen skal stabilisere sig og måske os fordi jeg er enormt opstat på at baby snart gerne må komme.

Men så vidt jeg ved er 35 dage stadig inden for en alm cyklus og din cyklus kan saktens være forskellig gang for gang.

Nu har jeg ik været så heldig at oplevet graviditet, men jeg har da hørt andre der har ømme bryster når de er blevet gravide.

Jeg ville teste igen om 1-2 uger hvis mens ik er kommet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Som jeg forstår dit indlæg er du på første cyklus efter pillestop, og dermed i gang med den periode, hvor din krop finder sin egen rytme igen.

Det kan tage lang tid for kroppen. Lægerne siger op mod et halvt år, før de vil gøre noget ved det.

Min første cyklus var 57 dage, min næste var 100 dage og så faldt kroppen ind i sin rytme.

Det talte jeg med minlæge om flere gange. Og det er åbenbart inden for normal området.

Men jeg forstår din bekymring og frustration :-)

Der er kun en ting at gøre. Giv din krop lidt tid og ro. Ikke stresse og bekymre sig, for så kan man bare komme til at udsætte det endnu mere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov!

Glemte lige... Tynd, klar og klistret udflåd er tegn på ægløsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg stoppede med p-piller i maj, og der gik 35 dage før jeg fik første mens, men så blev det stabilt og er nu 27/28/29.

Så det kommer sikkert inden længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun følge din frustration... Jeg er på dag 88 uden mens og med negative test. I starten panikkens jeg meget, da man jo bare gerne vil have den mens (eller helst en positiv G-test), men efter snak med adskillige veninder har jeg bare fundet ud af, at det -frustrerende nok- er meget normalt med lange cyklusser. Nogle er heldige, hvor den kommer med det samme, hvor andre kan gå længe og åbenbart op til et halvt år... Jeg har besluttet mig for at få en tid hos lægen om en lille måned, måske før, når/hvis den ikke er kommet. Men prøv (og jeg ved det er svært) at lade være med at tænke alt for meget over det, og så kommer den nok lige pludselig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.. Det beroliger lidt at vide at det ikke er unormalt at vente længe de første cykluser :) Jeg har lidt affundet mig nu med at det bare er at vente, selvom jeg selvfølgelig håber den vil kommer snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem som dig.. Jeg er på cyklus dag 39.

Jeg har de sidste 3 uger følt, at nu var det lige før mens. var der, men ak nej.

Det er mega frustrerende. + alle de forandringer ens krop går igennem.

Jeg er efter mit p-pille stop begyndt at døje rigtig meget med fedtet og uren hud i ansigtet, fedtet hår, sveder mere end jeg plejer, oppustet og meget luft i maven, mavekramper, hovedpine, svimmel og har kvalme tit.

Det eneste plus er, at jeg har fået mere sexlyst :-)

Jeg overvejer meget, om jeg skal finde en anden præventionsmetode, når dette bliver aktuelt igen, for det kan da næppe være sundt for kroppen med alle de hormoner. Min krop har ihvertfald reageret mere end jeg lige havde regnet med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER