Kirstine Gabrielle

Sidestik - skal/skal ikke træne?

2 indlæg i dette emne

Synes at jeg får mere og mere sidestik. Det er kommet de sidste par gange min kæreste og jeg har haft sex, sådan lidt meget. Men kan også komme bare jeg følger min datter i skole, som kun ligger 5 min væk eller til sidst på motionsdimsen i træningscenteret. Her til morgen var det der en del, så jeg valgte at gå hjem istedet for at tage hen og træne, for det hjælper at stoppe op, lægge eller sætte mig. Så jeg har fået læst og skrevet en del herinde i dag, he he :D

Jeg kan så læse forskellige steder på nettet, at det nok er ligamentsmerter, som ikke er farlige og at jeg endelig skal træne, men bare lige holde pause mens det står på. Men hvorfor kommer det så på de tidspunkter og ikke når jeg hviler mig?

Er der nogen af jer, der har oplevet det samme og snakket med jordmoder eller læge ellerlign.om det?

Jeg kunne ikke lige få fat på lægen i dag og skal til jordmoder i slutningen af måneden, så venter nok til der.

Jeg kan huske plukveerne fra sidste graviditet og det gjorde ikke rigtig ondt og var hele maven der blev hård - lidt spøjs oplevelse faktisk. Kom en gang en uge før jeg fødte.det kan selvfølgelig godt være anderledes her anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er svært at råde dig, når man ikke ved hvad det præcis er.

Generelt skal man jo endelig fortsætte med at træne på det niveau, man er vant til så længe man kan. Men hvis der er noget, der gør ondt eller føles ubehageligt, skal man undgå den øvelse.

Er det sidestik eller ligamentsmerter? Eller er det måske plukveer?

Sidestik gør jo ingenting. Men hvis træning/fysisk aktivitet fremprovokerer smerter af en art, lyder det jo ikke så godt.

Tror nu altså mit bedste råd til dig er at tale med lægen om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER