My-Moren

BK møde - hvem har lyst?

257 indlæg i dette emne

Vi kan også snildt være her i Viby lidt udenfor Århus :) Min stedsans og geografi er lort, så jeg aner ikke, hvor lang I andre har hertil ;)

Jeg er også okay fleksibel, men turen til Haderslev var ikke sjov med grædende Anabella! Så der går lidt lidt, før jeg vil køre så langt alene igen, tror jeg..

Åh århus :-) så vil jeg gerne med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har nok desværre heller ikk plads nok..

Men Lucas og jeg kommer gerne til jer andre, alt efter hvor nemt det er med transport :) (har ikk selv bil)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke plads til alle, men er meget flexibel i forhold til at flytte mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor ved Give som vidst er stort set en time fra alle undtagen Herning som der er ca 40 minutter til. Jeg lægger også gerne hus til, selvom jeg ikkehar så fine forhold som Majken...

Jeg tror vi ville kunne være ca 10 pers inkl børn rundt om vores spisebord...

Tror du vores hus kunne bruges ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh århus :-) så vil jeg gerne med :)

Også mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg tror - tror - godt at jeg kunne finde på at køre til Aarhus ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan da evt køre sammen Majken:) hvis ellers jeg kan:) jeg tror jeg har længst...... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har absolut intet overblik længere..! Jeg vender tilbage i januar, når jeg har tid og overskud igen :) Der er begrænset plads hos mig i Århus, men altså, alt (det meste) kan vel lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi over nytåret piger!

er der nogen der bringer dato(er) på banen?

og hvem var det der havde lyst til at have os på besøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja gang i den her igen, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om der ku være stemning for det, men meget gerne hos mig i faster - eller hvis vi bliver mange, så kan vi låne min arbejdsplads - der er der masser af plads (da det både er børnehave og fritidshjem) det er i Skjern... Der er i øvrigt masser af plads til at stille barnevogne uden at de vækker hinanden .... Så ku det måske være sammenskudsgilde ? Men bare et forslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om der ku være stemning for det, men meget gerne hos mig i faster - eller hvis vi bliver mange, så kan vi låne min arbejdsplads - der er der masser af plads (da det både er børnehave og fritidshjem) det er i Skjern... Der er i øvrigt masser af plads til at stille barnevogne uden at de vækker hinanden .... Så ku det måske være sammenskudsgilde ? Men bare et forslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke fordi jeg ik vil køre til Århus, men så bliver det bare uden Elin, det ku selvfølgelig også være hyggeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ret sejt, Tina! :yay

Det er selvfølgelig ik så hyggeligt som hvis det var hjemme hos en privat, men der er i hvert fald plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :yay :yay

Dejligt! Men lad os se hvad de andre der også kommer lang vejs fra de siger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om der ku være stemning for det, men meget gerne hos mig i faster - eller hvis vi bliver mange, så kan vi låne min arbejdsplads - der er der masser af plads (da det både er børnehave og fritidshjem) det er i Skjern... Der er i øvrigt masser af plads til at stille barnevogne uden at de vækker hinanden .... Så ku det måske være sammenskudsgilde ? Men bare et forslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer ind i kalenderen, så tør jeg godt køre tværs over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om der ku være stemning for det, men meget gerne hos mig i faster - eller hvis vi bliver mange, så kan vi låne min arbejdsplads - der er der masser af plads (da det både er børnehave og fritidshjem) det er i Skjern... Der er i øvrigt masser af plads til at stille barnevogne uden at de vækker hinanden .... Så ku det måske være sammenskudsgilde ? Men bare et forslag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jeg helt med på:)

Ej fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det passer ind i kalenderen, så tør jeg godt køre tværs over ;)

Så må vi lige sørge for at finde en dag du kan! Jeg ku så godt tænke mig at møde dig...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder cool.! Jeg er klar..

Sådan Kami! Ej hvor fedt! Vil nemlig mega gerne møde dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Kami! Ej hvor fedt! Vil nemlig mega gerne møde dig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan køre med nogen er jeg også klar! Det kunne være rigtig hyggeligt :) må lige se om jeg tager Lucas med når det er så langt væk, for han er ikk super vant til at køre i bil. Men ellers kommer jeg bare uden barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne overveje det når I finder en dato. Trænger virkelig til at få lidt socialt i mit liv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER