My-Moren

BK møde - hvem har lyst?

257 indlæg i dette emne

Herligt! :)

Luna er nok også skrupsulten når vi ankommer :) men tager nok en skive rugbrød med til hende! Ved ikke om hun forstår konceptet i suppe :)

Jamen børnene får bare kastet noget mad i hovedet når i ankommer ;) Jeg har altså også rugbrød hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også handisitt, hvis vi kommer i bekneb;) men det ser ud til vi klarer den. 75 kr er helt fjong med mig:) jeg glæder mig sådan!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas er desværre blevet syg, så jeg ved ikk endnu om vi kommer alligevel :( jeg håber og krydser for at han bliver rask til lørdag!! Men jeg giver lige endeligt besked fredag, håber det er okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas er desværre blevet syg, så jeg ved ikk endnu om vi kommer alligevel :( jeg håber og krydser for at han bliver rask til lørdag!! Men jeg giver lige endeligt besked fredag, håber det er okay :)

Sådan er det. Hvis Lucas er syg er der jo ikke noget at gøre ved det. MEN jeg HÅBER da at i kommer!!! :) God bedring med ham!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme alligevel?? :) eller, mig og Anabella ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg komme alligevel?? :) eller, mig og Anabella ;)

SELVFØLGELIG!!! :D Jubiiii!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SELVFØLGELIG!!! :D Jubiiii!!! :yay

:yay Kommer ved 11 tiden satser jeg på!

Gav den en skalle med opgave i går, så nu er det hele mere overskueligt :)

Glæder mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt fedt!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor godt Kami!!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lucas er stadig ikk helt på toppen, og nu har han så fået smittet mig, så vi kommer desværre ikk :(

Øv, havde ellers glædet mig til at møde jer allesammen! :(

Men jeg håber i får en rigtig hyggelig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Lucas er stadig ikk helt på toppen, og nu har han så fået smittet mig, så vi kommer desværre ikk :(

Øv, havde ellers glædet mig til at møde jer allesammen! :(

Men jeg håber i får en rigtig hyggelig dag :)

Ja øv øv! Både at i begge nu er syge, men også at i derfor ikke kommer!! Men sådan er det, rigtig god bedring til jer!! :kram2 Jeg er sikker på, at det bliver en super hyggelig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt vildt til i morgen!! :yay Og har slet intet overblik over, hvem og hvor mange der kommer :) Glæder mig til at se jeg IRL og ikke mindst, til at se jeres skønne børn!!! :glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt vildt til i morgen!! :yay Og har slet intet overblik over, hvem og hvor mange der kommer :) Glæder mig til at se jeg IRL og ikke mindst, til at se jeres skønne børn!!! :glad

Tror jeg har det lidt som dig! :glad

Kan slet ikke overskue, hvem der kommer.... Men glæder mig til at se jer allesammen! :wee :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for i dag piger! Det var rigtig hyggeligt!!

Majken, jeg glemte alt om penge for mad osv.. Kan jeg overføre? Eller evt mobilepay?

Anabella sov hele vejen hjem i bilen, så det var SKØNT! Hun sov inden vi nåede til motorvejen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for en skøn dag piger!

Luna havde vist fået nok væske, hun var våd på maven over blekanten, i begge sider på numsen og autostolen var våd, da vi kom hjem! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej  hvorfor ser jeg først nu denne tråd... æv æv og atter æv...... måske at I skal mødes igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvorfor ser jeg først nu denne tråd... æv æv og atter æv...... måske at I skal mødes igen?

Jeg er også træt af at vi skulle til 50-års fødselsdag igår, ville så gerne have mødt jer allesammen. Jeg hepper et nyt møde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også træt af at vi skulle til 50-års fødselsdag igår, ville så gerne have mødt jer allesammen. Jeg hepper et nyt møde ;)

Jeg stemmer også for et nyt møde! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klar på et nyt møde! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt klar på et nyt møde! :yay

:ditto skal jo bevise at Mie findes :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også klar! Og glæder mig til at se beviser Majs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skulle vi så evt. mødes? Hvor bor folk henne? 

Jeg vil meget gerne ligge hus til Faster v/skjern) - men kører også meget gerne (så bliver det nok bare uden barn, alt efter hvor langt der skal køres)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vi bor jo sådan set "lidt" spredt i Jylland ;) Jeg er som altid fleksibel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan også snildt være her i Viby lidt udenfor Århus :) Min stedsans og geografi er lort, så jeg aner ikke, hvor lang I andre har hertil ;)

Jeg er også okay fleksibel, men turen til Haderslev var ikke sjov med grædende Anabella! Så der går lidt lidt, før jeg vil køre så langt alene igen, tror jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hjem er ikke så stort, så jeg vil gerne køre til én af jer, hvis det er! Vi er ret flexible :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER