My-Moren

BK møde - hvem har lyst?

257 indlæg i dette emne

Jeg kommer ;) det er i hvert fald skrevet i kalenderen! Og tomat suppe lyder NICE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et rigtig begynder spørgsmål... Kan en 8 mdr baby spise og blive mæt af tomat-suppe eller skal mor pakke grød??? Ender jo nok med at tage grød med uanset fordi man jo aldrig vil vide om han vil have det, men må / kan han spise det som 8 mdr????

Jeg vil tror, at han gerne må spise det. Men jeg vælger nu at give Charlie noget andet, selvom han også gerne må spise det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer ;) det er i hvert fald skrevet i kalenderen! Og tomat suppe lyder NICE!

Jamen hvor er det bare SKØNT! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEJL.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med suppe! :)

en af de ting vi meget sjæl dent får herhjemme da "det ikke er ordenlig mad" - synes min mand! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med suppe! :)

en af de ting vi meget sjæl dent får herhjemme da "det ikke er ordenlig mad" - synes min mand! :P

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert med suppe! :)

en af de ting vi meget sjæl dent får herhjemme da "det ikke er ordenlig mad" - synes min mand! :P

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til melde fra. Silke Elia er desværre ikke i stand til så lang en køretur alene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver nødt til melde fra. Silke Elia er desværre ikke i stand til så lang en køretur alene :(

Øv Louise!! Kunne ellers have været så fedt, at møde både dig og lille pigen! Men det er helt forståeligt!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der knokles på HØJtryk herhjemme til at blive klar til d. 16 ;) Glæder mig virkelig til at se jer allesammen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der knokles på HØJtryk herhjemme til at blive klar til d. 16 ;) Glæder mig virkelig til at se jer allesammen!!!!

Wee, jeg glæder mig til at se jeres nye hjem;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre ikke jeg kan. Jeg ar også de 2 store drenge, da far skal ud og fulde sig!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der endelig en smule tid til at svare i.

Jeg vil så gerne med,men vores lille trold har kolik og han er yderemere meget følsom overfor alt udefra kommende indtryk og larm. Bare vi ee ude og besøge vores forældre, døjer vi med en ulykkelig og nærmest utrøstelig baby resten af dagen.

Håber det bliver en succes med jeres daf og at vi kan være med næste gang, hvor han er blevet mere robust. Kram kram kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG GLÆDER MIG SÅDAN!!!! Bliv nu d. 16.!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre ikke jeg kan. Jeg ar også de 2 store drenge, da far skal ud og fulde sig!! ;)

 

Ærgerligt Mettemor :( Men også forståeligt!!! :) Vi ses en anden dag ;)

 

Så blev der endelig en smule tid til at svare i.

Jeg vil så gerne med,men vores lille trold har kolik og han er yderemere meget følsom overfor alt udefra kommende indtryk og larm. Bare vi ee ude og besøge vores forældre, døjer vi med en ulykkelig og nærmest utrøstelig baby resten af dagen.

Håber det bliver en succes med jeres daf og at vi kan være med næste gang, hvor han er blevet mere robust. Kram kram kram herfra.

Det ville også have været så fedt, at du kom - men helt vildt meget forståeligt, at du/i ikke kan komme!! Masser af :kram2 herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG GLÆDER MIG SÅDAN!!!! Bliv nu d. 16.!!! :yay

JEG GLÆÆÆÆÆDER MIG OGSÅ :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa glæder mig også!!!

 

Og vi skal jo nok evt. bruge en adresse på et et tidspunkt :P

Wuhuuuu :yay 

Adressen er Simmerstedvej 73, 6100 Haderslev :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, nu er der ikke så længe til mere, vi glæder os til at se jer alle.

Jeg skal lige høre om du skal have noget for maden?(hvor meget) Nu du er så sød at lave det til os alle, Majken;) hvis det står et sted i tråden så beklager jeg spørgsmålet, synes bare ikke at kunne finde noget omkring det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, nu er der ikke så længe til mere, vi glæder os til at se jer alle.

Jeg skal lige høre om du skal have noget for maden?(hvor meget) Nu du er så sød at lave det til os alle, Majken;) hvis det står et sted i tråden så beklager jeg spørgsmålet, synes bare ikke at kunne finde noget omkring det:)

Skriver lige et indlæg om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det snart tid......!! :yay

Jeg glæder mig usandsynligt meget til at se jer allesammen. Vi er så småt ved, at være sådan ok på plads i huset og dermed klar til at tage imod jer allesammen.

Lidt info, adressen: Simmerstedvej 73. Foran vores hus er der nogle græspletter, dem må man gerne parkere på :)

Menuen bliver jo tomatsuppe, med og uden mascarpone ;) Med flute (som jeg regner med selv at bage.... ;) )
Jeg tænker at der skal lidt gnavegrønt til og lidt andet hygge!?

Lidt penge til "madgildet" ville være dejligt ;) Hvis det er ok med jer. Jeg tænker 50-75kr pr. person. Er det ok? Så skulle der være dækket godt ind og til lidt af hvert.

Er der ellers noget!? Puslebordet er på plads ;) Legetøjet er på plads... Trappegitter til første sal er på plads.... ;) 
Og man kan bare komme - vi er hjemme!!! Det bliver så godt altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg har en Handysitt med, har du så en stol, den må sidde på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et praktisk spørgsmål - har du et højstol til låns eller skal man medbringe?

 

Og hvad med drikkevarer - er det med i den - iøvrigt meget billige - pris?

Jeg har to højstole - en stokke og den old school... :) alle børn skal vel ikke sidde på samme tid. Så tænker at med de to og så hvis Sara tager din handysitt med, så er vi vel godt kørende!?

Drikkevarer kan sagtens komme med i prisen, hvis alle giver 75kr - så kan jeg servere, cola zero (har kun zero, håber det er ok). Appelsin og top form sodavand og selvfølgelig vand ;) Mælk forefindes også i køleskabet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg har en Handysitt med, har du så en stol, den må sidde på?

off course my dear ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

off course my dear ;)

Herligt! :)

Luna er nok også skrupsulten når vi ankommer :) men tager nok en skive rugbrød med til hende! Ved ikke om hun forstår konceptet i suppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en handy-sitt i bilen, men stoler bare ikke på at Aron sidder stille nok endnu. Men så kan je måske bytte når han skal spise.

Aron skal sandsynligvis spise stort set når vi ankommer :-p

Så er der måske en anden der kan sidde på Handy-sitt'en ;) Tag den endelig med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER