ildtiger

Vægtstigning og længde på jeres små pus :)

10 indlæg i dette emne

Min lille datter tager bare på i vægt :yay jeg må have fløde i babserne :hophop da hun blev født vejede hun 3340 og var ca 52 cm lang

Nu her hvor hun næsten er 4 uger siger vægten 4100 og hun er ca 57 cm :yay

Hun sover også igennem 4-5 timer pr nat :7himmel så mor her er bare glad :kuller og næsten udhvilet om morgen :)

Nå ja og amningen køre perfekt og har gjort det fra dag 1 behøver jeg at sige at jeg er super lykkelig for det :wub

Hvordan går det med jer andre ????

Lige et billede af prinsessen

post-5574-0-44161600-1377942921_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen her går det også rigtig godt, selvom vi jo ikke er helt så langt som jer ;)

Mia vejede 4275 da hun blev født og var 54 lang. På 5. dagen havde vi sp på besøg og hun vejede 4350 og var 55 lang :yay Umiddelbart går det jo godt med amningen. Er meget spændt på, hvad vægten siger på onsdag, hvor sp kommer igen.

Det går også godt med søvnen. Hun starter natten med at sove 5-7 timer. Det er jo fantastisk. Derefter kan der godt være en time ml hver amning, men det er ok, så har jeg jo fået sovet. En enkelt dag startede den lange søvn dog kl 18, så nåede jeg ikke at sove så meget :P

Hun spiser meget i løbet af dagen, og jeg er nogle gange lidt bekymret over om det er for meget. Hun kan godt have lidt ondt i maven og græde til det lykkes at prutte. Men så bliver alt som regel godt igen :) De sidste par dage har hun taget nogle gode lange lure om dagen også, så håber det er på vej.

Alt i alt, synes jeg det er helt fantastisk. Er godt forelsket :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dejlige opdateringer I kan berette :) Det kan jeg heldigvis også ;)

Jeg svæver også rundt på en lille lyserød sky. Er simpelthen så forelsket i vores lille søn og bestemt også I hans far ♥ Farmand gør så meget i dagene her efter fødslen og det er bare lykken at se de to sammen.

Vi har i dag, hvor junior er 8 dage gammel, haft sundhedsplejersken på besøg. Hun synes, at han vokser så fint og virkede til at være godt tilpas. Så det er dejligt, at få bekræftet, det som vi også selv regnede med. Man kan jo sagtens mærke på sin dreng, at han er glad og tilfreds. Han havde taget 300 gram på og var vokset 0,5 cm, så hans forældre er så stolte af ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så dejligt med små pus der tager på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare lækkert :-D

Vi har haft SP igen i dag. Vores søn har nu taget 670 gram på 18 dage og vokset 1,50 cm. Så skønt at han trives.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var 3890 g og 52 cm ved fødslen. Vi havde mange problemer med amningen, så han tabte sig en del den første uge og kom ned på 3500 g og 54 cm ved første SP besøg efter 6 dage.

Så gik vi over til flaske, og 10 dage gammel var han igen på fødselsvægt :)

Jeg er sikre på han har taget endnu mere på, men SP kommer først igen D 20, så vi venter spændt ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frigg er også vokset fint. Hun vejede 4770 ved 5 ugers us hos lægen (fv 3720) og var vokset 2,5 cm. Jeg både ammer og eftermader med flaske, det virker fint for os. Frigg er nem, glad og tager nogle gode lange lure, vigtigst af alt om natten hvor vi ofte får 4-5 timer i streg. Elsker den lille fis :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft sp på besøg. Og i dag, hvor Mia fylder fire uger, er hun 58,5 cm lang og vejer 5100 g. Alt som det skal være :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er i dag tre uger, og SP har lige været her.

Han vejer 4400 og er 57 lang. Ligger lige over gennemsnitskurven :) synes det er vildt han er vokset 5 cm på 3 uger!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Viktor sin 5 ugers undersøgelse. Han blev simpelthen rost så meget. Mor er stolt!

Han er 1 måned i dag og er vokset 6,5 cm og har taget 1670 gram på siden fødslen. Vores skønne knægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER