Robinson

Udstyrs listen :)

7 indlæg i dette emne

Hej skønne piger :)

Nu er vi jo efterhånden nået så langt at vi enter er eller snart er halvvejs igennem graviditeten <3

Er i andre begyndt at tænke på udstyr? har i købt? eller venter i ? :)

Vi har efterhånden det meste.. vi har købt noget brugt men også fået kastet i nakken, alt fra slidt og nyt tøj til autostole... :) Så nu glæder vi os til vi når efter MD d. 11/09 så vi kan tage i IKEA og få købt de møbler vi skal bruge og få lagt på plads.. vi har totalt tabt overblikket over i sær tøj... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God ide :)

Jeg har faktisk ikke købt en eneste lille bitte ting.. og ikke engang været fristet..

Vi har selvfølgelig heller ikke så meget der skal købes her anden gang..

Vi har planer om at købe:

Ståbræt til Silje

Silje får en ny seng til jul/fødselsdag så den lille kan arve hendes tremmeseng

Et nyt skab til babytøj

Og så skal jeg helt sikkert have kigget vores babytøj igennem, nu vi får endnu en pige skal vi jo ikke have så meget, men lidt nyt skal der helt sikkert til...

Overvejer også om vi skal have købt en bedside crib..

Ellers er det vidst kun lidt bleer og klude... Det bliver en billig omgang ;)

(Vi skal lige have luret på om vi skal have købt en billig sovevogn til Silje eller om hun skal begyndt at sove til middag indenfor til den tid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov har et par lister fra sidst vi købte ind efter og som jeg har rettet til, dem kan jeg lige prøve at få lagt herind, det kan være en god inspiration :)

Og lad endelig være med at købe olie og alt muligt andet, få en gratis startpakke fra Rema der er meeeget i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum

Jeg har en liste med absolut uundværlige ting som jeg skal have tjekket af. Vi mangler en del for enten hard e to ældste slidt det op eller også har vi foræret tingene væk inden vi fik lyst til 3eren :D

Listen over uundværlige ting i min verden ser således ud

Vi har:

SleepBee

Barnevogn (købt af kollega for 750 kroner :D )

Barnevognssele

Myggenet

Stol 0-9 kilo

Stol 9-36 kilo

Klapvogn

Dyner

Betræk

Ringslynge

Svøb

Vi mangler

Diverse tøj (56 62 68)

Suttebrikker

Amme BHer

Babyluffer

Hue

Badekar

Stofbleer mindst 50 styk

Uldfleecedragt

Uldfutter

Uldhjelm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow 50 stofbleer det var godt nok mange, vi har ca. det halve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. tror det er så forskelligt hvad folk syntes er et must og hvad der er lige meget :P

Har f.eks. en veninde der har brugt aaaalltt muligt hvor jeg tænker hmm??? og så har jeg en anden der ved deres første kun havde lidt tøj og en seng, resten købte de efterhånden som de fik brug for det?!?...

Ud over det vi har fået, har vi købt en masse brugt... :)

Vi købte bl.a. en super fin barnevogn brugt! Jeg havde en kæmpe drøm om en Odder Zip... men manden ville på ingen måde høre tale om at give 9000-10.000 kr for en barnevogn ;) og jeg var sådan set enig...

Var så heldig at finde en Odder Zip brugt :D den er helt utrolig flot i standen... men bom bom vi gav så også 5000 kr for en brugt vogn :P

For de 5000 fik vi dog både vognen, odder lift - begge dele med gode madrasser :) der ud over fik vi en dyne med (har fundet den i babysam til 1200 kr), ammepude, regnslag osv...

SÅ i bund og grund har vi sparret enormt mange penge :D og vi er mega glade for vognen...

Jeg prøver at danne mig et overblik over hvad vi mangler herhjemme (fordi det hele liger i en kæmpe uoverskuelig stak)... suk..

Har endelig fået tømt de sidste flyttekasser på babyværelset og nu glæder vi os til at køre i IKEA efter MD ... :)Tror det bliver lidt mere overskueligt når vi får skab, kommode og opbevarings tam tam så vi kan få tingene på plads... (har først tænkt mig at vaske det når jeg går på barsel...)

Og så har vi nogle af tingene på ønskeliste til min fødselsdag i oktober og til jul :)

I min familie giver os søskende kun hinanden en lille ting (50-75 kr) Og tænker at det vil være fint at ønske os vatpinde, skumklude osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har meget i forvejen så vi mangler ikke så meget...

men:

ammepude

flyverdragt til at komme hjem i

sutter

stofbleer

også kommer der nok lidt nyt tøj med hjem også ;)

baby stol til badekar

puslekommode

det var lige det indtil vider der kommer nok lidt mere:) men vi tør ikke rigtig at købe noget eller gøre noget klar, det gjorde vi sidste og det gik galt det gjorde så ondt at pakke det sammen... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER