Hinge

Mærke liv

8 indlæg i dette emne

Vil høre om der er nogen af jer der er begyndt at mærke liv og hvor langt i er henne?

Jeg er i uge 15 og i går synes jeg, at kunne mærke små søde bobler i livmoderen, det er lidt svært at beskrive følelsen, men det var lidt som luft i maven der springer. . Det var en meget svag fornemmelse, men jeg gav alligevel et lille hop, fordi det var en helt ny og anderledes følelse.

Kan det virkelig være liv, jeg allerede har mærket?

Uanset hvad, så gør det mig glad at have følelsen af, at mærke vores lille snøvs :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej ;-) ... Er glad for af se dit opslag, jeg mærkede bobler allerede ved uge 14 :-)... Måtte også fortælle det til jordemoderen med det samme... Var jo så fantastisk og så ikke til af forklare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan bestemt godt være liv du/ i mærker.. jeg mærket det første gang da jeg var 16+2 og da jeg var 18+0 var jeg slet ikke i tivivl om at det var hende jeg mærket da det er så kraftig det jeg mærker nu :) rigtig dejlig føgelse, elsker det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var 16+0 mærkede jeg helt sikkert liv første gang. Nu er jeg 17+0 og jeg mærker liv hver dag og flere gange om dagen. Det er bare så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med liv..

Desværre har jeg ikke selv mærket meget siden sidst. Jeg mærker lidt uidentificerbart rumlen ind imellem, men det er også det. Har ved jordemoderen også fået besked på, at jeg har fortil liggende moderkage, så der kan jo gå noget tid inden jeg rigtig mærker noget.

Andre der har/har haft fortil liggende moderkage? Hvornår har i mærket puf/spark og hvor meget?

Øv, hvor er jeg egentlig træt af at jeg kan forvente at der går længe endnu før jeg mærker spiren ordentligt.. Og at det ikke er sikkert jeg kommer til at mærke rigtige spark :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med liv..

Desværre har jeg ikke selv mærket meget siden sidst. Jeg mærker lidt uidentificerbart rumlen ind imellem, men det er også det. Har ved jordemoderen også fået besked på, at jeg har fortil liggende moderkage, så der kan jo gå noget tid inden jeg rigtig mærker noget.

Andre der har/har haft fortil liggende moderkage? Hvornår har i mærket puf/spark og hvor meget?

Øv, hvor er jeg egentlig træt af at jeg kan forvente at der går længe endnu før jeg mærker spiren ordentligt.. Og at det ikke er sikkert jeg kommer til at mærke rigtige spark :(

Er lige på besøg... ;) Jeg har foranliggende moderkage, og jeg tror først jeg mærkede overbevisende liv 21+5. Jeg var hunderæd for, den var helt gal, netop fordi alle andre kunne mærke liv så tidligt, men JM sagde altså, at det var helt normalt. Min veninde, som nu venter sit andet barn, siger, at der er kæmpe forskel på, hvor meget (lidt) hun mærkede den først, hvor moderkagen lå for til og så nu. Så - væbn dig med tålmodighed. Du kommer til at mærke rigtige spark også - bare lidt senere end alle de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg... ;) Jeg har foranliggende moderkage, og jeg tror først jeg mærkede overbevisende liv 21+5. Jeg var hunderæd for, den var helt gal, netop fordi alle andre kunne mærke liv så tidligt, men JM sagde altså, at det var helt normalt. Min veninde, som nu venter sit andet barn, siger, at der er kæmpe forskel på, hvor meget (lidt) hun mærkede den først, hvor moderkagen lå for til og så nu. Så - væbn dig med tålmodighed. Du kommer til at mærke rigtige spark også - bare lidt senere end alle de andre.

Tak for opmuntringen :)

Jeg håber virkelig at jeg kommer til at mærke rigtige spark også, som du skriver. Vil virkelig føle mig snydt, hvis det ikke bliver sådan.. Tak for dit svar, jeg vil væbne mig med tålmodighed og krydser fingre for at han SNART!! sparker godt til mig derinde fra ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket liv endnu, jeg er netop gået ind i uge 19. Men tror også min moderkage er foranliggende, det var den i hvert fald til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER