kath4703

Så er der næsten fastlagt en måned for PB

36 indlæg i dette emne

Ja jeg ser også rigtig meget frem til det :yay Ja det er det, for ellers så tror jeg vente tiden vil blive alllllllt for lang i den sidste ende. JEg tror også meget af det er gået så galt, fordi jeg ikke har haft helt vildt meget at tænke på, og give mig til de sidste par måneder. Men nu er det heldigvis ved at vende igen :)

Det kan jeg sagtens forstå du glæder dig til, for det gør jeg i hvert fald også, når jeg har ferie i uge 8, er det min første ferie i 5 år så den er tiltrængt og skal bare nydes i fuldedrag. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ZUMBA!!!! :yay Så er det anden gang jeg har været til zumba og hold nu mund det er sjovt, :P Men vil nu nok sige at min koordination er ikke helt i top men det kommer vel på et tidspunkt :P Jeg håber lidt på at det er med til at hjælpe mig med at smide de 10-20 kg jeg gerne vil af med inden PB starter op til august ;) Nu har jeg været i gang i en uge og har smidt det første kg. så hvis det fortætter sådan er det jo ingen sag, men det må tiden vise.. :rolleyes Det er nu lidt hårdt det der med at ligge hele sin kost om, og smide alt cola og det søde ud, men nu er det gjort, og min kære kæreste brokker sig over det, bare fordi han kan :mam som et svin uden og tage noget som helt på. hvilket er Meeeeeega snyd. Gid det var mig :blush Nåå men nu ser jeg så bare fem til på tirsdag hvor den står på Zumba igen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med Zumba !! :yay Det er bare fantastisk når motion bliver en sjov og dejlig ting ! :yay

Jeg har også vægttab som en del af min af mine mange projekter inden PB start..

Tænker at jo mere jeg taber, træner og spiser sundt - jo større er vores chancer for at blive gravide hurtigt.. (ved godt at det ikke heeelt hænger sådan sammen, men det er en motivationsfaktor)

Min mand er ikke helt god til at overholde kuren og har snydt et utal af gange - men JEG har været god (pral) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er virkelig også bedre til at motionere når det er sjovt i stedet for tungt og kedeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også lige melde mig på banen. Jeg kam sagtens forstå dig - kender alt til at være skruk;) børn har aldrig rigtigt sagt mig noget men fra den ene dag til den anden, synes jeg lige pludseligt at babyer da egentligt var ret så søde! Vi snakker megt børn (eller det er nok mest mig der snakker). Manden synes altså ikke lige at han er helt klar. Føler bare at jeg nogle dage kunne sætte mig og tude fordi jeg drømmer så inderligt om at få en lille en. Dage hvor man føler det gør fysisk ondt at ønske sig noget så inderligt. Manden prøver at forstå det, kan ikke se "problemet" for selvfølgelig skal vi nok få en lille, en dag... På arbejds-siden er det heller ikke skide praktisk. Manden er studerende (idag med sin bachlor), Jeg er elev og bliver færdig til september 2015. Så det er ikke helt praktisk nu. Især fordi jeg pendler til skole på fyn (bor på sjælland) hver 2./3. uge hvor jeg bor i 4 dage ad gangen. Vi har dog talt om at starte med projektet til januar, hvilket jeg ville elske. Men det VILLE jo bare være mere optimalt at vente til jeg var færdig, på den anden side - hvem vil lige ansætte en højgravid?? ;)

Hold da op det blev en lang smører, men min pointe er altså at jeg forstår dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok ikke nemt og har lige tilbragt dagen i dag sammen med min veninde som skal føde om 3mdr. Så vi skulle jo ind og se på alt muligt babytøj og sager, da hendes kæreste lige har forladt hende så hun har bare ingen ting. Det var virkelig godt nok hårdt og skulle gå der og kigge på alle de søde ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ved at være meget længe siden jeg sidst har været inde og lave en opdate. Så her kommer den.

 

Min kæreste og jeg er blevet enig om en måned hvor vi vil starte på PB.

 

Langt om længe er han også blevet klar til en lille ny i familien, og han glæder sig utrolig meget. Så jeg er pr. d.d startet op på gravid multivitaminer så jeg kan få fyldt kroppen med en masse gode vitaminer inden projektet starter op til maj :) Vi er blevet enig om at det vil være en god måned, at starte i da jeg ikke har nogle eksamener, andet end min 2 praktik som SSH.

 

Ind til videre tager vi det bare stille og roligt, en dag af gangen.   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor dejligt for jer at være kommet i gang. Tillykke!!!!  :yay

En god ting at tage tingene stille og roligt  :D

Jeg går også til zumba og elsker det, går du stadigvæk?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, men det er jo også meningen det skal være hårdt  :P

Ja, jeg håber også jeg kan blive ved med både det og at svømme, især fordi jeg har vejet en del mere end jeg gør nu og kæmper hele tiden for at holde det ned, og det bliver svært, hvis jeg ikke kan træne mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja nemlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER