Hilde

Babyindsats autostol

7 indlæg i dette emne

Hvor længe skal man bruge den? Jeg er i tvivl, om jeg skal tage den ud, eller om den skal bruges lidt endnu.

Vi skal på en lang køretur midt i september, og der skal drengene sidde så behageligt som muligt. Det er en tur på 10-11 timer!

Hvad har I andre gjort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lige taget vores ud, William er 5 måneder og stor dreng. Vi har en Cybex Aton 2 som vist er ret stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ogsaa en Cybex Aton og jeg kan faktisk ikke huske, hvornaar vi tog babyindsatsen ud, men mon ikke han var ca. 6 mdr? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak :)

Vi har også en Cybex Aton 2. Drengene er 3½ måneder nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Recaro Young Profil plus og vi har lige taget det ud. Han bliver 4 måneder næste fredag men modellen er også kendt for at være smal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Recaro Young Profil plus og vi har lige taget det ud. Han bliver 4 måneder næste fredag men modellen er også kendt for at være smal :)

Okay, jeg synes det er svært at se, hvornår den skal ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har taget vores spædbarnsindsats ud af vores Cybex Aton 2.

Mener Noah var 2,5 måned da den blev fjernet. Han begyndte ar græde hver gang han kom i autostolen, og kunne slet ikke være der :(

men efter vi tog den ud, blev han glad igen og sidder meget bedre. Men synes nu det virker som meget tidligt i forhold til mange af jer andre? Han fylder dog stolen fint ud, og sidder stabilt i den uden indsats.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER