Sign in to follow this  
Followers 0
Hilde

Babyindsats autostol

7 posts in this topic

Hvor længe skal man bruge den? Jeg er i tvivl, om jeg skal tage den ud, eller om den skal bruges lidt endnu.

Vi skal på en lang køretur midt i september, og der skal drengene sidde så behageligt som muligt. Det er en tur på 10-11 timer!

Hvad har I andre gjort?

Vi har lige taget vores ud, William er 5 måneder og stor dreng. Vi har en Cybex Aton 2 som vist er ret stor.

Annonce ♥

Vi har ogsaa en Cybex Aton og jeg kan faktisk ikke huske, hvornaar vi tog babyindsatsen ud, men mon ikke han var ca. 6 mdr? :unsure

Annonce ♥

Tusinde tak :)

Vi har også en Cybex Aton 2. Drengene er 3½ måneder nu.

Annonce ♥

Vi har en Recaro Young Profil plus og vi har lige taget det ud. Han bliver 4 måneder næste fredag men modellen er også kendt for at være smal :)

Annonce ♥

Vi har en Recaro Young Profil plus og vi har lige taget det ud. Han bliver 4 måneder næste fredag men modellen er også kendt for at være smal :)

Okay, jeg synes det er svært at se, hvornår den skal ud...

Annonce ♥

Vi har taget vores spædbarnsindsats ud af vores Cybex Aton 2.

Mener Noah var 2,5 måned da den blev fjernet. Han begyndte ar græde hver gang han kom i autostolen, og kunne slet ikke være der :(

men efter vi tog den ud, blev han glad igen og sidder meget bedre. Men synes nu det virker som meget tidligt i forhold til mange af jer andre? Han fylder dog stolen fint ud, og sidder stabilt i den uden indsats.

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0